Slimda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&articleId=22330 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Dropprosenten på Baron mounten er 1%, så det er heller de andre som er heldige. Jeg vet. Det var det som var hele poenget mitt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vel, der var kontoen min hacket også, etter at jeg var smart nok til å logge meg på Battle.net på dama sin pc. Passordet og alt er intakt, men de har slengt på en authenticator slik at jeg ikke får logget meg inn igjen. Fikk vite om dette, etter at en kompis hadde sett meg i Karazhan i dag, og spurte hva jeg gjorde der over MSN. Så ja, hvilket telefonnummer skal jeg ringe for å mase? Få damen din til å oppdatere PC-en og kjøre et par virussøk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Finn deg heller ny dame. Ingen som vil ha virus-infiserte damer. 7 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 få vekk en authenticator den raske veien: FØRST send mail med bilde av legitimasjon. skal finne annent info du må ha med. dette skal sender til Wow billing. RING vent 20 min og si du har sendt mail. så er det fiksa. gjør du det omvendt tar det 1 dag. riktig tar deg deg... tia det tar å stå i tlf kø og sende en mail. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nagina: Mente at om noe går til helvete med keys som ikke fungerer og slikt kan man bare gå i butikken og få nytt, istedet for å måtte ringe inn og faenskap. Med Blizzard ville det nok ikke vært et stort problem, men generelt sett kan det skape mye trøbbel med f.eks Ubisoft som står fast bestemt på at alle kundene deres er kriminelle. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 wee ! lvl 60 på paladinen , enda ikke gjort 200 quester på den tatt dungons som tank siden dungonfinder var tiljengling Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 få vekk en authenticator den raske veien: FØRST send mail med bilde av legitimasjon. skal finne annent info du må ha med. dette skal sender til Wow billing. RING vent 20 min og si du har sendt mail. så er det fiksa. gjør du det omvendt tar det 1 dag. riktig tar deg deg... tia det tar å stå i tlf kø og sende en mail. Problemet er jo at jeg ikke laget kontoen. Så kontoen står i det navnet jeg bruker på Facebook, som ikke er det samme navnet som står på legitimasjonen min. Så, hvordan får jeg Blizzard til å tro på denne historien? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vel, å opprette en konto i falskt navn er ikke lov i henhold til reglene deres, så...lykke til, den tror jeg kan bli vanskelig Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ikke min skyld at en idiot lagde kontoen i utgangspunktet, og trodde jeg het det som sto på Facebook. <.< Men ja, innser nok selv at kontoen mest sannsynlig er tapt. Uansett vil jeg ødelegge slik at ninjaen ikke får brukt den. For øyeblikket grinder han i Karazhan, ifølge en kompis. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvorfor lagde noen andre kontoen din? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 I smell ebay Uansett, alt i alt vil du ikke tape mye annet enn tid om du starter på nytt og levler til 80 før cataclysm. Selv misliker jeg at jeg har så mange chars. Jeg har spilt i 4-5 år og chars har hopet seg opp. Skulle heller ønske jeg hadde 1 eller 2 chars på maks lvl bare. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Historien startet med at en kompis fikk overtalt meg til å begynne med WoW, mot at han betalte første måneden slik at jeg fikk prøve det ut. Dermed lagde han kontoen for meg, og uten å tenke seg om brukte han Facebook-navnet mitt. Så beklager, ingen eBay. Jeg vurderer egentlig å bare drite i hele greia fram til Cataclysm og starte på nytt da. Har i det siste mistet litt interessen av WoW i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Noen som vet om det er kommet en utslippsdato for Cata? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 November en gang er vel det mest sannsynlige Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Historien startet med at en kompis fikk overtalt meg til å begynne med WoW, mot at han betalte første måneden slik at jeg fikk prøve det ut. Dermed lagde han kontoen for meg, og uten å tenke seg om brukte han Facebook-navnet mitt. Så beklager, ingen eBay. Jeg vurderer egentlig å bare drite i hele greia fram til Cataclysm og starte på nytt da. Har i det siste mistet litt interessen av WoW i utgangspunktet. du er klar over at det er i mot Faceboob sine regler og bruke falske navn ? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 du er klar over at det er i mot Faceboob sine regler og bruke falske navn ? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Noen som vet om det er kommet en utslippsdato for Cata? Soon EDIT: Forresten noen som spiller Ally på Silvermoon her? Akkurat flytta over Magen. Endret 19. august 2010 av Maverick2002 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Råkte på et lite problem: Var i en random dungeon hvor alle døde bortsett fra tanken (healeren hadde problemer med lagg sa han). I alle fall, hele gruppa gikk videre til en ny dungeon før jeg ble ressa, og jeg ante ikke hvor vi hadde vært (ny dungeon). Fins det noen måte jeg kan bli ressa på da?? Endte med at jeg brukte "leave party", og bruke den greia på graveyarden og fikk ressurection sickness og ble utestengt fra dungeon i x-antall minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå