Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist jeg sjekket var mage hitcapp 17%. Synlig i character sheeten blir det 11% om man har speccet 6% hit(3% i frost og 3% i arcane)

Arcane Focus

Increases your chance to hit and reduces the mana cost of your Arcane spells by 3%

Står det all spells eller noe sånt der? Nei. Bare Arcane.

 

Precision

Reduces the mana cost and increases your chance to hit with spells by 3%.

Står det noe om frost eller arcane? Nei. Alle spell-schools.

 

Arrrr! Så det så! :)

Lenke til kommentar

Før ICC (slutta å raide og spille rett etter det kom) så var arcane det eneste som funka som raiding i alle fall. Du kunne få grei dps med fire, men det var liksom med god konsentrasjon og fokus. Da fikk du samme DPS som en slack arcane mage.. Om Arcane Magen tima alle spells riktig, poppa cooldowns til rett tid etc så hadde ikke fire nubbsjangs.

Lenke til kommentar

MELEE HIT CAPP: 8%

SPELL HIT CAPP: 17%

 

EXP Capp: 26

 

varierer fra klasser og fra 1h til 2h.

:dremel:

 

*edit*

 

8% hit cap vedvarer både med 1h og 2h bruk, da man vanligvis snakker om Special Attacks. Såkalte "hvite" angrep, eller auto-attacks faller utenfor 8%-regelen ved dualwield.

 

Hvite angrep har også en crit-cap på rundt 76%. For 24% (sånn ca) av alle hvite angrep blir omgjort til "Glancing Blow" på en boss.

 

Så det så.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Vil lage meg en ny char, som jeg kan kosespille på, bruke god tid på å lvle og sånt. Hva synes dere er en god ide å starte?

Det er veldig vanskelig å svare på.

 

Selv har jeg levlet følgende til 70-80:

Death Knight

Druid

Hunter

Mage

Paladin

Priest

Rogue

 

Og jeg kan si at alle klassene var morsomme å levle, på hver sin måte.

Lenke til kommentar

MELEE HIT CAPP: 8%

SPELL HIT CAPP: 17%

 

EXP Capp: 26

 

varierer fra klasser og fra 1h til 2h.

:dremel:

 

*edit*

 

8% hit cap vedvarer både med 1h og 2h bruk, da man vanligvis snakker om Special Attacks. Såkalte "hvite" angrep, eller auto-attacks faller utenfor 8%-regelen ved dualwield.

 

Hvite angrep har også en crit-cap på rundt 76%. For 24% (sånn ca) av alle hvite angrep blir omgjort til "Glancing Blow" på en boss.

 

Så det så.

 

dere brukte bare 9000 posts til å svare han som lurte på det uten å komme med tall... SÅ DET SÅ!

Lenke til kommentar

så langt syns jeg mage og warlock er de mest underholdende blant dps-klassene. Dog, pally liker jeg også. Druid gir deg mye variert og med hunter kan du leke pokemontrener.

 

Warrior synes jeg ikke var så morsomt, selv om det var lite nedetid. Shadowpriest var heller ikke noe særlig. Alltid tom for mana. Men Disc priest er gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...