Raijin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Syns frost mage er kjempe gøy, jeg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vil faktisk ikke anbefale Arcane Mage før man blir 80. Frost er suverent på alle områder frem til 80. Eller kanskje ikke ren DPS, men det skal godt gjøres å dø som Frost Mage. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har en firemage og trives på den Må vel gidde å lære meg litt frost for pvp, hehe... men ja, frost er supert til levling. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skal godt gjøres å dø som arcane også tbh.. Arcane Blast, Arcane Barrage og Missile Barrage er veldig nice ved levling. Slow er også en fin spell. 2 min CD på Evocation (kombinert med glyph) sørger for ingen nedetid. Noen mobs i Northrend er immune til Frost damage. Ingen mobs er immune til Arcane av de man møter på ved questing hvertfall. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei! Leter etter en fin guild uavhengig av Relam og Faction. Jeg trenger en guild som er serriøse med store ambisjoner og med aktive spillere. Dere må også selvfølgelig søke etter en mage (meg) Armory Anybody? Bumper jeg Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvilke servere spiller dere på folkens? Selv spiller jeg på Stormreaver (Horde) og Vek'nilash (ally) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) La 40 dream shards, 80 buzzard meat, 30 turtle meat, 20 small egg, 80 infinite dust, 20 greater cosmic essence, 10 siren's tear, en haug med monarch topaz, chalcedony osv. La ut også 50 Arctic Fur til 70g per, hvis jeg ikke husker helt feil. Gleder meg grønn til å hente pengene mine fra mailbox. Hvilke servere spiller dere på folkens? Selv spiller jeg på Stormreaver (Horde) og Vek'nilash (ally) Spiller på Aerie Peak. Som Alliance. Endret 31. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 La 40 dream shards, 80 buzzard meat, 30 turtle meat, 20 small egg, 80 infinite dust, 20 greater cosmic essence, 10 siren's tear, en haug med monarch topaz, chalcedony osv. La ut også 50 Arctic Fur til 70g per, hvis jeg ikke husker helt feil. Gleder meg grønn til å hente pengene mine fra mailbox. Hvilke servere spiller dere på folkens? Selv spiller jeg på Stormreaver (Horde) og Vek'nilash (ally) Spiller på Aerie Peak. Som Alliance. Hva har du tenkt å bruke alle pengene på? ;P Skulle gjerne romstert litt på AH selv, men jeg har rett og slett ikke tid >_< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvilke servere spiller dere på folkens? Selv spiller jeg på Stormreaver (Horde) og Vek'nilash (ally) Det er egen tråd for dette https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1079652 Jeg spiller forøvrig på Argent Dawn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Spiller og spiller fru blom. Er vel heller stalker. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) La 40 dream shards, 80 buzzard meat, 30 turtle meat, 20 small egg, 80 infinite dust, 20 greater cosmic essence, 10 siren's tear, en haug med monarch topaz, chalcedony osv. La ut også 50 Arctic Fur til 70g per, hvis jeg ikke husker helt feil. Gleder meg grønn til å hente pengene mine fra mailbox. Hvilke servere spiller dere på folkens? Selv spiller jeg på Stormreaver (Horde) og Vek'nilash (ally) Spiller på Aerie Peak. Som Alliance. Hva har du tenkt å bruke alle pengene på? ;P Skulle gjerne romstert litt på AH selv, men jeg har rett og slett ikke tid >_< Jeg har en lvl 72 Paladin, og jeg må jo ha epic flying osv til den. Må bare få en char opp i lvl 80, slik at jeg kan bruke Paladinen til å booste folk i instancer, og pulle en hel instance. Er forresten oppe i 11k gull akkurat nå, så da gleder jeg meg veldig til å se hva som har blitt solgt når jeg kommer hjem. Endret 31. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvilke servere spiller dere på folkens? Selv spiller jeg på Stormreaver (Horde) og Vek'nilash (ally) Det er egen tråd for dette https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1079652 Jeg spiller forøvrig på Argent Dawn. Jeg ser deg løpende rundt, men du sier aldri hei :< HMPF! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg ser deg løpende rundt, men du sier aldri hei :< HMPF! Greit, får vel hilse neste gang Hysj på deg Slimda! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hva er hit-cappen på for mages for tiden? Har 14.42% nå. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hva er hit-cappen på for mages for tiden? Har 14.42% nå. Hit-cappen er vell lik for alle classer? 8%. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Trodde det var 17% for mages, men det kan hende jeg tar veldig feil. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er nok mer enn 8% ja. 17% hørest mer riktig ut. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er nok mer enn 8% ja. 17% hørest mer riktig ut. 8% er melee hit cap.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Sist jeg sjekket var mage hitcapp 17%. Synlig i character sheeten blir det 11% om man har speccet 6% hit(3% i frost og 3% i arcane) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvilke servere spiller dere på folkens? Selv spiller jeg på Stormreaver (Horde) og Vek'nilash (ally) Det er egen tråd for dette https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1079652 Jeg spiller forøvrig på Argent Dawn. Ah, fant den etter at jeg hadde postet. Foresten, jeg fikk en god idé... hva med en diskusjon.no guild? Eller at man samles til raids/bg og sånt? Jeg skal jammen meg lage en tråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå