Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Bah, har så latterlig problemer med å finne ut hvilken klasse jeg skal levle i Cataclysm. Har en DK i level 76, hunter i 74 og 80 druid, dog elsker jeg Goblins og har mer enn lyst til noe å levle en. Dog, jeg finner ingen klasse som skikkelig passer meg (uten at jeg har noen peiling på klasser i grunn) som Goblins har. Vil gjerne ha en klasse hvor jeg kan soloe eldre instancer og slikt med (mest fordi det er morro å se hvor langt jeg greier å presse karakteren min). Har sett litt på Warlock, men er usikker på hvorvidt den duger til tanking av instancer med felguard. Meh, noen som kan hjelpe meg? :p

Lenke til kommentar

Mulig den er bugga nå, men var 4.6sec med decimation og talent tidligere i dag. Levla og spiller som demo!

 

edit: dvs, 4.6 decimation SF = bug. Skal være 40% raskere :p

Jeg caster den på 3.5 med 1100 haste før Decimation. Faen så de har nerfa den, er jo ubrukelig nå. Kan ikke brukes som nuker i PvP lengre, og med slik casting time er Shadow Bolt et bedre valg med 70% av dmg til under halve tida.

Lenke til kommentar

Vel, det er snakk om pre-normal instance gear. Og 900 haste på 85 er bare 7% speed. Så skal opp i ganske høyt tall for å få tilsvarende som er på live nå. (feks, jeg har 48% haste på live, 1574 rating), og med tanke på hvor fort gear ble skiftet ut med questrewards så vil jeg tro gearet fra normal og heroic 5man vil gjøre ting litt mer "normalt" igjen. Wow, det var rotete skrevet!

Lenke til kommentar

Wotlk i mine øyne senket kvaliteten noen få hakk med gear og vanskelighetsgrad. Jeg vil ha mer variasjon blant gearet. Er så kjedelig og se alle jobbe mot ICC og akkuratt det gearet isteden for at de kanskje kan jobbe mot et annet gear også.

 

Blir jo litt forskjell når vi kan forandre secondary stats på items?

 

Blizzard har allerede sagt at det ikke kommer til å skje igjen.

 

Er litt trøtt og vet ikke hvilken vei jeg skal tolke det :tease: care to explain?

Lenke til kommentar

Imba! Savner de SETTENE i blått jeg. Som det blåe PVP-gearet man kan få. ICC er greit i vanskelighetsgrad, seff nå er alle så geara at det er lett, men det var jo vanskelig når det kom. Og det at det er HC gir det litt mer mening, men som alt som slippes før ny exp. så blir det lite mening med fullt 277 når det er bytta en level etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...