Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg er utålmodig og kjeder meg når jeg spiller live, så jeg spiller gjerne betaen om og om igjen. Kopiert over 3 chars, og starta 9 alts som jeg har spilt opp til forskjellige levler og kost meg med / irritert meg over (worgen). :p

 

Jeg spiller gjerne opp enda flere når Cataclysm kommer og jeg kan spille meg gjennom de forskjellige sonene uten bugga quester, bottlenecks fra helvete, når Uldum og Twilight Highlands er itemized osv. Ooh, og jeg får achievements for sonene jeg har fullført (aberet med å ha spilt siden alpha, er at man har gjort for mange av questene til å få achievements for Vashj'ir og Mount Hyjal.) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er lvl 68 mage og har planer om å levle til 80 nå.

Jeg har 67 tusen Honor Points, og jeg har hørt de stopper på 70 tusen?

 

Så jeg lurer på hva jeg burde gjøre med Honor Pointsa.

Burde jeg kjøpe noe?

 

Går mye BG's!

 

Gå for level 80 pvp deler. Kommer til å være glad den dagen du når 80 og alt har mye av det gearet du trenger for pvp om det er det du har planer om å bruke magen til.

 

Mange forskjellige meninger om hva man bør kjøpe først men selv går jeg for alle delene som ikke teller som "armor" da man får tak på et fullt blått pvp-sett for alle classes på 78.

Lenke til kommentar

Noen tips om hva slags gear jeg skal kjøpe?

Og hvor kjøper jeg det?

 

EDIT:

Lenge siden jeg har spilt :p

 

Orgrimmar om du er Horde, Stormwind om du er Alliance. Anbefaler å kjøpe bracers og back først, da disse er vanskelige å erstatte i PvE og BiS for PvP i 80. Eller Medallion of the Horde/Alliance (med +167 resilience elns), selvfølgelig. Den er et must i PvP så kanskje like greit å skaffe den med en gang.

Lenke til kommentar

Quest complete *PLING* Did you like this quest? 1-5. Please tell us how you would improve it *textbox*..meeeh.

Ser ikke så mye til det feedback-maset nå da.

Det har vært bugga i lang tid, og nå dukker det bare opp 4-5 blå spørsmålstegn hver gang jeg logger på og de ignorerer jeg stort sett.

Hovedsaklig siden det er gamle quests. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skal se :) Driver og sudler med betaen for tiden, og får besøk av min kjære. Men er vi pålogga har du to imba dps ;D

 

2x imba DPS er ikke noe jeg kan si nei til. ;)

 

Jeg tar å ser litt an til neste uke når jeg vet litt nærmere hvilke dager jeg har tid til å starte opp noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...