Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en tråd på wow-europe forumet i går, tror jeg, hvor det ble nevnt alt fra 2 til 8 uker etter Blizzcon.

 

 

 

Over til noe som ikke har noe med det å gjøre.. Jeg har endelig bestemt meg for at denne gangen må jeg ha CE. Pet er vel og bra i seg selv, men etter å ha hørt musikken i Cataclysm ble jeg overbevist. Om de alle finnes på soundtrack-CDen også er jeg nødt til å ha den.

 

Særlig Skywall-musikken er utrolig fin:

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Er det satt noen eksakt dato når Cataclysm kommer? Vurderer sterkt å begynne å spille litt smått på druiden min slik at jeg kommer inn i det igjen før expansion kommer... har egentlig ikke spilt noe særlig aktivt siden vi downa KJ i SWP.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp kjøpt 3 guildtabs til bankeren min for å lagre ting. :thumbup:

:thumbup:

Gjorde det her om dagen :p

Mye plass når man skal ha en tab med copper bars, en med silver, thorium osv.

Gjør meg klar til Cataclysm og sky-høye priser :p

 

Hehe. Må nok se på priser på Copper bars, Peacebloom, Briarthorn osv for å stocke en del av de til Cataclysm jeg også. :) Tror du 5-8k gull holder? :)

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp kjøpt 3 guildtabs til bankeren min for å lagre ting. :thumbup:

:thumbup:

Gjorde det her om dagen :p

Mye plass når man skal ha en tab med copper bars, en med silver, thorium osv.

Gjør meg klar til Cataclysm og sky-høye priser :p

 

Hehe. Må nok se på priser på Copper bars, Peacebloom, Briarthorn osv for å stocke en del av de til Cataclysm jeg også. :) Tror du 5-8k gull holder? :)

Vet ikke helt jeg, farmer alt selv jeg så. Men man kan sikkert kjøpe de og selge høyere i cataclysm også.

Lenke til kommentar

Da er ''jeg'' på vei til Argent Dawn :thumbup: Skal på hytten fra i morgen til torsdag, uten internett, så det er jo en fin anledning til å overføre karakteren min. Blir navnebytte, for å få en ny start på en ny server. Gleder meg til å virkelig teste ut RP :yes:

 

Horde eller Alliance?

 

Alliance :thumbup: Skal si fra i tråden her hva navnet blir når jeg kommer så langt.

Lenke til kommentar

Gøy å se at det er endel som havner på Argent Dawn, ser ut til at jeg må begynne å bli litt aktiv der igjen. Synd jeg stort sett spiller horde. Får mekke meg en mage eller noe der, så kanskje jeg treffer på noen herfra. :) Ikke så heavy RP'er selv, men liker veldig godt miljøet på AD, bedre enn noen annen server jeg har spilt på. Send meg en PM om noen vil ha en questbuddy fra lav lvl. Horde/Allianse er ett fett for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...