Arinomi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg gikk helt til lvl 45 med en human rogue skammer meg. Nå lever og ånder jeg for horden Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Gode gud, hva er det som feiler folk på Ravencrest? Makan til ynkelig, udugelig og patetisk gjeng har jeg aldri sett. -De folka jeg blir tvunget til å måtte møte i PUGs for lvl 60 instances vel å merke. Såvidt to jævla run av 10-15 har faktisk klart instancen, og det ikke uten et lass om og men. Er det så forjævlig på andre servere? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Litt mer enn normalt, kanskje. Tror jeg hadde 4-5 råtne UBRS-runs på rad da jeg skulle ta Onyxia-questlinen, men UBRS er jo forbannet sånn sett. Selvfølgelig er det tanker som dasker løs på én mob og lar resten spise på healeren, eller folk som ruller på scarlet thread/abomination stitchings i tilfelle de får pristine hide/chromatic carapace (snerr, fres), men stort sett går man fra start til slutt. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jepp der fikk jeg Betrayers boots og endelig nok rep til å få skuldrene:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Der var det billigsalg på cores, og jeg snappet opp mats til Flarecore-bukser. 630g, men vel verdt det. De er hinsides alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Et spørsmål: er Robe of the void eller Flarecore robe de beste valget? (ved at du spiller pvp, uansett spec) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har begge, Flarecore robe har støvet ned inntil nå nylig (Vael). RotV er en feiende flott robe, med sinnsyk høy dmg for å være en lvl57 epic. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Nahaha! Fucking karma-riffic: Så tolmodig med disse imbesilene jeg har vært nå så vinner jeg faen en ffa roll på en Elemental Mage Staff Blir om til noen sårt trengte gull snart håper vi. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Må slutte å lese i denne tråden, får så jævlig lyst å spille igjen.... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Yay der var jeg exhalted med The Defilers på warrioren! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 vet dette kanskje er et skudd i mørket, men: jeg starta å spille wow rundt juletider, og min første character var en dwarf hunter. den tok jeg til level 22 tror jeg før jeg ville prøve noe nytt. det som skjedde var at jeg slettet denne karakteren av en uviss grunn, trolig dumhet og uvitenhet om at man kunne ha flere charakters på en gang nå fikk jeg veldig lyst til å spille på den igjen, men husker ikke navnet på den. er det mulig å finne det på noen måte? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 vet dette kanskje er et skudd i mørket, men: jeg starta å spille wow rundt juletider, og min første character var en dwarf hunter. den tok jeg til level 22 tror jeg før jeg ville prøve noe nytt. det som skjedde var at jeg slettet denne karakteren av en uviss grunn, trolig dumhet og uvitenhet om at man kunne ha flere charakters på en gang nå fikk jeg veldig lyst til å spille på den igjen, men husker ikke navnet på den. er det mulig å finne det på noen måte? 6557305[/snapback] Tror nok ikke det ser så lyst ut for din Dwarf Hunter siden det har gått så lang tid, du. :-\ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 oO Guilden tok chromaggus for et par dager siden (tok akkurat vael før jeg dro på ferie for en måned siden). Er det vanlig at det går så fort i BWL? Hadde håpet å få være med på first kill på neffy (og de andre såklart), ser lit mørkt ut siden jeg enda har ca 1 uke gjenn av ferien. :s Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvilken server er den aller aller nyeste? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå for tiden er det vel ganske vanlig, ja. Taktikkene har jo som regel blitt ganske allmenne. Vi brukte to uker fra Razorgore til Chrom, og to uker fra Chrom til Nef var nede. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 hmm, ok får håpe halve guilden blir syk og ikke kan raide før jeg kommer hjem da Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 WOW ER NEDE NNNNEEEEEIIIIII JEG ER JO AVHENGIG AV NATT SPILLING.... Alvorlige abstinenser? Jeg? Neida. *Riste helt ukontrolert* Jeg er ikke avhengig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 haha, dumme blizzard stoppa meg og noen i guildets gale utforskning :S Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Vi fikk heldigvis tatt VanCleef! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Gleder meg til å se om jeg greide å bli Grunt Har omtrent 2-3k honor denne uka, tror det holder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå