Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, der var kontoen min hacket også, etter at jeg var smart nok til å logge meg på Battle.net på dama sin pc.

Passordet og alt er intakt, men de har slengt på en authenticator slik at jeg ikke får logget meg inn igjen.

Fikk vite om dette, etter at en kompis hadde sett meg i Karazhan i dag, og spurte hva jeg gjorde der over MSN.

Så ja, hvilket telefonnummer skal jeg ringe for å mase? :)

Få damen din til å oppdatere PC-en og kjøre et par virussøk. :p

Lenke til kommentar

få vekk en authenticator den raske veien:

FØRST send mail med bilde av legitimasjon. skal finne annent info du må ha med. dette skal sender til Wow billing.

RING vent 20 min og si du har sendt mail. så er det fiksa. gjør du det omvendt tar det 1 dag. riktig tar deg deg... tia det tar å stå i tlf kø og sende en mail.

Lenke til kommentar

Nagina: Mente at om noe går til helvete med keys som ikke fungerer og slikt kan man bare gå i butikken og få nytt, istedet for å måtte ringe inn og faenskap. Med Blizzard ville det nok ikke vært et stort problem, men generelt sett kan det skape mye trøbbel med f.eks Ubisoft som står fast bestemt på at alle kundene deres er kriminelle.

Lenke til kommentar

få vekk en authenticator den raske veien:

FØRST send mail med bilde av legitimasjon. skal finne annent info du må ha med. dette skal sender til Wow billing.

RING vent 20 min og si du har sendt mail. så er det fiksa. gjør du det omvendt tar det 1 dag. riktig tar deg deg... tia det tar å stå i tlf kø og sende en mail.

Problemet er jo at jeg ikke laget kontoen.

Så kontoen står i det navnet jeg bruker på Facebook, som ikke er det samme navnet som står på legitimasjonen min.

Så, hvordan får jeg Blizzard til å tro på denne historien?

Lenke til kommentar

Ikke min skyld at en idiot lagde kontoen i utgangspunktet, og trodde jeg het det som sto på Facebook. <.<

Men ja, innser nok selv at kontoen mest sannsynlig er tapt.

Uansett vil jeg ødelegge slik at ninjaen ikke får brukt den.

For øyeblikket grinder han i Karazhan, ifølge en kompis.

Lenke til kommentar

I smell ebay :p

Uansett, alt i alt vil du ikke tape mye annet enn tid om du starter på nytt og levler til 80 før cataclysm. Selv misliker jeg at jeg har så mange chars. Jeg har spilt i 4-5 år og chars har hopet seg opp. Skulle heller ønske jeg hadde 1 eller 2 chars på maks lvl bare.

Lenke til kommentar

Historien startet med at en kompis fikk overtalt meg til å begynne med WoW, mot at han betalte første måneden slik at jeg fikk prøve det ut.

Dermed lagde han kontoen for meg, og uten å tenke seg om brukte han Facebook-navnet mitt.

Så beklager, ingen eBay.

Jeg vurderer egentlig å bare drite i hele greia fram til Cataclysm og starte på nytt da.

Har i det siste mistet litt interessen av WoW i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Historien startet med at en kompis fikk overtalt meg til å begynne med WoW, mot at han betalte første måneden slik at jeg fikk prøve det ut.

Dermed lagde han kontoen for meg, og uten å tenke seg om brukte han Facebook-navnet mitt.

Så beklager, ingen eBay.

Jeg vurderer egentlig å bare drite i hele greia fram til Cataclysm og starte på nytt da.

Har i det siste mistet litt interessen av WoW i utgangspunktet.

du er klar over at det er i mot Faceboob sine regler og bruke falske navn ?

Lenke til kommentar

Råkte på et lite problem: Var i en random dungeon hvor alle døde bortsett fra tanken (healeren hadde problemer med lagg sa han). I alle fall, hele gruppa gikk videre til en ny dungeon før jeg ble ressa, og jeg ante ikke hvor vi hadde vært (ny dungeon). Fins det noen måte jeg kan bli ressa på da?? Endte med at jeg brukte "leave party", og bruke den greia på graveyarden og fikk ressurection sickness og ble utestengt fra dungeon i x-antall minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...