Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke flyn fanboi, for all del, er hydra og kalimist fanboi \o/

Men flyn, som spiller med de to, tar loaded black tre ganger på rad i rmp v rmp i tournament. Det er langt unna healingsproof nivå. Healingproof er en god spiller, men de er i forskjellige ligaer.

Selv hadde jeg digga en rmp med Hydra, Reckful og Orangemarmalade :D

og hvis du har sett videoen healingproof ga ut, hadde de tapt flere ganger mot de teamene de slo.

Har diskutert en del med healingproof på official forums, og han er en ordentelig dick for å si det sånn. Han tror han er bedre enn alle andre, og når noen poengterte at han hadde tapt flere ganger mot de teamene han slår en gang i filmen sin, sa han at den personen skulle holde skjeft og ikke visste hva han prata om. :/

Det kan godt være at Healingproof er en drittunge han også, det vet jeg ikke noenting om, men ut fra det jeg har sett, synes jeg han er bedre enn Flýn. Men la oss ikke fylle tråden med denne diskusjonen, det er argumenter mot, og det er argumenter for ditt og datt. Smak og behag, choose your side :)

Lenke til kommentar

Er ikke flyn fanboi, for all del, er hydra og kalimist fanboi \o/

Men flyn, som spiller med de to, tar loaded black tre ganger på rad i rmp v rmp i tournament. Det er langt unna healingsproof nivå. Healingproof er en god spiller, men de er i forskjellige ligaer.

Selv hadde jeg digga en rmp med Hydra, Reckful og Orangemarmalade :D

og hvis du har sett videoen healingproof ga ut, hadde de tapt flere ganger mot de teamene de slo.

Har diskutert en del med healingproof på official forums, og han er en ordentelig dick for å si det sånn. Han tror han er bedre enn alle andre, og når noen poengterte at han hadde tapt flere ganger mot de teamene han slår en gang i filmen sin, sa han at den personen skulle holde skjeft og ikke visste hva han prata om. :/

Det kan godt være at Healingproof er en drittunge han også, det vet jeg ikke noenting om, men ut fra det jeg har sett, synes jeg han er bedre enn Flýn. Men la oss ikke fylle tråden med denne diskusjonen, det er argumenter mot, og det er argumenter for ditt og datt. Smak og behag, choose your side :)

kan være enig der :) Om healingproof hadde hatt samme "synergy" med hydra og kali kunne det godt hende at han hadde vært i tournaments.

Lenke til kommentar

Rett etter at jeg dinga lvl 80 for tredje gang (etter å ha kjøpt dual-spec og cold weather flight) så begynte jeg på farminga. Nå er jeg 150g unna, men er så hellsikkes lei av å queste, så jeg præppa masse drit inn på AH, logga av og tenkte å installere bioshock på ps3. Jeg hadde glemt hvor lang tid det tar å installere bioshock på ps3, så nå er jeg tilbake til den siste gold grindinga igjen...

(Hjelper ikke på humøret når jeg leste på wowwiki at for å fly i azeroth må du kjøpe master riding som koster 5k...)

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg og kjæresten min (som er DK) kledde oss i sado RP-gear og begynte å danse på alteret i katedralen i SW ;P

Da kom det en gjeng med sinte RPfolk!

Hmm, lurer på om en naken DK kan få til noe av det samme..

Lenke til kommentar

Den rotta får man vel bare fisket opp fra Dalaran Sewers?

Jau, rotten kan etter det jeg har lest fiskes i fontenen. Om bobber'en lander helt i kanten av fontenen eller på steinene, så teller det som Dalaran Sewers. Hvertfall det som står i kommentarene på wowhead.

Lenke til kommentar

Til dere som holder på med/farmer LK heroic: Bruker dere huntere på ice spheres? Er en av hunterne specca for IHM? Hvis ikke, hvorfor? Gjør research for min/maxing om dagen.

Vi har 1 hunter, 1 SP og muligens en mage, men usikker på det

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...