Loeve Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Mumlemumle. Jeg har komme et godt stykke på vei for å få laget felcloth gloves nå, men hele "blablabla alt kommer til å suge i BC"-posten gjorde meg litt halvveis deprimert med tanke på damage gear-grinding. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Når jeg kommer ut av dette hølet.. druide som eneste healer, og han skinner in-combat. .. og hunteren har ikke stocket opp på piler. .. og der gikk alt i dass, like ved Jammal'an. Oh noes, vi døde og må løpe tilbake, det blir for mye for oss, leave, leave, leave, leave. Første instancen jeg gjør med en pug, og jammen lever den ikke opp til forventningene. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Første instancen jeg gjør med en pug, og jammen lever den ikke opp til forventningene. 6565080[/snapback] Vell, en resto druid funker bra som healer så lenge de har peiling.. Men kan du vente deg så mye av en PuG? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Som sagt, druiden var mer opptatt av å skinne enn å heale. Da sier det seg selv at talentpoeng ikke har noe voldsomt å si. Nå er jeg i Maraudon med en ny PUG. Wipe på Landslide, og mens vi samler oss på nytt, står hunteren og hopper rundt på kanten.. og faller ned. Så må vi ned og resse. Så hopper warrioren ned. Så går priesten ned for å resse, og en elemental-patrulje spawner på oss som venter. Hyyl. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hva står pug for, sånn for oss nyere i spillet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Pick up group. Bare tilfeldige folk som man finner i /lookingforgroup-kanalen. Bare dritt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har mine skrekkhistorier fra sånne grupper jeg å. Glad for at jeg kanselerte kontoen min. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Er en grunn til at jeg aldri gjør PuG. De eneste instancene jeg tar er med kun folk fra guildet Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Guildraid ftw. Alt går så smooth da. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 ikke alt, men mye mindre går rett vest Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Mumlemumle. Jeg har komme et godt stykke på vei for å få laget felcloth gloves nå, men hele "blablabla alt kommer til å suge i BC"-posten gjorde meg litt halvveis deprimert med tanke på damage gear-grinding. 6564988[/snapback] Vurdere å samle penger / mats for å kunne fleske til når BC har vært ute et par uker, fremfor å grinde gear..? Jeg tror kanskje det kan lønne seg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jaja, fikk gjort ferdig Maraudon innen jeg skulle på jobb, de tok seg sammen etter hoppe-utfor-skrenten-fadesen. Etter det var det grei skuring, men null caster-drops. /cry Heldigvis er det en del alter i guildet vårt som må tøffe gjennom tier 0-dungeons, så forhåpentligvis slipper jeg flere mongo-grupper. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har dere sett dette? Kommentarer fra Blizzard angående BC finnes i denne tråden. F. eks hvordan lvl 70 og dagens high end isntancer vil fungere. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=9237405&P=1 " We don't plan to touch existing raid dungeons such as Molten Core, or Blackwing Lair. If level 70 players wish to organize smaller groups to see what can be accomplished, we're all for it. It's no different than a level 60 player going back to Scarlet Monastery to test his skills or farm for items. Basically, these raid dungeons will no longer be "end-game" content, and will serve as leveling/passing through dungeons. It's exciting to level your character and revisit an area of the game which once posed a deadly challenge." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, har lest det. Blir jo litt kult da. Men er det noen som vet eksakt hvor lang tid det tar før du blir afk? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 5 min tar det før du er regnet som Away From Keyboard(AFK), det burde holde til 14 tegn Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hva er raskeste måten for en level 36 Gnome rogue å tjene penger? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hva er raskeste måten for en level 36 Gnome rogue å tjene penger? 6568372[/snapback] Eller en lvl 36 troll priest? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Herbalism + mining + Badlands. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 vært borte en stund, og tok inn en patch når jeg kom hjem i sta. slo på spillet, og da så jeg at den fin-fine combat loggen min var borte så prøvde jeg å bare dra den "Combat" som sto bak General chatten over, men da kom vanlig prat i den å, så jeg slettet den. så etter masse ball og tull, sitter jeg uten combat-log. hva nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå