Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 2 dps klasser som aldri skal ha behov for mana breaks: Hunters og Ret paladins..

Bruk de evnene klassen har. Bruker man ikke AoV når man begynner å gå oom for så å bytte til Dragonhawk når man nærmer seg 100% mana, har man misforstått MYE.

Samme går for paladin og divine plea, judgement talents etc.

Lenke til kommentar

Jeg har sett utrolig mye RP rundt-om-kring på AD da. Men så har ikke jeg RPet på 2 år nå.

RP-ere er det plenty av fortsatt, så sånn sett er det en bra server. Det er økningen i "Dkarthazdk" type navn og guilds som irriterer meg.

Gjør som meg og klag på alle navnene :p stakkars GMs som får masse klager fra meg, men jeg er sikker på at hvis mange nok gjør det så ordner de kanskje opp :) Syns man skal respektere navnene og har ingenting å gjøre på en RPserver med imapriest-navn.

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg finne ut hva slags gear jeg "trenger" når jeg har nådd 80 og har begynt med heroics jevnlig?

Sånn hva jeg bør bruke emblems på, hvilke gems jeg skal ha, hvilke bosser jeg trenger for å få det og det gearet jeg trenger..er mage. Kjøpte Sunstriders Leggings of Conquest for 50 emblems of triumph men det er jo så mye å velge mellom i atlasloot. Faction rep ting også. Er det noen samleside som bare lister opp det beste gearet jeg kan få på nivået jeg er? Altså ikke ICC og lich king-ting, men bare 5-man heroics siden jeg ikke er i noe guild.

Lenke til kommentar

Hunter mana er kinkig å lære seg. Den beste måten som jeg ha funnet er å bytte til Viper så fort en kamp er over. Når neste pulle isgjen så er det tilbake til dragonhawk rinse and repeat. Skulle du allikevel få for lav mana, bare fortsett å DPS med aspect of the viper til du er tilnærmet full og gå tilbake til dragonhawk.

Sikkert haugevils av skrivefeil. Ikke helt edru, fikser de senere,.

Lenke til kommentar

Hunter mana er kinkig å lære seg. Den beste måten som jeg ha funnet er å bytte til Viper så fort en kamp er over. Når neste pulle isgjen så er det tilbake til dragonhawk rinse and repeat. Skulle du allikevel få for lav mana, bare fortsett å DPS med aspect of the viper til du er tilnærmet full og gå tilbake til dragonhawk.

Sikkert haugevils av skrivefeil. Ikke helt edru, fikser de senere,.

Takk for svar; det er nok det greieste; bytte til aspect of the viper så fort en kamp er over. Var akkurat i en kamp i stad med en ypperlig tank; alt gikk knirkefritt og det hadde i grunnen lite å si at jeg var der, rakk bare tre-fire skudd før mobsen var dø.

Har noen alkyler innabords jeg også, mulig jeg ser litt annerledes på denne diskusjonen i morgen...lol...Men jeg blei nok litt tatt på senga over at man blir kalt alt fra "verste noen kan møte på i wow" til at man bør slutte å spille wow fordi man spør om mana break som hunter. Det spiller ingen rolle i grunn, jeg har tatt poenget og vil neppe spørre etter mana break i spillet flere ganger. Men syns nok det var rart med såpass hard skydds; som oftest har jeg fått velmenende råd slik du har skrevet her. Men så har jeg vel ikke hissa meg opp tidligere heller, så er i grunnen min egen feil. Glemmer i blant at jeg er nybegynner; får egne meininger osv., noe som er lite nyttig før man har spilt en stund.

Nå skal jeg prøve en dungeon til; håper ikke ølet har tatt fra meg alle styringsevner.....merker at engelsken i alle fall ikke blir bedre...lol... ;)

Lenke til kommentar

Aha..mygearscore.com sier jeg har 1508. Litt å ta igjen mao..går fortsatt med masse grønt og blått gear selv om jeg har et par epics de siste par dagene.

Her er jeg:

http://eu.wowarmory....iras&cn=Manatex

Bare fortsett med masse random dungeons og få raska til deg emblems, så kommer det seg kjapt.

Etter hvert er du omtrent her:

http://eu.wowarmory....or&n=Ishmoratia

og det er ihvertfall det beste jeg har klart uten å være i ICC mer enn en gang.

Og få på gems litt faderlig fort. Hjelper det også :)

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Hvor raskt kommer ann på hvor god du er, hvilken klasse du spiller, og hvor mye tid du har tilgjengelig.

Kan anbefale deg å bruke Jame's Leveling Guide, det er lagt opp til å være en rimelig kjapp gjennomgang av Outland og Northrend. Enten bruk nettsiden eller addonen som man kan laste ned. Fungerer som bare pokker.

Selv har jeg en DK på 72 nå, brukt ca 2 dager /played, det også med litt AFKing for chat.

Lenke til kommentar

Er rimelig rask til å levle når jeg først gidder. Eneste jeg husker fra Outland var at Nagrand var konge, heh. Vet helt ærlig ikke hva jeg skal levle fra 60-80. Får mest sannsynlig bare tid til å geare opp en karakter før Cataclysm, så druid eller pala er vel rimelig safe sånn sett.

Lenke til kommentar

Fordelen med Druid eller Paladin er at de kan fylle 3-4 raidroller i endgame.

Druid: Caster, DPS, Healer og Tank.

Pally: DPS, Healer og Tank.

Så hva enn du tar, så er det "trygt" for gjenbruk på 85. Sålenge du liker klassen da... jeg digger Protection paladin tanking samt Feral Druid DPS. Retribution Paladin DPS syns jeg var litt for enkelt, samt at Feral Druid Tanking var gørrkjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...