Maeriwen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 En DK med 6010 GS som spurte meg litt om noen ting. viste seg at han gjorde dårlig på Dummy med dps. etter 2 min på dummy og 5 min med skriving gjorde han det MYE bedre elsker følelsen når folk faktisk skal skrive i caps "TAHNK YOU!" mer en en gang etterpå :3 Jepp, det er gøy å hjelpe folk som faktisk blir merkbart bedre av hjelpen. Har hjulpet en i guildet for en stund siden, han er ganske ny til raids, har egentlig spilt mest solo til nå. Brukt 2-3 timer med hjelp til specc og gems og han begynner å skjønne ting, craftet også nye bracers til han. Skal til ICC med han på onsdagen, skal bli morsomt å se hvor mye han faktisk har lært. Det er også veldig gøy å få applicants som ikke vet opp eller ned, som jeg veileder, deretter slenger i trynet mitt hvor elitist jeg er ELLER takker meg fordi jeg lærte dem klassen deres, og et par uker etterpå ser jeg de har fått trial i en annen ok/god guild ;P Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Høres kjent ut. Jeg vet ikke hvordan det er på Alliance-siden på AD Maeriwen, men på Horde så snakker de fleste GM's av større guilds(ikke alle selvsagt) en del sammen. Advarer hverandre om guild hoppere Har hatt mange tilfeller hvor noen har skrivet application til andre guilds uten at nåværende guild (som di er på trial i) vet om det. Lyver om DPS, gear, erfaring osv ovs i appen til det andre guildet. GM's i de to guildene snakker sammen og personen står der plutselig guildløs. Endret 24. august 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Gjorde Karazan med noen i guilden min i stad (bare lvl 70's vel og merke). Jeg vil tro de fleste casters ble irritert når jeg vant absolutt alt som var å vinne av dps of healing cloth (shadow/disc). Vant 6 epics tilsammen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg lagde meg faktisk en tank-macro til Paladinen når jeg holdt på å soloe Molten Core. Var litt enklere å trykke 3 - 3 - 3 - 3 - 3 - vent - 4 - 4 - 4 - 4 - 4 - vent - 3.... Før det trykte jeg: E - Shift+4 - Q - 1 - E - Shift+3 - Q - Shift+4 - E - 1.... Til druid trenger man ikke macro (tank) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg lagde meg faktisk en tank-macro til Paladinen når jeg holdt på å soloe Molten Core. Var litt enklere å trykke 3 - 3 - 3 - 3 - 3 - vent - 4 - 4 - 4 - 4 - 4 - vent - 3.... Før det trykte jeg: E - Shift+4 - Q - 1 - E - Shift+3 - Q - Shift+4 - E - 1.... Til druid trenger man ikke macro (tank) Til en Deathknight tank trenger man pannen sin. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 tør'r nesten påstå druid tank er mer faceroll enn de andre ;> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er også veldig gøy å få applicants som ikke vet opp eller ned, som jeg veileder, deretter slenger i trynet mitt hvor elitist jeg er ELLER takker meg fordi jeg lærte dem klassen deres, og et par uker etterpå ser jeg de har fått trial i en annen ok/god guild ;P Det der er også skikkelig gøy.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg lagde meg faktisk en tank-macro til Paladinen når jeg holdt på å soloe Molten Core. Var litt enklere å trykke 3 - 3 - 3 - 3 - 3 - vent - 4 - 4 - 4 - 4 - 4 - vent - 3.... Før det trykte jeg: E - Shift+4 - Q - 1 - E - Shift+3 - Q - Shift+4 - E - 1.... Til druid trenger man ikke macro (tank) Joda. For mest mulig TPS som en feral druid tank, må du rotere mellom mangle, lacerate, swipe og faerie fire. Så jeg har en 4-angrepsmacro som gjør akkurat det. Maul også, selvsagt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Druid tank ja. Enkelt og lvle når man bruker glyph of maul eller noe. Den som gjør at du treffer to stykker. Easymode uten gear i instanser. Da har man tre knapper. 1 til 2 f.eks. Ene med maul og den andre swipe og den siste med fearie fire. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mangle på 1, Lacerate på 2, Maul på 3 og Swipe på 4. Så har jeg tank-macroen på Shift+2. Sitter og spammer den på stillestående bossfights. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hva er expertise og defensecap (i rating og defense) for en Blood DK? Har aldri vært borti melee i 80 før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Melee expertise (bakfra) 6.5% Melee Expertise (forfra) ~15% Defense Cap 540 Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er vel 26 expertise og 540 defence. Dog 540 defence er en teoretisk immune to crit mengde, det er ingen cap. Rating vet jeg ikke i farta men det finner du på wowwiki. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mangle på 1, Lacerate på 2, Maul på 3 og Swipe på 4. Så har jeg tank-macroen på Shift+2. Sitter og spammer den på stillestående bossfights. Lacerate er ikke før lvl 66. Så før 66 er 1-3 og etter 66 er det 1-4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er sant. Er flere år siden jeg har levlet druid. Vært 70+ siden TBC kom ut. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har maul macroa til mangle, lacerate og swipe, så maul er ikkje på bar'en engang =) men har då mangle, lacerate, swipe, FF, diverse cd's, berserk og slike ting. Sånn eg forstår det skal druidtanking bli hakket "verre" i cata? (Uten å ha lest meg så fryktelig opp). Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det vil jo bli mye forandringer og tilvenninger igjen. Har jo ikke spilt druid høyere enn 60 så har ikke så mye erfaringer med det hittil. Til lvl 60 var det ihvertfall easymode med Maul, Faerie fire og Swipe. Mangle kom jo også etterhvert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Bear tanking syns jeg er gørrende kjedelig. Har ingen "knapper" å bruke. Som paladin f.eks har jeg langt flere knapper å trykke på. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fint at jeg blir kicket når priesten ikke klarer å holde meg oppe med en Stratholme-wave på meg. Votekick er idiotisk. Skulle ikke den nyeste patchen hindre slikt tull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå