Mauro Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Aha! Lykke til! Om du står på, så er du vel ferdig om ett par måneder til hehe! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Det kommer flere heirlooms i cataclysm - back og head. Disse gir i respektiv rekkefølge 5 og 10% XP-bonus av å drepe mobs og å fullføre quests, noe som betyr en total xp-bonus på 40% med chest, skuldre, back, head og ring. God ting eller dårlig ting? edit: Gearet samt en liten del av de nye guild-vendorene kan sees på http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2010/august/guildvendor.jpg Endret 17. august 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ble akkurat 80 med min "nye" main, så jeg har aldri hatt en heirloom item uansett. Droppa den gamle 80'n etter en stund og fikk aldri emblems nok til han. Så det er samma for meg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) lolololololol. Jeg brukte 80g på å kjøpe Frozen orb for 20g per, og kjøpte 4 stykker, så fikk jeg en venn til å gjøre de om til Runed Orb som selger for 200g per. Nå har jeg 1900g på lvl 23 hunteren min. Det som er best er at jeg har gått fra 40s og kjøpt billig linen cloth, og tjent meg oppover, samt solgt alt jeg har farmet som er verdt noe: BoE grønne items, linen cloth, silver cloth, wool cloth, light leather, healing pots, mat, cooking recipes, light feather, forskjellige typer mat, small egg, goretusk liver etc. Har tjent 1900g siden jeg startet for 4 dager siden uten hjelp av lvl 80's til å farme. Haha! Flott. Du minner meg litt om meg mtp pengeforvaltning. Husker jeg i midten av TBC engang bestemte meg for å tjene inn gryn til swift flying (5k) på en nydinga 70 BARE ved bruk av AH. Tok overrasskende nok ikke så lang tid som jeg hadde trodd, så etter det blei jeg igrunn litt hekta. "Klarer jeg 10k?" "Oi... hva med 25 da?" "Nå må da vel 50 være innen rekkevidde?" Før jeg visste ordet av det hadde jeg satt meg som mål å tjene inn 100k. Dog, ikke BARE ved bruk av AH, men endte opp med at jeg benytta meg stort sett av alt jeg har tilgjengelig av professions (har en av hvert). Etter at jeg tippa 100k så dabba liksom interessen av... jeg har jo ikke noe å bruke alt sammen på. F.eks så blir, litt avhengig av markedet, all cloth sendt til tailoren for å lage bolts. Alle greens blir sendt til enchanteren for disenchanting. Resultatet derfra er tredelt. Lage scrolls/selge rene mats eller sende til tailor for å lage imbued bolts. Der har du bare noe. Mulighetene er endeløse, og du har lang vei igjen til 80. Utforsk dem og du vil nå uante økonomiske høyder. Takk for tipsene, har som sagt en god vei igjen, så det blir vel større auksjoner nå etterhvert. Har forresten 2,5k gull på bankeren min nå, samt 80g på hunteren. :!: Folk betaler så ville summer for ting. Det kommer flere heirlooms i cataclysm - back og head. Disse gir i respektiv rekkefølge 5 og 10% XP-bonus av å drepe mobs og å fullføre quests, noe som betyr en total xp-bonus på 40% med chest, skuldre, back, head og ring. God ting eller dårlig ting? edit: Gearet samt en liten del av de nye guild-vendorene kan sees på http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2010/august/guildvendor.jpg Alliance Guild Mount Lion - 2s? Det koster vel litt mer når spillet kommer ut? Endret 17. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Løvene blir nok dyrere etter release ja. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan spiller man på det nye stedet når man har Lich king? Finner jo ingen av serverne når eg leter etter det. Det er ikke noen egen server for å spille Wrath of the Lich King. Det kommer et nytt område på kartet ditt som heter Northrend, det er beregnet på karakterer fra level 68 og oppover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Yeah, liker også at det for øyeblikket er noe fastsatt pris på heirloom gear. Med andre ord, fastere levling på de mange altene mine. ^^ Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Blizzardhelvete! Treg som faen med den jævla upgraden min... Hadde jeg visst hva jeg begikk meg ut på så hadde jeg jo skaffa CD-key isteden. BTW: Å logge inn på battle.net (web) samtidig som man spiller gjør at man får beskjed om suspicious activity. Jeg hadde ikke trengt å logge på flere ganger om blizzard gjorde jobben sin. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Gå ut å ta deg en sol, mens sommeren ennå varer! 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg lurer på hvordan det er mulig å ha 4-500 DPS som Warrior på lvl 79. Fikk en sånn i gruppa til Culling of Stratholme igår. Han sto og slo hele tiden, men selv jeg som er en dårlig geara mage hadde 2000 mere enn han. Kanskje han hadde glemt å specce talents overhodet? Eller bare brukte auto attack? En gold farmer fra kina? Han snakket aldri heller. Endret 17. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 hehe wanden min gjør nesten mere dps en d Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ja det var jo det jeg også tenkte, jeg gjorde mere DPS på lvl 60 enn har gjorde liksom.. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hehe gjorde 1100dps med Volley på level 43 ista! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 gjorde 40-50k AOE DPS på de mobsa som er det før sindragosa Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg lurer på hvordan det er mulig å ha 4-500 DPS som Warrior på lvl 79. Fikk en sånn i gruppa til Culling of Stratholme igår. Han sto og slo hele tiden, men selv jeg som er en dårlig geara mage hadde 2000 mere enn han. Kanskje han hadde glemt å specce talents overhodet? Eller bare brukte auto attack? En gold farmer fra kina? Han snakket aldri heller. En DK i det forrige guildet mitt (failguild) gjorde 700 dps i VoA. Møtte han igjen her om dagen og da gjorde han 2.5k. Sukk. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) gjorde 40-50k AOE DPS på de mobsa som er det før sindragosa Samme mobsa... Endret 17. august 2010 av Mauro Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 gjorde 40-50k AOE DPS på de mobsa som er det før sindragosa Samme mobsa... dude! CHEATS! Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 "Glyphs * All glyphs are now found in the spellbook of each class on beta servers. Ultimately, classes will learn glyphs as "spells" and will only have to buy the glyph once to definitely learn it and swap it at any time." Jaja, da var min goldmaking tid over, da er det bare å si at Inscription blir en enda mer ubrukelig proffession.. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 "Glyphs * All glyphs are now found in the spellbook of each class on beta servers. Ultimately, classes will learn glyphs as "spells" and will only have to buy the glyph once to definitely learn it and swap it at any time." Jaja, da var min goldmaking tid over, da er det bare å si at Inscription blir en enda mer ubrukelig proffession.. wow.... tipper du må kjøpe alt av glyphs nå før cata. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ja, blizzard kommer garantert ikke til å finne på noe som gjør at Inscription blir en profession som det er verdt å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå