Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WOW ER NEDE NNNNEEEEEIIIIII JEG ER JO AVHENGIG AV NATT SPILLING....

Alvorlige abstinenser? Jeg? Neida. *Riste helt ukontrolert* Jeg er ikke avhengig. :cry:

6558526[/snapback]

Det er jo null problem å spille på test-serverne ;)

edit: Egentlig så begynner det å bli sent.

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar

Ja, det er noe skit. Jeg husker det innimellom, men stort sett er det "Aaah, to og en halv time med uforstyrret WoW før jobb.. eller ikke, nei".

Jaja, ding 50 med magen, Deep woodlands cape på ryggen (takk, takk til Loeve), Flarecore leggings i mailbox og Robe of the Archmage ferdig laget i banken. Og nytt vann.. o fryd!

Lenke til kommentar
Ja, det er noe skit. Jeg husker det innimellom, men stort sett er det "Aaah, to og en halv time med uforstyrret WoW før jobb.. eller ikke, nei".

Jaja, ding 50 med magen, Deep woodlands cape på ryggen (takk, takk til Loeve), Flarecore leggings i mailbox og Robe of the Archmage ferdig laget i banken. Og nytt vann.. o fryd!

6559843[/snapback]

It's the small things that makes the life worth living :)

Skal muligens spille litt med shadowpriesten i dag (riktig gjettet forresten, at jeg er shadow almost all the way) og skaffe litt gull. Er lvl 36 og har 12g :/

Lenke til kommentar

Du er jo ikke "shadowpriest" ednda på 36 da :p

Jeg fikk et lite knockback med min 52 shadowpriest i går, fikk deviate delight av en venn, men da gikk shadowform av. hvis jeg transformer til shadowform går ninja-look'en min vekk :(

Hadde vært kult med gjenneomsiktig ninja med sånn tøff effekt på :p

Lenke til kommentar
Har begge, Flarecore robe har støvet ned inntil nå nylig (Vael). RotV er en feiende flott robe, med sinnsyk høy dmg for å være en lvl57 epic.

6556061[/snapback]

Robe of the Void har faktsik høyest +damage i hele spillet (warlock items) så vidt jeg vet ... Ihvertfall før naxx

Lenke til kommentar

Jeg fikk et lite knockback med min 52 shadowpriest i går, fikk deviate delight av en venn, men da gikk shadowform av. hvis jeg transformer til shadowform går ninja-look'en min vekk :(

6559880[/snapback]

Jeg har alle talentsene mine på shadowtreet, bortsett fra 5 poeng i wand spec, som jeg skal fjerne snart. I mine øyne trenger man ikke shadowform for å være en shadowpriest, jeg har mange av de andre shadowskillene

Lenke til kommentar

6559880[/snapback]

Jeg har alle talentsene mine på shadowtreet, bortsett fra 5 poeng i wand spec, som jeg skal fjerne snart. I mine øyne trenger man ikke shadowform for å være en shadowpriest, jeg har mange av de andre shadowskillene

6559914[/snapback]

Greit nok det, men du får ikke respekt fra roguer før du har shadowform. Ganket en 57 når jeg var 50 i går. Først overfalte han meg (graveyard 5 meter utenfor tunnelen fra booty bay), derreter angrept jeg han, procc med blackout og der la han på sprank. Bare synd det kom en 60 hunter og reddet han. Jeg hadde han vel nede på 30%, full helse og 50% mana. HATER GANKERE.

Lenke til kommentar
Sugent :(

Da jeg var på sykehuset i ei uke, lå jeg og lengtet etter å komme hjem og spille WoW.

Selvsagt var kortet gått ut, og jeg måtte bestille nytt! Jeg kunne ikke gå ut alene :(

6563403[/snapback]

Jepp, av og til har man sååå uflaks. ;)

Lenke til kommentar
Skal muligens spille litt med shadowpriesten i dag (riktig gjettet forresten, at jeg er shadow almost all the way) og skaffe litt gull. Er lvl 36 og har 12g :/

6559861[/snapback]

Jeg starta nettopp en "shadow priest" (om det kan kalles det, er vel ikke stort forskjellig fra en vanlig priest), dinga lvl 16 i går, og har da snart halvparten av det gullet du har :wee:

Har ingen andre chars på serveren, men en kåt gris ga med en gratis 14-slotter.

Lenke til kommentar
Har begge, Flarecore robe har støvet ned inntil nå nylig (Vael). RotV er en feiende flott robe, med sinnsyk høy dmg for å være en lvl57 epic.

6556061[/snapback]

Robe of the Void har faktsik høyest +damage i hele spillet (warlock items) så vidt jeg vet ... Ihvertfall før naxx

6559892[/snapback]

Den har like 2 mer dmg enn den beste roben i spillet pre-naxx - Jade Inlaid Vestments.

I naxx har man - Plagueheart Robe og Crystal Webbed Robe.

Lenke til kommentar

6559861[/snapback]

Jeg starta nettopp en "shadow priest" (om det kan kalles det, er vel ikke stort forskjellig fra en vanlig priest), dinga lvl 16 i går, og har da snart halvparten av det gullet du har :wee:

Har ingen andre chars på serveren, men en kåt gris ga med en gratis 14-slotter.

6563839[/snapback]

Jeg spiller på en RP-server, så jeg tar alt med ro :p skal vel begynne å farme skikkelig snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...