Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pff, Beta er oppskrytt, slike ting lagres ikke når LIVE kommer. :p

Og du har ikke beta eller? :p

Nei, og hadde jeg fått det ville jeg prøvd å selge den om mulig.

 

Skal se :) Driver og sudler med betaen for tiden, og får besøk av min kjære. Men er vi pålogga har du to imba dps ;D

 

2x imba DPS er ikke noe jeg kan si nei til. ;)

 

Jeg tar å ser litt an til neste uke når jeg vet litt nærmere hvilke dager jeg har tid til å starte opp noe slikt.

Onsdager, Lørdager og Søndager er gode dager for meg. :p

Lenke til kommentar

Jess, da var hunteren kommet seg fra 67 til 69 på null komma svisj.

Kjekt med heirlooms :D (Og takk til Sub-Lock som maste på at jeg måtte bytte fra MM til Surv, det hjalp masse)

Nå skal den få hvile en stund til maks rested, også tar jeg vel 69 - 71 omtrent like kjapt tenker jeg :)

 

 

Synspunkter på å neede på items som man ikke kan bruke enda pga. level? Ny setting for meg, siden jeg ikke gikk i instances med main før den var 80.

 

 

Edit: Hva skal jeg fortsette på nå? Warr, lock eller shaman? Alle skal oppover :p

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Interessant, en kompis av meg skulle logge på bnet accounten sin (forøvrig for å spille sc2 ved dette tilfelle) og fant ut at kontoen var blitt blokka.

 

Hva var grunnen? Jo blizz hadde blokka den, fordi han hadde virus på pcen :O

 

Dvs. han hadde ikke blitt hacka (enda) men blizz stengte den i tilfelle fordi de tydeligvis hadde scanna pcen hans. Bare jeg som finner det litt urovekkende? Hva mer er det blizz ser? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...