DontTouchMyPhone Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hva er vanlig rotasjon på Survival hunter? Er så "inni" BM at det blei skikkelig rart med nye piler osv. ! Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Holde Serpent Sting oppe Deretter: Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Steady Shot Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Holde Serpent Sting oppe Deretter: Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Steady Shot Hjertelig takk; det blei bare så rart å skifte spec., uvante greier. Men da prøver jeg dette. EDIT: Aimed shot har jeg ikke, det er vel marksmanship? Endret 30. august 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som kunne tekt seg å raf'e med meg? Lyst å spille igjen, men har ikke noe lyst å spille alene. RAF er jo fint med den gode xp. Har ingen skjulte agendaer med penger og slike ting. Vil bare ha noen og spille med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er lite vits å begynne å levele en eldgammel pet som er 30 levels under deg, vil ta horribelt lang tid. Fang heller en ny i samme familie som er rundt din egen level, så slipper du å grinde i timevis med en underleveled pet som ikke holder aggro whatsoever. Petopia-siden har oversikt over pet-familiene på forskjellige levels og hvor de befinner seg. *renske halsen litt* Pets blir automagisk levlet til 5 levler mindre enn deg selv om de er lavere. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Holde Serpent Sting oppe Deretter: Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Steady Shot Hjertelig takk; det blei bare så rart å skifte spec., uvante greier. Men da prøver jeg dette. EDIT: Aimed shot har jeg ikke, det er vel marksmanship? Det er i MM-speccet men er høyst anbefalt å specce ned til i Survival og etter at du har nådd 51 poeng der. Er noen kule talents over den i MM og, 5% crit og mer crit damage Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Holde Serpent Sting oppe Deretter: Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Steady Shot Hjertelig takk; det blei bare så rart å skifte spec., uvante greier. Men da prøver jeg dette. EDIT: Aimed shot har jeg ikke, det er vel marksmanship? Det er i MM-speccet men er høyst anbefalt å specce ned til i Survival og etter at du har nådd 51 poeng der. Er noen kule talents over den i MM og, 5% crit og mer crit damage Ah, sånn å forstå. Jeg har plassert alle mine 60 poeng i survival jeg da, men det er vel verdt det å respecce. (om jeg har råd til det, kosta det her dual-spec-greiene.....) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 PvE Survival skal se slik ut: http://www.wowhead.com/talent#cZ0eVooZe0ci0cIhebA0su:N0fzM Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er dritgøy å spille etter en direkte fasit ja. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jupp. Spør du meg er det ikke noe som heter "slik SKAL du specce" eller "slik SKAL rotasjonen din være". Det gjelder å prøve seg frem og finne ut hva som passer best for hver enkelt. Selvfølgelig kan det være hjelpsomt å ha en pekepinn, men imo fins det ingen fasit for hvordan man skal spille en klasse. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jupp. Spør du meg er det ikke noe som heter "slik SKAL du specce" eller "slik SKAL rotasjonen din være". Det gjelder å prøve seg frem og finne ut hva som passer best for hver enkelt. Selvfølgelig kan det være hjelpsomt å ha en pekepinn, men imo fins det ingen fasit for hvordan man skal spille en klasse. Tja. På level 80 handler det bare om DPS, og noen specs gjør ganske enkelt mer DPS enn andre. Da hindrer man seg selv ved å ikke velge det speccet. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ikke vær så sarte...var ikke ment slik, men det er den optimale PvE builden...det finnes faktisk en fasit, om man ønsker å følge den eller ikke, er oppe til dere grinebitere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jupp. Spør du meg er det ikke noe som heter "slik SKAL du specce" eller "slik SKAL rotasjonen din være". Det gjelder å prøve seg frem og finne ut hva som passer best for hver enkelt. Selvfølgelig kan det være hjelpsomt å ha en pekepinn, men imo fins det ingen fasit for hvordan man skal spille en klasse. Kommer ann på hva du skal. Vil du ha maksimalt ut av karakteren din? Da er svaret "ja". Du MÅ specce slik og kjøre rotasjonen slik. Vil du ha det gøy og utforske og teste? Kjør på med hva du vil av specs og rotasjoner. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har sett flere gjøre litt av hvert og fått like bra og bedre DPS enn meg i ulike situasjoner. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Når man er i level 66 og prøver ut et nytt spec er det ikke noe gøy når folk kommer og LOL ROFL SPECCET DITT ER IKKE OPTIMALT LOL ROFL. Det er rett og slett helvetes irriterende. Man har to valg: ville prøve ut nye ting og ha det gøy eller gjøre det som noen sier for å gjøre mest mulig damage i content man kommer seg gjennom uansett hvor mange knapper man trykker på. Jeg velger nummer 1 når jeg levler. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Og hvem har sagt noe slikt? ro deg ned.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har sett flere gjøre litt av hvert og fått like bra og bedre DPS enn meg i ulike situasjoner. Høres ut som du gjør noe feil, hvis du faktisk prøver for noe optimalt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Som oftest er det spilleren som er feilen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har sett flere gjøre litt av hvert og fått like bra og bedre DPS enn meg i ulike situasjoner. Høres ut som du gjør noe feil, hvis du faktisk prøver for noe optimalt. Da er det mange som gjør feil... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er det mulig å bytte "Tema" på spillet, utrolig kjedelig Tema egentlig orginalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå