Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man er inne på WoW legender: må ikke glemme Oxhorn (Brandon M. Dennis). Han er jo viden kjent for sine geniale Machinima filmer. Blizzard har også lagd referanser til ham i spillet. Mortuus er for eksempel en av favorittkarakterene. I Cataclysm får han til og med en forfremmelse. Fra Foreman til Commander elns. :wee: Ah, forresten, så får han alltid spesielle billetter til Blizzcon tilsendt hvert år. Me jealous. :(

 

Skremmende - min gullsum atm: 2727g 77s 97c. It's an omen! :ohmy::p

 

Snakker vi Machinima?

Oblith: http://www.wowwiki.com/Awilo_Lon%27gomba

mens vi er innpå Oxhorn. når han jobba for WeGame og lagde Video reviews sendte jeg inn en "video burn". skal finne videoen :D truly epic :D

 

EDIT: Navnet er Nonspond: http://www.wegame.com/watch/Weekly_Video_Review_45/ litt ute i videoen.

Når det kommer til Machinima er jo denne gjengen best da. :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=iQcwY22DA4k
Lenke til kommentar

Det er ingen som har bevist det om flyn, healingproof mener at flyn fikk folk til å hoppe in i fights da healingproof holdte på å vinne, men det jeg tror er at dette er helt random.

 

Flyn er uansett mye, MYE bedre i den formen av pvp som teller, Arena. Han er i en klasse med pookz, venruki og orangemarmalade, mens healingproof er i en klasse med vurtne og drakedog. Sinnsyk til å ta mange, dårlige spillere.

Endret av Addyb0y
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Being a Death Knight ain't easy. :( Første som møtte meg da jeg kom ut av slottet i SW der noen spillere stod var "Get the hell ouf our city, you cold-hearted bastard!". Dette var altså på et RP realm.

 

Har jeg aldri opplevd på Argent Dawn, ikke at jeg er så ofte i Stormwind men.

En blir som regel bare ignorert, med mindre en involverer seg i RPen de holder på med.

Lenke til kommentar

Det er ingen som har bevist det om flyn, healingproof mener at flyn fikk folk til å hoppe in i fights da healingproof holdte på å vinne, men det jeg tror er at dette er helt random.

 

Flyn er uansett mye, MYE bedre i den formen av pvp som teller, Arena. Han er i en klasse med pookz, venruki og orangemarmalade, mens healingproof er i en klasse med vurtne og drakedog. Sinnsyk til å ta mange, dårlige spillere.

Du suger ikke hvis du får spille med Hydra for å si det sånn.
Lenke til kommentar

Det er ingen som har bevist det om flyn, healingproof mener at flyn fikk folk til å hoppe in i fights da healingproof holdte på å vinne, men det jeg tror er at dette er helt random.

 

Flyn er uansett mye, MYE bedre i den formen av pvp som teller, Arena. Han er i en klasse med pookz, venruki og orangemarmalade, mens healingproof er i en klasse med vurtne og drakedog. Sinnsyk til å ta mange, dårlige spillere.

Flýn er ikke mye bedre i arena nei...Healingproof har 2.7k MMR som Fire i 3v3...setupen er Fire, Frost og Disc...krever ikke det skills så gjør ingenting det. De slår europas beste 3v3 team i den videoen..

Har aldri påstått at han suger, men han er langt fra den beste magen der ute, og måten han duellerte healingproof på viser bare at han er en tard.

Det finnes ikke beviser for at han var den ekte flyn, man han har innrømmet deler av videoen på bloggen sin..so fanboys, pack your stuff and open your eyes.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Being a Death Knight ain't easy. :( Første som møtte meg da jeg kom ut av slottet i SW der noen spillere stod var "Get the hell ouf our city, you cold-hearted bastard!". Dette var altså på et RP realm.

 

Har jeg aldri opplevd på Argent Dawn, ikke at jeg er så ofte i Stormwind men.

En blir som regel bare ignorert, med mindre en involverer seg i RPen de holder på med.

 

Jeg og kjæresten min (som er DK) kledde oss i sado RP-gear og begynte å danse på alteret i katedralen i SW ;P

Da kom det en gjeng med sinte RPfolk!

Lenke til kommentar

Hei igjen! :)

 

Hvilken addon er det som viser mine spells på target med store symboler? Har lagt til nytt UI, og må har mista denne i prosessen.

X-perl unit frames gjør dette hvertfall, men vet ikke om det er den du er ute etter.

Hei! Ja, jeg mener det er en av de jeg hadde tidligere, men av en eller annen grunn forbandt jeg den addonen med 3D-bilder av karaktern min, og tenkte ikke på den en gang. Men da laster jeg den ned igjen; takk for tipset! :)

Lenke til kommentar

Det er ingen som har bevist det om flyn, healingproof mener at flyn fikk folk til å hoppe in i fights da healingproof holdte på å vinne, men det jeg tror er at dette er helt random.

 

Flyn er uansett mye, MYE bedre i den formen av pvp som teller, Arena. Han er i en klasse med pookz, venruki og orangemarmalade, mens healingproof er i en klasse med vurtne og drakedog. Sinnsyk til å ta mange, dårlige spillere.

Flýn er ikke mye bedre i arena nei...Healingproof har 2.7k MMR som Fire i 3v3...setupen er Fire, Frost og Disc...krever ikke det skills så gjør ingenting det. De slår europas beste 3v3 team i den videoen..

Har aldri påstått at han suger, men han er langt fra den beste magen der ute, og måten han duellerte healingproof på viser bare at han er en tard.

Det finnes ikke beviser for at han var den ekte flyn, man han har innrømmet deler av videoen på bloggen sin..so fanboys, pack your stuff and open your eyes.

 

Er ikke flyn fanboi, for all del, er hydra og kalimist fanboi \o/

 

Men flyn, som spiller med de to, tar loaded black tre ganger på rad i rmp v rmp i tournament. Det er langt unna healingsproof nivå. Healingproof er en god spiller, men de er i forskjellige ligaer.

 

Selv hadde jeg digga en rmp med Hydra, Reckful og Orangemarmalade :D

 

og hvis du har sett videoen healingproof ga ut, hadde de tapt flere ganger mot de teamene de slo.

 

Har diskutert en del med healingproof på official forums, og han er en ordentelig dick for å si det sånn. Han tror han er bedre enn alle andre, og når noen poengterte at han hadde tapt flere ganger mot de teamene han slår en gang i filmen sin, sa han at den personen skulle holde skjeft og ikke visste hva han prata om. :/

Endret av Addyb0y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...