Whiteshit Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Då har 2 i guilden splasha cash på Ebay for å få seg betakey...blodsjalu =P Han eine fekk ein meeeget godt geara dk på kjøpet også. for både tanking og dps. Sånn går det med arbeidsfolk som venter på expansion, og er utålmodige. ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 hva koster en beta key da ?? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er vel litt opp og ned. Trur begge desse to la over 500 spenn i potten. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 ikke rare prisen egntlig Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det er vel snakk om hele kontoer da, siden (såvidt jeg vet) det ikke blir gitt ut keys (den er knyttet til bnet kontoen fra du får "invite") Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nazrm, det har blitt gitt ut keys også, både fra konkuranser på fansider og til folk som lager addons. Men var nok snakk om hele kontoer, siden han skrev at han ene fikk med en bra geara DK på kjøpet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 korrekt. den eine kontoen var det dog ingen chars på. on another note. ka GS må en ha for å få queue til toc hc og evt då FoS hc når den tid kjem? får ikkje queue til specific toc hc med hunter...QQ Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nazrm, det har blitt gitt ut keys også, både fra konkuranser på fansider og til folk som lager addons. Aha! Det har jeg ikke jeg fått med meg. :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 + folk tester beta også transferer de lvl 80s over til en annen konto for noen hundre, også selger de beta uten kontoer på og tjener noen lapper uansett Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er det bare jeg som synes det er grusomt irriterende når folk spammer trade med f.eks "[Flask of Endless Rage] ON AH NOW!!!!!"Det er alltid flasks på AH, du trenger ikke informere oss om det. Jeg svarte med "Wow, thanks for telling us that, I am sure going to buy those rare items that's never been on the AH before!!" og fikk sånn tjue whispers fra folk som synes jeg oppførte meg som en dust Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Jeg så en ny hack idag i Orgrimmar. website-promoting, men på en finurlig måte. Det var en drøss med orcs som samlet seg i bokstaver og satt stacka oppå hverandre noen sekunder, så sprang alle rundt og /sleep på riktig sted og formet nye bokstaver på bakken, så sprang alle rundt og stacka oppå hverandre igjen..hvordan i allverden får de til sånne ting i vanlige game clienten? generalchat ble såklart spammet av "Bjsjdhjkd goes to sleep, ksjkasjdi goes to sleep, sjdkafjkasjdf goes to sleep" hele tiden da. Endret 27. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 De har holdt på sånn i et par måneder nå. Mest sannsynligvis et 3rd-party program som lar de gjøre det, om det var en glitch/bug ville det vært fikset for lenge siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har jo sett den gamle metoden der det ligger døde orcs og former bokstaver men disse var jo levende og sprang rundt for å lage bokstavene. Fascinerende å se på. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har aldri sett døde orcs, men sovende warlocks i lufta har det vært helt siden jeg begynte med WoW. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Jeg så en ny hack idag i Orgrimmar. website-promoting, men på en finurlig måte. Det var en drøss med orcs som samlet seg i bokstaver og satt stacka oppå hverandre noen sekunder, så sprang alle rundt og /sleep på riktig sted og formet nye bokstaver på bakken, så sprang alle rundt og stacka oppå hverandre igjen..hvordan i allverden får de til sånne ting i vanlige game clienten? generalchat ble såklart spammet av "Bjsjdhjkd goes to sleep, ksjkasjdi goes to sleep, sjdkafjkasjdf goes to sleep" hele tiden da. Det er helt vanlig i Stormwind på serveren min. Det er også morsomt når Warlockene lages. Du ser i Northshire Valley warlock på warlock som spawner og løper ut av området. Det skjer så fort at det ser ut som de formeres på stedet. Det med å "fly" rundt i lufta syns jeg og ser morsomt ut. Har alltid lurt på hvordan de gjør det. Endret 27. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er det mulig å overføre en konto? Altså, jeg har to kontoer under Battle.net-kontoen min, og den ene inneholder karakterer til en venninne. Kan jeg overføre den kontoen til hennes Battle.net-konto? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Flyhack med script. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 .hvordan i allverden får de til sånne ting i vanlige game clienten? De bruker haxx, 3 parts softwareklient hvor de skriver inn startkoordinater osv. På samme måte som vi også kan ta bort vegger for å gå rett til en boss om vi vil. Man blir bannet ja. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er det mulig å overføre en konto? Altså, jeg har to kontoer under Battle.net-kontoen min, og den ene inneholder karakterer til en venninne. Kan jeg overføre den kontoen til hennes Battle.net-konto? Du kan overføre karakteren til hennes bnet-konto, blir ikke det det samme? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, det blir ikke det samme da det er flere karakterer på kontoen. Da må hun først KJØPE WoW-konto, og så få karakteren overført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå