Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken command er det man bruker for å binde actionbars i det originale UIet? Google kunne ikke hjelpe meg dessverre.

Anyone? Jeg VET det er en slash kommando, men husker ikke hvilken. Grunnen til at jeg vet det er at jeg har testa den før, og den funket. Trodde det var /hd, men den funket ikke.

 

/uihelp i tukui så for du d opp ;)

Lenke til kommentar

Hei igjen; har enda et spørsmål. :)

 

For øyeblikket er hovedkarakteren min en BM hunter. Nå har jeg blitt med i et guild, og har derfor tenkt at jeg burde prøve dual spec, siden det sikkert blir litt mer samspilling nå, og ikke bare solo. Hva bør mitt andre spec være om jeg skal tenke på gruppa og ikke bare på meg selv? Og vil jeg fremdeles kunne bruke devilsaur når jeg bytter spec, siden den krever 51-BM talent build?

 

Har ikke peiling på guilds, så må prøve å lese litt om hva det egentlig innebærer å være med i et guild (har spurt om det før også, så skal bla litt tilbake).

Lenke til kommentar

Hei igjen; har enda et spørsmål. :)

 

For øyeblikket er hovedkarakteren min en BM hunter. Nå har jeg blitt med i et guild, og har derfor tenkt at jeg burde prøve dual spec, siden det sikkert blir litt mer samspilling nå, og ikke bare solo. Hva bør mitt andre spec være om jeg skal tenke på gruppa og ikke bare på meg selv? Og vil jeg fremdeles kunne bruke devilsaur når jeg bytter spec, siden den krever 51-BM talent build?

 

Har ikke peiling på guilds, så må prøve å lese litt om hva det egentlig innebærer å være med i et guild (har spurt om det før også, så skal bla litt tilbake).

 

Hvis du skal gjøre dungeons eller raide med folkene i guildet ditt vil jeg anbefale Survival for god damage og sånt, men alt handler om å ha det gøy så prøv både MM og Survival før du bestemmer deg :) For å kunne bruke pet i andre specs må du enten til en stable master eller bruke Call Stabled Pet (lvl 80) for å skifte ut Devilsauren din. Om du bruker den i BM og så skifter over til noe annet uten 51-point talentet i BM vil du ikke kunne calle den før du skifter til et annet pet.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

 

Hvis du skal gjøre dungeons eller raide med folkene i guildet ditt vil jeg anbefale Survival for god damage og sånt, men alt handler om å ha det gøy så prøv både MM og Survival før du bestemmer deg :) For å kunne bruke pet i andre specs må du enten til en stable master eller bruke Call Stabled Pet (lvl 80) for å skifte ut Devilsauren din. Om du bruker den i BM og så skifter over til noe annet uten 51-point talentet i BM vil du ikke kunne calle den før du skifter til et annet pet.

Takk for svar! :)

 

Ja, jeg var redd for at det ville bli problemer med devilsauren. Kanskje jeg får plukke fram ghost saber`n min og prøve å få den opp på mitt level. Men mister ikke den alle talentpoengene som er mellom der han er nå og opp til meg (rettere sagt opp til 5 lvls under meg)? Bør jeg heller prøve å temme et annet dyr som alt er på mitt level?

Lenke til kommentar

Hvis du tenker på et sprit beast når du sier Ghost Saber så krever deg og beastmastery :p Devilsaur er et fantastisk godt pet til BM, så du trenger ikke erstatte den.

 

Til andre specs er Wolf best for dps, men før raids og sånt anbefaler jeg å drite i det og heller tame noe som ser stilig ut og som du liker. F.eks krokodiller eller gorillaer er jo helvetes kule.

 

Full oversikt finner du på http://www.wow-petopia.com/ :)

 

edit: Speaking of pets, se hva vi får i Cataclysm!

mistfoxskinred.jpg

 

edit2: La inn hunden og apen og, men diskusjon.no ville ikke vise de :( De er på linken over.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Er lite vits å begynne å levele en eldgammel pet som er 30 levels under deg, vil ta horribelt lang tid. Fang heller en ny i samme familie som er rundt din egen level, så slipper du å grinde i timevis med en underleveled pet som ikke holder aggro whatsoever. Petopia-siden har oversikt over pet-familiene på forskjellige levels og hvor de befinner seg.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt, uansett hvilket lvl et dyr har før du temmer det, så stiger det automatisk til 5 levler under deg etter at du har temmet det. No matter which level du eller dyret er. Så du trenger ikke bekymre deg for å ta et pet som er for lav level for deg. Jeg henta f. eks. krabben min i Darkshore i level 80, og den gikk fra level 17 til level 75 da jeg temmet den. Sånn i tilfelle du ikke visste det. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Bare så det er sagt, uansett hvilket lvl et dyr har før du temmer det, så stiger det automatisk til 5 levler under deg etter at du har temmet det. No matter which level du eller dyret er. Så du trenger ikke bekymre deg for å ta et pet som er for lav level for deg. Jeg henta f. eks. krabben min i Darkshore i level 80, og den gikk fra level 17 til level 75 da jeg temmet den. Sånn i tilfelle du ikke visste det. :)

Jeg var klar over det, men hvordan blir det med talentpoengene; får den med seg alle på veien? :)

Lenke til kommentar

Hva mener du med om den får med seg alle på veien? Hver gang du temmer et nytt pet må du jo specce på nytt. Og om du har dual spec må du specce dyret på begge dine talentspecs. Du kan ikke overføre pet specs fra et hunterspec til det andre, om det er det du mener.

 

Edit: Say "spec" more... :roll: Litt rotete forklaring, men håper du skjønte hva jeg mente. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...