Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja takk, hadde vært fint ^^

Har kjøpt migration nå, så han holder vel på :)

Sier ifra hva navnet blir når han er framme!

Edit: Tro det eller ei, men da var han framme, skal bare kjøpe name change nå så er det fett.

Edit 2: Da var navnet byttet, jeg heter nå Wornal.

Legger du meg til da Jonasks?

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Jeg har en level 67 Night Elf Hunter; hvor er det beste stedet om jeg vil farme leather av litt høyt lvl? :)

www.wowhead.com - søk etter den typen leather du trenger - se hvor mobs med høy droprate er å finne.

Takk; tenkte ikke på å bruke wowhead til det også. :)

EDIT: Tenker jeg tar en tur til Felwood og sanker litt Rugged Leather. :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Er også en god ide å google på "skinning guide wow" så finner du nøyaktige guider for hver skill level, hvor og hva du skal drepe osv. Ofte med maps med inntegna ruter også.

Takk takk, det skal jeg gjøre. :)

Jeg venner meg aldri til at WoW er så stort at det bare er å google, så kommer et en bunch med treff. Men så jeg ikke spilt store online-spill før heller da. :)

Lenke til kommentar

Edit: Tro det eller ei, men da var han framme, skal bare kjøpe name change nå så er det fett.

Du vet at du kunne laget en char med det navnet på realmen du skulle migrere til, før du migrerte, så hadde du fått en gratis name change? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gjør det når roguen min er tatt over. Du skulle sagt du skulle bytta navn, så kunne jeg bare laget en char som het det den het før, så hadde du fått namechange gratis :p

Får ikke roguen over før i kveld.

Lenke til kommentar

Er det noen som helst måte å overføre gold eller items mellom en ally-karakter og en horde-karakter?

Vet at man ikke får sendt mail mellom dem, men bruker begge samme AH, så det går ann å trikse litt der? Eller på andre måter?

Går litt tregt med pengeinnsamling på Orc'en min, men har både en Human og en Night Elf med en del penger.

Lenke til kommentar

du har neutral auction house i f.eks booty bay.. legg ut noe skrap med orcen din, til en usannsynlig høy pris, og så går du inn med nelfen din og kjøper det.

du kan selvsagt gjøre det samme med items, men da kan du selvsagt risikere at noen andre kjøper det i mellomtiden, hvis ikke du sørger for at folk ikke har råd :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Pluss at du mister noe som 20% av pengene?

Og at en ikke kan kjøpe ting på AH som er lagt ut fra din account så vidt jeg vet, så du må ha to accounter for å gjøre det.

Lenke til kommentar

Forsøker å adde en Authenticator til mobilen min men jeg har noen problemer. Jeg har en Nokia 5130 expressmusic, noe som jeg også kunne velge helt i begynnelsen blant andre mobiler. Så fikk jeg meldingen om hvilken link jeg skulle gå på, jeg prøvde å koble til men fikk denne her opp: "This device is not compatible with this application"

Og 1 minutt senere kom det en annen melding. Der stod det "Sorry but your phone is not supported by our platform"

Jeg kunne jo velge min telefon der, hvorfor støtter de ikke den?

Lenke til kommentar

Blizzard har ett slags rart system på akuratt det der. Når man kjøper digital upgrade så får man beskjed om at kortet skal verifiseres (og etter snoking på nettet er dette for å hindre goldsellere og hackere i å bruke falske / stjålne kort). Accounten er fremdeles "Trial", men levelcappen er resetta. Så trading, AH og Mailbox er det bare å glemme. Det er ikke særlig digg å måtte nøye prioritere hvilke skills man har råd til å oppgradere fordi man bare har ett par gull i baggen. Tenkte at mail og sånn var i orden, så jeg har ett par hundre gull i postkassa, men det hjelper lite for øyeblikket.

Forhåpentligvis så er alt fikset når jeg våkner igjen så det blir muligheter for lvl 50/60 i løpet av kvelden /natta.

Dette er jo akkurat det samme som hos meg. Får beskjed at eg har Trial Account. Noe eg egentlig ikke har.

Lenke til kommentar

Da jeg skulle gjøre det for 6 mnder siden fungerte det ikke. "You can't buy your own auctions".

Ja det kan være. Jeg trodde jeg gjorde det med min egen account, men når jeg tenker meg om er det umulig siden jeg spiller på pvp server. Jeg lånte meg en account for å få over vanity petsene som selges i thunder bluff, og så gjorde jeg et quest for en cooking recipe som bare er available for horde..

da må nok marekatten få lånt seg en annen sin account, eller be noen h*n stoler på om hjelp :)

edit: svare til riktig person er lurt..

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Du vet at du kunne laget en char med det navnet på realmen du skulle migrere til, før du migrerte, så hadde du fått en gratis name change? :p

aww, men pengene gikk da til en god sak :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...