Cognomen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 du er klar over at det er i mot Faceboob sine regler og bruke falske navn ? Nope, og jeg har ingen planer om å endre det uansett. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Occulus *grøss* Bare jeg som misliker det stedet? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Personlig elsket jeg Occulus i starten, men jeg dinga 80 etter den var nerfa Hvis du er ute etter emblems, får du jo 7 emblems, gull og litt andre ting i den posen man får. Nå derimot, orker jeg ikke flere random dungeons. Blitt utrolig lei. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Occulus er greit så lenge gruppa har sånn nogenlunde peiling på hva de gjør. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Noen som vet om det er kommet en utslippsdato for Cata? http://lorehound.com/wow/cataclysm-tom-chilton-says-fine-tuning-will-take-a-couple-more-months/ nja tar nok par mnd til Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Etter nerf og bonus rewards er occulus en av mine favoritter når det gjelder emblem-farming. Tar jo minimalt med tid om du bare gjør daily også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Folk som instant-leaver på Occulus er idioter. Tar mye mindre enn 30 minutter (debuff). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Men Oculus er hat! Selv etter nerfen. :| Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Oculus er raske emblems. Er hat med en dårlig gruppe da, sant det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg elsket Occulus FØR nerfen. Nå syns jeg den er for enkel og steamrollbar. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Alle heroics er enkle og steamrollbar. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det eneste kriteriet jeg setter en guild er at de er hyggelige å spille sammen med. Second that. Jeg er selv i et guild som ikke akkurat er det mest fremgangsrike på serveren vår, men jeg liker å raide med dem, og syns det generelt er en god stemning mellom medlemmene. Og da blåser jeg en lang marsj i progress. Jeg vil mye heller være i et dårlig (progress-wise) guild hvor jeg faktisk har det gøy sammen med dem enn et top guild med frekke og arrogante folk som tror at GS = IQ. Jeg var faktisk i et av de beste guildene på serveren en liten stund, men gikk igjen fordi folk der var lite glad i nykommere, og behandlet meg nærmest som luft. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hmm, forslag til bra PvP battlegroup? Gidder ikke Grim Batol, det kommer ikke på tale. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg er generelt lei heroics, wotlk og det hele. Nesten så jeg ikke orker å logge på. Går for det meste i den så mye mer fengende betaen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Alle heroics er enkle og steamrollbar. Nja, og konsekvent få FoS, og HoR som druidtank med null silence, og alltid minst 2 dps som køyrer chainlightning før mobsa har komt fram kan vere ganske...hektisk. ..og nei..det blir din feil, uansett. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Broren min er GM i guildet jeg er officer og warlock CL i. Han og de andre officerene har bestemt at den gruppa som idag står på LK skal extende raidlock til Lich King er nede, om det så er om en måned eller en uke. Resten av guildet er ikke nok til å danne gruppe nummer to. De blir i verste fall stående utenfor raidingdelen av WoW i en måned. Har en sintmelding klar til forumet, hva synes dere om denne saken? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det kommer ann på hva som er viktig for guildet. Guildet mitt kjørte også en "attempt LK until he dies"-runde, og det tok oss vel en måned ellerno. Og mange av gangene hadde ikke resten av guildet nok folk. Men slik er det. Resultatet var at vi fikk LK killet, og i ukene etterpå, fikk flere og flere i guildet killet, nettopp takket være vår kunnskap om kampen og dens taktikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Saken er jo også at folk kan leave på grunn av det, folk som er skilla, som faktisk transfera server for å joine oss. Å ha oss som backup, å la oss stå her i tilfelle de trenger oss, mens de prøver på LK... I tillegg har vi to trialists inne. Tre uker med trial. Når skal den starte, når vi aldri får se hva de kan? Nå? Egentlig. Men egentlig ikke før om en måned, eller enda lengre. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Fy faen! ENDELIG! Etter sååå mange måneder med farming! Never, EVER, again! Endret 20. august 2010 av Mauro Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fins det noen repeatable quests som gir reputation med Stormwind? Jeg har ikke så langt igjen til exalted, og tenkte jeg skulle gjøre en liten innsats for å bli ferdig. Er lvl 67 btw. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå