Canute Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Psilo, du burde donere de pengene til en skikkelig kineser! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Pøsj, de sløser dem bare bort på tøys og fanteri. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Vræææl, det er så utrolig kjekt å kødde seg med alts! :! EDIT: På det punktet jeg sa "Oh, looks like we are the only one left." begynte jeg å gå sakte mot "Tarynn". :!: Endret 24. juli 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 FAENJEGBLIRSÅJÆVLAIRRITERT!!111 Telenor! Skyt! DØ! Går glipp av ZG hele faens tida fordi det FORPULTE internettet ikke kan fungere i mer enn 3-4 timer av ganger. Mal hele Telenor-skuta til kjøttdeig, svindlere. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Bestemte meg for å lage en shaman, så jeg lagde på Sylvanas! *Vinke til psilo* Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 jeg er 35 gnome Rogue(på deathwing) og har engineering og mining som skills. fikk veldig lyst til å gå opp i Engineering, har 200 nå, men trenger penger til å kjøpe mats. lurer da på om dere har noen tips til å tjene penger? fikk et tips om å farme Vibrant Plumes . har grindet litt Screeching Harpys i Roguefeather Den og har har 50 Vibrant Plumes nå. noen tips til hva jeg skal gjøre med dem, pris etc? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Selge når tivoliet nærmer seg for din faction. De går innimellom for over 1g per stykk. edit: helst _under_ tivoliet, ikke når det nærmer seg. Endret 24. juli 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg sliter så veldig i pvp med priesten min noen som har noen tips om hvordan man skal utkjempe et slag med en priest?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er liksom ikke så mye å velge mellom. På med skjold, hiv på SW: P og VE, Mind flay og bruk MB når cooldown er ferdig. Silence om de prøver å heale eller bruke noe snedige triks. Det begynner for øvrig å bli litt latterlig nå. Jeg tusler forbi to mager, en priest og en hunter, og så er det en 60 paladin som angriper meg. Siden jeg plukket opp magen fra 30 og spilte til 48, har 9/10 gankere vært paladiner. Rare folk. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det begynner for øvrig å bli litt latterlig nå. Jeg tusler forbi to mager, en priest og en hunter, og så er det en 60 paladin som angriper meg. Siden jeg plukket opp magen fra 30 og spilte til 48, har 9/10 gankere vært paladiner. 6551092[/snapback] Kan det ha noe med at horde som regel ganker paladins hardere enn noe annet? Forøvrig trodde jeg pala var den klassen som ofte bare var snille og greie :/ Må visst endre oppfatning. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er liksom ikke så mye å velge mellom. På med skjold, hiv på SW: P og VE, Mind flay og bruk MB når cooldown er ferdig. Silence om de prøver å heale eller bruke noe snedige triks. 6551092[/snapback] Ikke glem fear Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hahah.. Det sitter en gruppe for seg selv og snakker med hverandre i Orgrimmar. Jeg var inne på Shamanen til en kompis av meg, og ridde forbi. Så på vei tilbake, stopper jeg mitt inn i klynga med folk og alle begynner og rope: "Jèvlade kodo", "skal eta dig", "HOMO", osv, osv. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Det er liksom ikke så mye å velge mellom. På med skjold, hiv på SW: P og VE, Mind flay og bruk MB når cooldown er ferdig. Silence om de prøver å heale eller bruke noe snedige triks. 6551092[/snapback] Ikke glem fear 6551658[/snapback] Psychic Scream Fear har casting time, ihvertfall på 16 warlocken min. Det har ikke Psychic Scream Forresten, hva mente du med VE? Endret 25. juli 2006 av Arinomi Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Nei, men 30/26 sekunder cooldown. Ikke noe du bruker like lett som 1.5 sekunders fear uten cooldown. VE = Vampiric embrace, healer deg for 20-25-30% av skaden du gjør. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Fant noe på serverforumet der jeg spiller. Les disse her. Haha jaggu får det man til å tenke, det er slike spillere i wow.. SuperPally day 1 SuperPally day 2 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er ment som en spøk da Jeg la merke til at han brukte 25 minutter på å pelle seg fra banken i Stormwind til AH i Stormwind Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er ment som en spøk da Jeg la merke til at han brukte 25 minutter på å pelle seg fra banken i Stormwind til AH i Stormwind 6553167[/snapback] Doese'nt yuu? Howw, yuu uus teleportt haxx0rzior? Jeg har klart meg på kun 22 min en gang, da hadde jeg ikke så lang pause på løpeturen rundt om cathedral og keep, samt at jeg fant riktig veg med en gang i mages' quarter. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er ment som en spøk da Jeg la merke til at han brukte 25 minutter på å pelle seg fra banken i Stormwind til AH i Stormwind 6553167[/snapback] Doese'nt yuu? Howw, yuu uus teleportt haxx0rzior? Jeg har klart meg på kun 22 min en gang, da hadde jeg ikke så lang pause på løpeturen rundt om cathedral og keep, samt at jeg fant riktig veg med en gang i mages' quarter. 6553226[/snapback] l4l nowww, i w4lk straaait fowardzor *cough* Noen som vet hvor lang tid det tar fra man laster opp dataene sine til thottbot.com til man faktisk får en profil der? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er ment som en spøk da Jeg la merke til at han brukte 25 minutter på å pelle seg fra banken i Stormwind til AH i Stormwind 6553167[/snapback] Doese'nt yuu? Howw, yuu uus teleportt haxx0rzior? Jeg har klart meg på kun 22 min en gang, da hadde jeg ikke så lang pause på løpeturen rundt om cathedral og keep, samt at jeg fant riktig veg med en gang i mages' quarter. 6553226[/snapback] Og jeg som trodde man måtte ta toget til IF for å fly tilbake:S Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Tenkte jeg bare skulle skryte litt her. Er ikke ofte jeg gjør det, og jeg burde vel egentlig ikke gjort det nå heller, men la gå. Troll Magen min er nå 15k xp unna level 57. Jeg er firespeccet, så jeg går for equip med +damage/+fire damage. På level 49 klarte jeg å plukke opp Eye of Flame på AH for 180g, og nå i dag (fortsatt level 56) fikk jeg handlet inn Elemental Mage Staff for 300g. To epics som er høyst brukbare på level 60, og som jeg allerede har fått stor glede av Forøvrig må jeg bare si at horde > alliance på alle mulige måter, nå som vi får paladins og saker. Kan nesten ikke skjønne at jeg susa rundt som allianceplayer i godt over et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå