Foxboron Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 digg å være inne alt da Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Også jeg som logga ut for å bytte til en annen alt da Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Men faen da. Fantastisk tid å bli tilfeldig disconnected på, og det gjaldt kun spillet også. Murphy's Law, etc... Rakk akkurat å nullstille talents på roguen min, og jeg vil inn og specce nå ffs. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gjelder dette alle servere? Jeg skulle gjerne tenke meg og levle roguen min :/ Tør ikke logge ut nå Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gjelder nok alle ja, så ikke logg ut. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Både live og beta er ustabile nå virker det som..jeg DCer hele tiden på betaen ;< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Realm Status Ser dere serverene som er nede? Ja. Vet du hvor de befinner seg? På en lokasjon. Det ser ut som Paris-serverene har kræsjet/dødd av en eller annen grunn, derfor er login serverene også nede. Så virker nesten som hele datasenteret i paris har tatt kvelden. Koselig. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 24-timers maintenance i går og dette i dag. Bah. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Lurer på litt forskjellig ang char transfer... Man beholder alt i banken og bagene, gull osv? Men postkassen må være tom? Vurderer å lage en char på serveren jeg skal flytte til med samme navn som den jeg skal flytte, sånn at jeg får gratis navnebytte. Men hvordan foregår det, når charen er overført, og jeg skal logge inn, så blir jeg bedt om å skrive inn nytt navn? Noe annet jeg bør tenke på før jeg overfører? Tror du (og jeg) har forstått det riktig ja. Pass på å ha ting i bank / bag og ikke guildbank og postkasse så går det bra. Tror heller ikke du har lov til å flytte mer enn 20.000g så om du driver en del med økonomi så kan det være lurt i å kjøpe en del ting som går for det samme / mer på nyserveren. Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Alle battle.net spillservere er nede ser det ut som. Komme ikke inn på SCII eller WoW. Typisk, akkurat fått nytt skjermkort og så virker ingen av spillene jeg har installert takket være battle.net Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Feil Koots. Det er bare login-servere samt server-parken i Paris som er nede. De andre serverene er oppe. Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tror du (og jeg) har forstått det riktig ja. Pass på å ha ting i bank / bag og ikke guildbank og postkasse så går det bra. Tror heller ikke du har lov til å flytte mer enn 20.000g så om du driver en del med økonomi så kan det være lurt i å kjøpe en del ting som går for det samme / mer på nyserveren. Men da er jeg mer eller mindre klar for transfer. Har noen auksjoner på gang, så når de er avsluttet får jeg bare flytte i vei. Har ikke mer enn 6k gull, så da er ikke det noen bekymring. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Da er login-server oppe igjen! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen som har en guide til mest effektive måte å levle enchanting fra 420-450 ? Om det er ett pattern som krever mindre mats eller lignende. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Wow! Beta invite til den nye utvidelsen! Greetings! Congratulations, you are invited to World of Warcraft Cataclysm Beta, Beta invites are completely random. The time has come yet again to begin on our next expansion: World of Warcraft: The Emerald Nightmare! This exciting expansion will offer many new features including two new races: Ice Trolls and Variants, Under Water Cities, New Professions, and even a new Realm type! For the first time Blizzard Entertainment is holding pre-Closed Beta Opt-ins to a lucky few of our dedicated players and you have been chosen! You will receive your Beta Opt-in Key BEFORE the Closed Beta is opened to testers, assuring you a place in (link removed led to a ripaway always mouse over before you click) Follow the link below and fill out the required forms to add you to our list of soon-to-be Beta Testers! World of Warcraft: The Emerald Nightmare Visit *link* Cataclysm Beta more info! The Nightmare has begun….. Please do not delete this email, or show it to anyone. Regards, Account Administration Team Blizzard Entertainment Inc P.O Box 18979, Irvine, CA 92623 The World of Warcraft Support Team Blizzard Entertainment vBatokoH The Emerald Nightmare, du... haha var mye rart i den , ny realm type , ice trolls på en annen side , noen som vet om dett er en scam eller ikke ? http://aionktzbot.org/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Flott timing, raid under en time -.- Og jeg er raidleader. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Og jeg sitter på vent nå mens raidet mitt løper rundt i ICC med en tank. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Eheh. Jeg kan raidleade fra TS uten å spille, funker sikkert bra det ^^. Not Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Som jeg sa, EN tank. Jeg er tank nr. 2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå