Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

+ folk tester beta også transferer de lvl 80s over til en annen konto for noen hundre, også selger de beta uten kontoer på og tjener noen lapper uansett :p

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det er grusomt irriterende når folk spammer trade med f.eks "[Flask of Endless Rage] ON AH NOW!!!!!"Det er alltid flasks på AH, du trenger ikke informere oss om det. Jeg svarte med "Wow, thanks for telling us that, I am sure going to buy those rare items that's never been on the AH before!!" og fikk sånn tjue whispers fra folk som synes jeg oppførte meg som en dust :(

Lenke til kommentar

Jeg så en ny hack idag i Orgrimmar. website-promoting, men på en finurlig måte. Det var en drøss med orcs som samlet seg i bokstaver og satt stacka oppå hverandre noen sekunder, så sprang alle rundt og /sleep på riktig sted og formet nye bokstaver på bakken, så sprang alle rundt og stacka oppå hverandre igjen..hvordan i allverden får de til sånne ting i vanlige game clienten?

generalchat ble såklart spammet av "Bjsjdhjkd goes to sleep, ksjkasjdi goes to sleep, sjdkafjkasjdf goes to sleep" hele tiden da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg så en ny hack idag i Orgrimmar. website-promoting, men på en finurlig måte. Det var en drøss med orcs som samlet seg i bokstaver og satt stacka oppå hverandre noen sekunder, så sprang alle rundt og /sleep på riktig sted og formet nye bokstaver på bakken, så sprang alle rundt og stacka oppå hverandre igjen..hvordan i allverden får de til sånne ting i vanlige game clienten?

generalchat ble såklart spammet av "Bjsjdhjkd goes to sleep, ksjkasjdi goes to sleep, sjdkafjkasjdf goes to sleep" hele tiden da.

Det er helt vanlig i Stormwind på serveren min. Det er også morsomt når Warlockene lages. Du ser i Northshire Valley warlock på warlock som spawner og løper ut av området. Det skjer så fort at det ser ut som de formeres på stedet. :p

Det med å "fly" rundt i lufta syns jeg og ser morsomt ut. Har alltid lurt på hvordan de gjør det.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
.hvordan i allverden får de til sånne ting i vanlige game clienten?

De bruker haxx, 3 parts softwareklient hvor de skriver inn startkoordinater osv.

På samme måte som vi også kan ta bort vegger for å gå rett til en boss om vi vil.

Man blir bannet ja.

Lenke til kommentar

Er det mulig å overføre en konto?

Altså, jeg har to kontoer under Battle.net-kontoen min, og den ene inneholder karakterer til en venninne.

Kan jeg overføre den kontoen til hennes Battle.net-konto?

Du kan overføre karakteren til hennes bnet-konto, blir ikke det det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...