Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er tankingen rett og slett ubrukelig? Damn, da burde jeg slutte å være tank i ICC25HC.

Og så må jeg slutte å DPSe, for jeg ligger jo "aldri" blant topp 5.

:whistle:

Alle aspekter med druider er bra, men druide-tanking er kjedelig, det kan jeg si meg enig på. Men ubrukelig? Nei.

Lenke til kommentar

Er nok druiden som blir prioritert til 80/85 først for min del i alle fall. Det faktum at du kan gjøre alle rollene i spillet med litt forandring i spec / gear gjør den saken rimelig enkel. Healinga har jeg ikke erfart så mye, men når du vender deg til HoT opplegget så går vel det som snus. Boomkin er vel som hvilken som helst annen caster, men catform skal visst være litt drøyt i endgame (etter å ha skumlest forum så virker det som du er nødt til å ha 100% fokus for å gjøre grei dps, og 150% fokus for å være i nærheten av arcanemagen som spammer AB til det proccer.)

Lenke til kommentar
(etter å ha skumlest forum så virker det som du er nødt til å ha 100% fokus for å gjøre grei dps, og 150% fokus for å være i nærheten av arcanemagen som spammer AB til det proccer.)

Feral DPS blir sett på som den vanskeligste i spillet. Det er en grunn til jeg ikke blir lei WoW når jeg raider som kattepus. :)

Lenke til kommentar

Vel. Healingen er ganske bra, det kan jeg være enig i. Tankingen er rett og slett ubrukelig etter mine erfaringer, vil mye heller ha en Paladin, Warrior eller Deathknight. DPS'en er ikke den beste.

Vel, går ut ifra at du ikke har noen erfaringer da. En av våre beste tanks er feral, og vi mangler bare Halion 25 hc og LK 25 hc. Vi har også feral off tank. :thumbup:

Lenke til kommentar

Mest linka sammen med om noen hadde en server jeg kunne transfere de til som spilte alliance. Litt kjedelig og lvle på en server hvor alle har stikki fra.

Jeg mangler 14 faens kroner for en char transfer. Hvorfor er prisen på transfer satt opp?

Noen som spiller horde på Darksorrow her? De jeg spilte med på Ragnaros stakk dit.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...