Foxboron Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er det mulig å bytte "Tema" på spillet, utrolig kjedelig Tema egentlig orginalen. UI? Wowinterface.com eller curse.com Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har sett flere gjøre litt av hvert og fått like bra og bedre DPS enn meg i ulike situasjoner. Høres ut som du gjør noe feil, hvis du faktisk prøver for noe optimalt. Da er det mange som gjør feil... Vanskelig å svare på, har jo ingen informasjon overhodet. Hvilken klasse? level? utstyr? kamper? Hvad? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Takk for sidene, men finnes det ikke hele UI? Ser du må laste ned hver enkelt av tingene på skjermen... Hadde vært enklere om det hadde vært hele UI. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Takk for sidene, men finnes det ikke hele UI? Ser du må laste ned hver enkelt av tingene på skjermen... Hadde vært enklere om det hadde vært hele UI. du får det. http://www.wowinterface.com/downloads/cat28.html velg det du liker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det finnes også ferdige "builds" på den siden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Joda. her finner du en hel del UI compilations. Personlig er jeg blitt veldig glad i Tukui. Enkelt og greit. Edit: for sen. Endret 30. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Helt nytt dette greiene her for meg, men antar at man må legge ting i en mappe for at det skal funke? (drevet en del med FM. Legges alt i mapper) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Alle addons pakkes opp og legges i World of Warcraft\Interface\AddOns\ Her skal mappen av addons ligge. Om du installerer en addon som heter OneBag, skal det se sånn ut: World-of-Warcraft\Interface\AddOns\OneBag\... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 ferdige Interface har 2 mapper. en med Addons og en med configs. som heter "WTF" bytt ut navn osv med det som står evt slet det som alt er der Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 ELLER så kan du bare laste ned curse og slippe alt mappetullet. + at det er mye lettere ved oppdateringer Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 ELLER så kan du bare laste ned curse og slippe alt mappetullet. + at det er mye lettere ved oppdateringer er litt old school og føler jeg holder mer orden på dem uten <.< Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Helt nytt dette greiene her for meg, men antar at man må legge ting i en mappe for at det skal funke? (drevet en del med FM. Legges alt i mapper) Jeg er kjent med AddOns fra før, men ikke så stor kjennskap til hvordan jeg fikser full UI. Jeg sjekket linken som Juletreduden linket og lastet ned den filen. Deretter bare extractet jeg filen. Da fikk jeg en mappe som het Interface som inneholdt: Glues - Cursor - Buttons - AddOns. Bare kopier og lim disse mappene i den mappen som allerede heter Interface i wow mappen. Logg deretter på wow, klikk addon nede til venstre og velg de addons du vil bruke. Dette er resultatet jeg fikk. Endret 30. august 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 pluss at UI pakker ofte blir fucka opp hvis du har sånn oppdateringer, ser det mange som fraråder å bruke det på dem sinde UI pakker Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det mulig å bytte "Tema" på spillet, utrolig kjedelig Tema egentlig orginalen. http://www.tukui.org/ er vell det letteste og meste komplette uten og adde noe extra funksjonalitet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 pluss at UI pakker ofte blir fucka opp hvis du har sånn oppdateringer, ser det mange som fraråder å bruke det på dem sinde UI pakker det kalle dårlig lagde addon pakker , er vell som ofte e som har samlet masse addons og konfigurert dem uten og ha lagd mye selv Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har nå alle klasser på 80 unntatt mage og rogue, sistnevnte skal levelles i Cata. Spørsmålet mitt er om jeg skal gidde å dra opp magen også? Den er level 45, jeg har alle heirlooms allerede(pga prest+warlock).. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har en mage på 74 akkurat nå. Er kjempe-enkelt å levle som Frost. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har en mage på 74 akkurat nå. Er kjempe-enkelt å levle som Frost. Kansje til og med litt kjedelig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Om jeg hadde spilt på han 8 timer dagen kanskje. Nå er det slik jeg levler opp Rested-bonusen han har (samt kjører en random) og så skifter jeg alt. *edit* Den andre alten er en Holy Paladin. DEN er kjedelig den... Endret 31. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Frost til lvl 66, Arcane 66-80. Funker fett. Fire er cirka like kjedelig som Combat Rogue, så vil ikke anbefale det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå