Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei .. Utrolig dårlig gjort. Druide er jo den eneste klassen i spillet som kan fylle alle fire roller i spillet og! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Merker at det er flust med nordmenn på Emerald Dream for tida! Noen kjente skjeggfusser herifra? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei .. Utrolig dårlig gjort. Druide er jo den eneste klassen i spillet som kan fylle alle fire roller i spillet og! Hva er den fjerde rollen? DPS - Healing - Tank - ??? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Druid kan være både ranged og melee dps. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Korrekt. Druider kan være caster DPS (Moonkin) og Melee DPS (Feral) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ubrukelig? Gjerne utdyp hvorfor. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vel. Healingen er ganske bra, det kan jeg være enig i. Tankingen er rett og slett ubrukelig etter mine erfaringer, vil mye heller ha en Paladin, Warrior eller Deathknight. DPS'en er ikke den beste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er tankingen rett og slett ubrukelig? Damn, da burde jeg slutte å være tank i ICC25HC. Og så må jeg slutte å DPSe, for jeg ligger jo "aldri" blant topp 5. Alle aspekter med druider er bra, men druide-tanking er kjedelig, det kan jeg si meg enig på. Men ubrukelig? Nei. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er nok druiden som blir prioritert til 80/85 først for min del i alle fall. Det faktum at du kan gjøre alle rollene i spillet med litt forandring i spec / gear gjør den saken rimelig enkel. Healinga har jeg ikke erfart så mye, men når du vender deg til HoT opplegget så går vel det som snus. Boomkin er vel som hvilken som helst annen caster, men catform skal visst være litt drøyt i endgame (etter å ha skumlest forum så virker det som du er nødt til å ha 100% fokus for å gjøre grei dps, og 150% fokus for å være i nærheten av arcanemagen som spammer AB til det proccer.) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (etter å ha skumlest forum så virker det som du er nødt til å ha 100% fokus for å gjøre grei dps, og 150% fokus for å være i nærheten av arcanemagen som spammer AB til det proccer.) Feral DPS blir sett på som den vanskeligste i spillet. Det er en grunn til jeg ikke blir lei WoW når jeg raider som kattepus. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vel. Healingen er ganske bra, det kan jeg være enig i. Tankingen er rett og slett ubrukelig etter mine erfaringer, vil mye heller ha en Paladin, Warrior eller Deathknight. DPS'en er ikke den beste. Vel, går ut ifra at du ikke har noen erfaringer da. En av våre beste tanks er feral, og vi mangler bare Halion 25 hc og LK 25 hc. Vi har også feral off tank. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har et par 60's jeg skulle ha lvla opp, men ingen som spiller på Outland for øyeblikket. De er alliance BTW. Og å levle selv er selvfølgelig utelukket? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Mest linka sammen med om noen hadde en server jeg kunne transfere de til som spilte alliance. Litt kjedelig og lvle på en server hvor alle har stikki fra. Jeg mangler 14 faens kroner for en char transfer. Hvorfor er prisen på transfer satt opp? Noen som spiller horde på Darksorrow her? De jeg spilte med på Ragnaros stakk dit. Endret 23. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) I was trolling, Silmda. Grunnen til at jeg ikke vil ha Druid er fordi jeg rett og slett ikke liker bytting av former hele tida. Og har andre klasser til hver av rollene. Endret 23. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tror det har vært 20£ en god stund nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 20€ ja. Forrige gang jeg flytta kosta det 119 kroner. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 "Spirit av Azuregos". Dragen som tusler rundtom i Azhara. Betyr det at dragen er drept for jeg kan ikke finner ikke selve dragen. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 "Spirit av Azuregos". Dragen som tusler rundtom i Azhara. Betyr det at dragen er drept for jeg kan ikke finner ikke selve dragen. Det medfører riktighet! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har sett begge der en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå