Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare et lite spm angående Battlegrounds. Hvordan funker honor systemet? Jeg hadde vert i EotS siden starten. 70k dmg og 400k healing. 1 kill og et drøss med HK. Jeg fikk 4.8k honor.

 

En DK hadde akkurat joinet. 0 kills, 8k dmg of 3k healing. 5k honor. Hvordan funker det?

Han vant sikkert for første gang den dagen, og fikk bonus honor fra random bg?

Lenke til kommentar

Må bare si at The Emerald Nightmare eller The Emerald Dream skal være neste expansion etter Cata.

Og hvor har du det ifra?

 

Det er nesten intet problem igjen i Emerald Dream, for problemet der har blitt "løst" etter Stormrage-boken (bøkene?).

 

Vell om det ikke blir Emerald dream blir det vell bare Sargeras igjen som main bosser som jeg nesten tørr vedde på at kommer i en patch i Cata ^^? og da blir dette siste expansion

Lenke til kommentar

Irriterte meg nesten mest når alle sa at WOTLK måtte bli siste expansion, fordi Arthas var den største og barskeste jævelen i warcrafthistorien. Alltids noen som er større å sterkere, alltids mulig å fortsette på gammel lore og om de er helt tomme for ideer, så er det ikke verre enn å lage litt ny lore. I verste fall så er det vel mulig å ta en x years later expansion.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

de håpt på å få raidet med noen norske bare for moro skyld en gang iblant ja. Har ikke noe imot pugs eller alt-runs heller. :p

 

Hm, muligens vi burde få til et ICC10m neste uke?

 

Kan være vanskelig å skaffe bare nordmenn, men det å finne pugs som faktisk klarer å gå mer enn 6-7/12 burde ikke være et så alt for stort problem.

 

11/12 er helt klart gjennomførbart i pug, men LK kan bli langt verre.

Lenke til kommentar

Smågal: Kommer litt an på realmet ditt. Jeg kom inn i et ICC-pug i full triumph-gear der vi gikk til 4/12. Neste uke prøvde jeg på nytt, kom bare til 4/12 men fikk fem-seks nye pieces (bl.a DBW) og var plutselig utrolig mye bedre gearet. Kom så i et guild og raider nå på en ukelig basis.

 

Det forrige realmet jeg spilte på derimot, må man linke achievement og gearscore bare for å bli med i VoA. Ingen framtid der.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

de håpt på å få raidet med noen norske bare for moro skyld en gang iblant ja. Har ikke noe imot pugs eller alt-runs heller. :p

 

Hm, muligens vi burde få til et ICC10m neste uke?

 

Kan være vanskelig å skaffe bare nordmenn, men det å finne pugs som faktisk klarer å gå mer enn 6-7/12 burde ikke være et så alt for stort problem.

 

11/12 er helt klart gjennomførbart i pug, men LK kan bli langt verre.

Jeg blir gjerne med på det. Laynara kan både tanke og DPSe (hadde foretrukket DPS i 10mann da...). Om mulig kunne jeg gått Holy også (har en del ICC-healinggear i banken), men da trenger jeg en haug med gems jeg ikke har råd til :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg blir gjerne med på det. Laynara kan både tanke og DPSe (hadde foretrukket DPS i 10mann da...). Om mulig kunne jeg gått Holy også (har en del ICC-healinggear i banken), men da trenger jeg en haug med gems jeg ikke har råd til :p

 

Jeg kan være tank og dps, selv om jeg helt klart har mest erfaring som DPS, så på putricide og Sindragosa er jeg nok ganske rusten som tank, alle andre bossene har jeg tanket en del ganger.

 

Maeriwen, har du en alt eller noe slikt som vil være med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...