Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett flere gjøre litt av hvert og fått like bra og bedre DPS enn meg i ulike situasjoner.

Høres ut som du gjør noe feil, hvis du faktisk prøver for noe optimalt.

Da er det mange som gjør feil...

Vanskelig å svare på, har jo ingen informasjon overhodet. Hvilken klasse? level? utstyr? kamper? Hvad?

Lenke til kommentar

Helt nytt dette greiene her for meg, men antar at man må legge ting i en mappe for at det skal funke? (drevet en del med FM. Legges alt i mapper)

Jeg er kjent med AddOns fra før, men ikke så stor kjennskap til hvordan jeg fikser full UI. Jeg sjekket linken som Juletreduden linket og lastet ned den filen. Deretter bare extractet jeg filen. Da fikk jeg en mappe som het Interface som inneholdt: Glues - Cursor - Buttons - AddOns. Bare kopier og lim disse mappene i den mappen som allerede heter Interface i wow mappen. Logg deretter på wow, klikk addon nede til venstre og velg de addons du vil bruke. Dette er resultatet jeg fikk.

ui2m.jpg

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

pluss at UI pakker ofte blir fucka opp hvis du har sånn oppdateringer, ser det mange som fraråder å bruke det på dem sinde UI pakker

det kalle dårlig lagde addon pakker , er vell som ofte e som har samlet masse addons og konfigurert dem uten og ha lagd mye selv

Lenke til kommentar

Om jeg hadde spilt på han 8 timer dagen kanskje. Nå er det slik jeg levler opp Rested-bonusen han har (samt kjører en random) og så skifter jeg alt.

*edit*

Den andre alten er en Holy Paladin. DEN er kjedelig den...

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...