gamer1001 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvilken specc er best for mage? Best til og lvle og hvilken er best når du er i 80, og skal ta dps. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg syntes frost var best til å lvle, Water Elemental pet /m glypt + slow på npcer så det tar lang tid før de når deg. Arcane er vel det beste etter det jeg har erfart til raiding, med den enkle rotasjonen Arcane Blast x 4 + 1x Arcane missile. Endret 29. august 2010 av hvo91 Lenke til kommentar
gamer1001 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ahh, flott! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har et spørsmål: Jeg er RaF'a en venn. Men han spiller ikke på den accen atm. Han spiller på en annen acc han har med en 55 palla. Kan han flytte over den til RaF accounten for så og kunne grante en av mine alts? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Frost er fint å ha i instancer, bruker Blizzard på alle trash-mob grupper og frostbolt/fireblast og deep freeze når fingers of frost slår inn på bosser (får stort sett over 10k dmg på den). Også en gratis frostfire ball når den talenten slår inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Han kan flytte den over på den kontoen, ja. Han kan ikke grante levler fra en char som ikke har blitt RAFa selv. (Så nei) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Pally tanking + aoe er elsk! Elsker pally tanks når jeg er lock eller mage Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Eg får opp en mld plutselig når eg skal søke etter BG. Står at eg ikke kan søke etter BG når eg bruker et dungeon system... Hva betyr det? Aldri kommet tidligere. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Enten at du er i en dungeon-gruppe, i dungeon kø eller at det har bugget seg. Skjer ganske ofte, relogg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvilken command er det man bruker for å binde actionbars i det originale UIet? Google kunne ikke hjelpe meg dessverre. Anyone? Jeg VET det er en slash kommando, men husker ikke hvilken. Grunnen til at jeg vet det er at jeg har testa den før, og den funket. Trodde det var /hd, men den funket ikke. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Sikkert er dumt spørsmål men er det mulig å komme seg til Stormpike egentlig? Eg har vært der en gang tidligere. Men tror det var gjennom en Dungeon. Døde og så begynte eg der. Har noen oppdrag som skal leveres der. Men kommer meg ikke bort der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Stormpike? Er vel ingenting som heter det? Storm Peaks du mener? Du må fly dit. Du kan få en quest i Dalaran som gir deg en flytur til K3 (questhubben der i SP) hvis du ikke har flying mount selv enda. Endret 29. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Eg roter her, mente selvsagt Ironforge. Har flere oppdrag å levere der, men klarer liksom ikke å finne veien til det stedet. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Deep run tram fra stormwind http://www.wowwiki.com/Deeprun_Tram#Maps Endret 30. august 2010 av Raijin Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvilken command er det man bruker for å binde actionbars i det originale UIet? Google kunne ikke hjelpe meg dessverre. Anyone? Jeg VET det er en slash kommando, men husker ikke hvilken. Grunnen til at jeg vet det er at jeg har testa den før, og den funket. Trodde det var /hd, men den funket ikke. Du bruker vel Tukui, der er det /hb, men tror ikke det finnes noen slik funksjon uten addon. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Då har 2 i guilden splasha cash på Ebay for å få seg betakey...blodsjalu =P Han eine fekk ein meeeget godt geara dk på kjøpet også. for både tanking og dps. Sånn går det med arbeidsfolk som venter på expansion, og er utålmodige. ^^ Jeg søkte på "cataclysm beta" på eBay og fikk null resultat. Litt seint svar sia eg har vore på ferie i helga, men han sa berre han hadde "ebaya" den. Noke som kanskje er berre et universaluttrykk? Eg veit han har linka ei annonse tidligare iallefall, før han kjøpte. Til info, dette er en person/personer med store tålmodighetsproblem, og klarer ikkje å vente til spelet kommer ut. =) Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Stormpike? Er vel ingenting som heter det? Storm Peaks du mener? Du må fly dit. Du kan få en quest i Dalaran som gir deg en flytur til K3 (questhubben der i SP) hvis du ikke har flying mount selv enda. http://www.wowwiki.com/Stormpike Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hvilken command er det man bruker for å binde actionbars i det originale UIet? Google kunne ikke hjelpe meg dessverre. Anyone? Jeg VET det er en slash kommando, men husker ikke hvilken. Grunnen til at jeg vet det er at jeg har testa den før, og den funket. Trodde det var /hd, men den funket ikke. Du bruker vel Tukui, der er det /hb, men tror ikke det finnes noen slik funksjon uten addon. Okei, takker. Endret 30. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Horde kicker så sykt ass i bg! Og selvsagt, DK FTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå