Bjorkizz Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg ville heller spart pengene og farmet honor til furious settet om du skal gjøre PvP. Er du ute etter PvE, er det bare en vei å gå, og det er heroics Kan jo alltids gå rett på relentless da. Har du arenatema er jo det verdt det å bare gå 10 kamper i uken og enten vinne eller faile for epics Jeg gjør dette akkurat nå og har skaffet litt forskjellig på kort tid. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 FAEN, glemte raid i dag... Guild leaderen kommer til å flå meg levende. Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg HATER PvP, så det er utstyr til PvE jeg er ute etter. Nå har jeg skikkelig dårlig gear, quest-rewards. Jeg har 20-30 skill igjen i BS, og da kan jeg jo like greit lage noe jeg kan bruke, tenkte jeg Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Da var 3 og en halv time med raiding over. LK 25 ble 33% på beste try ! (skrudde av live stream den siste timen pga litt lagg <.<). Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Meh, Halion 25mann heroic nesten nede >_> Det som er litt trist er at de garantert tar ham i morgen mens jeg er på jobb. Tjohei. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Då var første guildraid gjort etter sommerferien. Hadde med et par nye tilskudd med mildt sagt dårlig gear, så blei meir en boostetur, og mykje forklaring. Men kunne sjå at alle sammen var litt rustne. =) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) edit: deleted Endret 23. august 2010 av kimaasen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tjohei, har anskaffet meg en guildbank på alten min, slik at jeg har masse tabs jeg kan bruke til å ha items i. Så nå er det bare å få brukt opp 3k på forskjellige auksjoner som selger for masse penger. Så da skal jeg kose meg i hele dag. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har ikke fått med meg at du spiller wow Romis... tror jeg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Spillte fra 2004 til 2009, men har begynt igjen nå. ( Faktisk for 2 uker siden. ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Fint du klarer å tjene penger. Selv gidder jeg ikke å sløse bort tid med AH, og driver selv med levling og instanser hvor jeg får testet erfaringsnivået mitt. Vanskelig å heale en gruppe på 4 DKer som alle leker med frost presense og death grip. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Dumt at jeg måtte starte ny account, egentlig. Hadde ikke gjort noe med en lvl 80 Tank pally nå. Har levla en lvl 70 pally nå, da. Så er jo nesten i mål. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Må jo ha en shaman i lvl 80 da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har aldri levlet meg en shaman over level 12. Men driver å levler en holy paladin nå. Jau, HOLY paladin. Grisetreigt å drepe ting, men dør i det minste aldri! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jada, jada. Har tenkt til å ha en Paladin, Warlock, Priest, Shaman og Hunter i 80, tenkte jeg. Eller .. Blir jo 85 innen jeg får de opp i 80. Har tenkt til å ha Engineering, Enchanting, Inscription, Herbalism, Alchemy, Mining, Blacksmith, Tailoring, Leatherworking og Jewelcrafting i 450. Det kommer til å ta lang tid, men jeg elsker å levle charactere, og bygge økonomien min. F.eks så holdt jeg på med å få Exalted rep i Nagrand for Talbuk mounten i 12 timer strekk. Jeg gjorde også Cenarion Expedition i Silithus for 8 timer på 3 dager for å få Guardian of Cenarius. Er veldig avhengi av å farme rep, farme gull osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hva med Druide? No druid love? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hvilken server spiller du på Romis? og hvilken side? Har et par 60's jeg skulle ha lvla opp, men ingen som spiller på Outland for øyeblikket. De er alliance BTW. Endret 23. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jada, jada. Har tenkt til å ha en Paladin, Warlock, Priest, Shaman og Hunter i 80, tenkte jeg. Eller .. Blir jo 85 innen jeg får de opp i 80. Har tenkt til å ha Engineering, Enchanting, Inscription, Herbalism, Alchemy, Mining, Blacksmith, Tailoring, Leatherworking og Jewelcrafting i 450. Det kommer til å ta lang tid, men jeg elsker å levle charactere, og bygge økonomien min. F.eks så holdt jeg på med å få Exalted rep i Nagrand for Talbuk mounten i 12 timer strekk. Jeg gjorde også Cenarion Expedition i Silithus for 8 timer på 3 dager for å få Guardian of Cenarius. Er veldig avhengi av å farme rep, farme gull osv. Me and you are much alike. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hvilken server spiller du på Romis? og hvilken side? Har et par 60's jeg skulle ha lvla opp, men ingen som spiller på Outland for øyeblikket. De er alliance BTW. Spiller på Aerie Peak ( High Population server ). På Alliance. Hva med Druide? No druid love? Nei .. Endret 23. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Okey. Faen ass. Jeg fylte Visa SpendOn på 250 kroner som jeg hadde kontant. Hvorfor ikke fylle på mer med en gang *panneklask* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå