Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg kommer ut av dette hølet.. druide som eneste healer, og han skinner in-combat.

.. og hunteren har ikke stocket opp på piler.

.. og der gikk alt i dass, like ved Jammal'an. Oh noes, vi døde og må løpe tilbake, det blir for mye for oss, leave, leave, leave, leave.

Første instancen jeg gjør med en pug, og jammen lever den ikke opp til forventningene.

Lenke til kommentar

Som sagt, druiden var mer opptatt av å skinne enn å heale. Da sier det seg selv at talentpoeng ikke har noe voldsomt å si.

Nå er jeg i Maraudon med en ny PUG. Wipe på Landslide, og mens vi samler oss på nytt, står hunteren og hopper rundt på kanten.. og faller ned. Så må vi ned og resse. Så hopper warrioren ned. Så går priesten ned for å resse, og en elemental-patrulje spawner på oss som venter.

Hyyl.

Lenke til kommentar
Mumlemumle.

Jeg har komme et godt stykke på vei for å få laget felcloth gloves nå, men hele "blablabla alt kommer til å suge i BC"-posten gjorde meg litt halvveis deprimert med tanke på damage gear-grinding.

6564988[/snapback]

Vurdere å samle penger / mats for å kunne fleske til når BC har vært ute et par uker, fremfor å grinde gear..? Jeg tror kanskje det kan lønne seg.

Lenke til kommentar

Har dere sett dette? Kommentarer fra Blizzard angående BC finnes i denne tråden. F. eks hvordan lvl 70 og dagens high end isntancer vil fungere.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=9237405&P=1

" We don't plan to touch existing raid dungeons such as Molten Core, or Blackwing Lair. If level 70 players wish to organize smaller groups to see what can be accomplished, we're all for it. It's no different than a level 60 player going back to Scarlet Monastery to test his skills or farm for items. Basically, these raid dungeons will no longer be "end-game" content, and will serve as leveling/passing through dungeons. It's exciting to level your character and revisit an area of the game which once posed a deadly challenge."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, har lest det. Blir jo litt kult da. :p

Men er det noen som vet eksakt hvor lang tid det tar før du blir afk?

Lenke til kommentar

vært borte en stund, og tok inn en patch når jeg kom hjem i sta.

slo på spillet, og da så jeg at den fin-fine combat loggen min var borte :dontgetit:

så prøvde jeg å bare dra den "Combat" som sto bak General chatten over, men da kom vanlig prat i den å, så jeg slettet den. så etter masse ball og tull, sitter jeg uten combat-log. hva nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...