Whiteshit Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 LK 25 Heroic down. Og jeg var på backup idag. Så då var det du som var problemet? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen her som kan anbefale steder å levle 71-80? Jeg har gjort mange quester i Borean Tundra, og tenker å gå til Howling Fjord på lvl 72, slik at jeg får masse nye quester, for så å bevege meg videre til Grizzly hills, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre etter det. Obs: Elsker å grinde, så hvis dere vet om sweetspots hvor jeg kan samle opp masse mobs og tanke dem med Paladin uten å miste for mye mana eller HP, og få rask XP, så hadde det vært veldig greit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Selv kjører jeg gjennom Borean -> Howling -> Dragon -> Grizzly og da er jeg vanligvis 80. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 http://www.escapistmagazine.com/news/view/102805-Blizzard-Squeezes-88-Million-From-Private-Server-Owner den bota skal bli lei å betale =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Åh fy f.... 88 millioner dollar? Jeg kjenner det svir i pengepungen bare av å lese det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen som kan sende meg pm med hva jeg gjør for å få fiksa authenticator på telefonen? Har android som os... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kobler til nettet, går på market, laster ned, trykker sync eller noe, får opp et laaangt siffer, logger på battle.net og legger inn authenticator. Lukk den og åpne på nytt, når tikker det sånn stuff (om ikke, ta å trykk meny og bytt til setup eler noe), så skriver du inn koden og logger inn. Prøv, tar max 3 min. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen her som kan anbefale steder å levle 71-80? Jeg har gjort mange quester i Borean Tundra, og tenker å gå til Howling Fjord på lvl 72, slik at jeg får masse nye quester, for så å bevege meg videre til Grizzly hills, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre etter det. Obs: Elsker å grinde, så hvis dere vet om sweetspots hvor jeg kan samle opp masse mobs og tanke dem med Paladin uten å miste for mye mana eller HP, og få rask XP, så hadde det vært veldig greit. Jeg begynte i Borean Tundra, flyttet meg til Howling fjord etter ca 30 quester, gjorde 50 quester i Howling Fjord > Might of Dragonblight > ca. 70 quester i Icecrown = Ding 80. På hunteren gikk jeg Nothing Boring About Borean før jeg questet ca. 50 quester i Zul'drak og dinget 80 etter at rep i Storm Peaks var ferdig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Etter grizzly hills er den naturlige progresjonen zuldrak, storm peaks, icecrown. Er vanligvis 80 i storm peaks hvis jeg gidder å queste lenge nok der. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skal jeg bare gå fra Borean til Howling, så Grizzly, så Zul'Drak? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Både Borean og howling er startsoner, så du kan egentlig velge en av dem. Dragonblight er jo et must for min del, så pleier ta Borean->DB->Litt i Scholazar->IC/Storm peaks Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Men hvis jeg går fra Borean til Howling får jeg 2.0x med questene. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har du heirloom items så kan du skippe ganske så mye Selv har jeg alltid begynt på i Howling fjord pga level 68, så videre til Borean > DB > Zuldrak > Sholozar basin > Icecrown > Storm peaks, men, gjør som oftest bare de letteste quest + alle dungeons quests, de bruker som oftest å gi enn del XP (inkl xp man får fra mobs i dungeon) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Grunnen til at jeg tar Borean og Howling er at questene der blir grå når du blir level 80. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Er serverne nede? finne ikke Hunter min på 33? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 WTF??? Finner ikke battle.net sin authenticator på market... Eller søker jeg feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg søkte på battle.net og fant den med en gang. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Finner kun FlexAuth på min telefon... DEN kan drite å dra... Hmmmmmmmmm... Gidder ikke skifte passord hver dag heller... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Søkt på battle.net? Søkt på blizzard? Søkt på Authenticator? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå