Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode gud, hva er det som feiler folk på Ravencrest? Makan til ynkelig, udugelig og patetisk gjeng har jeg aldri sett. -De folka jeg blir tvunget til å måtte møte i PUGs for lvl 60 instances vel å merke. Såvidt to jævla run av 10-15 har faktisk klart instancen, og det ikke uten et lass om og men.

Er det så forjævlig på andre servere?

Lenke til kommentar

Litt mer enn normalt, kanskje.

Tror jeg hadde 4-5 råtne UBRS-runs på rad da jeg skulle ta Onyxia-questlinen, men UBRS er jo forbannet sånn sett. Selvfølgelig er det tanker som dasker løs på én mob og lar resten spise på healeren, eller folk som ruller på scarlet thread/abomination stitchings i tilfelle de får pristine hide/chromatic carapace (snerr, fres), men stort sett går man fra start til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Et spørsmål: er Robe of the void eller Flarecore robe de beste valget? (ved at du spiller pvp, uansett spec)

Lenke til kommentar

vet dette kanskje er et skudd i mørket, men: jeg starta å spille wow rundt juletider, og min første character var en dwarf hunter. den tok jeg til level 22 tror jeg før jeg ville prøve noe nytt. det som skjedde var at jeg slettet denne karakteren av en uviss grunn, trolig dumhet og uvitenhet om at man kunne ha flere charakters på en gang :p nå fikk jeg veldig lyst til å spille på den igjen, men husker ikke navnet på den. er det mulig å finne det på noen måte?

Lenke til kommentar
vet dette kanskje er et skudd i mørket, men: jeg starta å spille wow rundt juletider, og min første character var en dwarf hunter. den tok jeg til level 22 tror jeg før jeg ville prøve noe nytt. det som skjedde var at jeg slettet denne karakteren av en uviss grunn, trolig dumhet og uvitenhet om at man kunne ha flere charakters på en gang :p  nå fikk jeg veldig lyst til å spille på den igjen, men husker ikke navnet på den. er det mulig å finne det på noen måte?

6557305[/snapback]

Tror nok ikke det ser så lyst ut for din Dwarf Hunter siden det har gått så lang tid, du. :-\

Lenke til kommentar

oO

Guilden tok chromaggus for et par dager siden (tok akkurat vael før jeg dro på ferie for en måned siden). Er det vanlig at det går så fort i BWL? Hadde håpet å få være med på first kill på neffy (og de andre såklart), ser lit mørkt ut siden jeg enda har ca 1 uke gjenn av ferien. :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...