Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Feral DPS er vel mangle - mangle - mangle - mangle - rake eller noe sånt. Ha. ha. ha. ha. Mangle er vel det angrepet vi bruker en gang minuttet. Ellers kan jeg vise deg hvordan Feral DPS er: Lenke Endret 1. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Virker mye lettere med 4x mangle og en rake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jau, og da får du tilsvarende DPS. Under 3k. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ikke være så negativ Vel når jeg lvler som feral druid så bruker jeg bare mangle nesten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er selvsagt noe helt annet enn level 80 raids. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Cat rotation er vel noe av de vanskeligste har jeg lest? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Korrekt. *edit* Det kan sees på bildet jeg postet. Det er mer eller mindre rotasjonen du må utføre mens du spiller. Endret 1. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det skjemaet var jo bare rot i mine øyne. Lettere om man får det skrivd ned og kan trene utifra det som står. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skrivd ned? Man har ikke noen fast rotasjon. Det er ganske enkelt slik: Du må ha Savage Roar oppe på deg selv, samt Rip, Rake, Mangle og Faerie Fire på fienden. Og så må du balansere dette med å få inn flest mulige Shreds og Ferocious Bites uten at Savage Roar faller av, eller at Rip og Rake er "borte" i flere sekunder. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg mener slik du skriver der. Da har man det beskrivd isteden for forklart med et rotete skjema. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 uhhh...som arcane mage må du i alle fall kjøre minimum 4 stacks med arcane blast. Beste "rotation" man kan gjøre damagewise er Arcane Blast spam. Det vil naturligvis ikke gå i lengden, men med bra nok utstyr bør man klare å holde 5xAB,AM rotation. Det mange glemmer med Arcane Mage, er ikke nødvendigvis at det er så fryktelig lite å gjøre. Arcane Mage er det kanskje først og fremst manamanagement som kan gjøre det utfordrende. Og vi har en del CDs som også bør kjøres på riktige tidspunkt, f.eks Presence of Mind, Mirror Image og Arcane Power damagewise, og naturligvis at Evocation, managems og manapotions blir brukt på riktig vis. Det er ikke slik at man kan stappe på iLvl264 utstyr og forvente 10k+ dps. Det jeg mener er at om du gjør raid boss osv så er det ikke akkurat det beste du kan gjøre å spame arcane blast selv etter du har 5x stack. Får du missile barrage så bruk den. Men du kan selvsakt stacke til 5x før du bruker den. Men om du bare spamer arcane blast så drainer du mana som en helt. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Noen som har forslag til hva en kan gjøre i stunder som nå? Altså at Aggamagan er nede... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg mener slik du skriver der. Da har man det beskrivd isteden for forklart med et rotete skjema. Meningen er at skjemaet skal vise handlingsveien for når du kjører DPS. Har du mindre enn 5 sekunder på Savage ROar? Da følger du Vei Nr. 2. Har du mer? da følger du vei nr. 1. Den er uansett bedre enn orginalen: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det jeg mener er at om du gjør raid boss osv så er det ikke akkurat det beste du kan gjøre å spame arcane blast selv etter du har 5x stack. Får du missile barrage så bruk den. Men du kan selvsakt stacke til 5x før du bruker den. Men om du bare spamer arcane blast så drainer du mana som en helt. Bruk aldri Arcane Missile før du har 4 stacks Arcane Blast, uavhengig når Missile Barrage procer. Mindre enn 4 stacks er damage loss. Som jeg skrev...kjør så mange Arcane Blast du føler du klarer å opprettholde uten å gå tom for mana, men mindre enn 4 er som sagt damage loss. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Edit: Link Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Får dessverre ikke sett bildet Therawyn, Photobucket og slikt er sperret. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Da får du ta en titt her, Slimda, kanskje du får se det da... eller vente til du kommer hjem. Hilarious er det ihvertfall. Det er en healing chart lagd på tull... kom over det for ikke så lenge siden og holdt på å le meg ihjel. Tenkte jeg skulle poste det her når man er inne på flowcharts. Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg får vente til jeg kommer hjem, bildet er lastet opp på photobucket ellerno slikt. Men har sett en haug med flowcharts. Feral Druide er vel en av de eneste som faktisk er innviklet. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 ^ Dårligste forsøk på humor jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå