Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg gjør. Har flere ganger irritert meg over at noen i gruppa er blitt vota ut fordi de hadde 50 gs for lite elns. Trykker i slike tilfeller alltid nei. Trykker derimot ja om det er en i gruppa som oppfører seg verre enn en treåring det gjelder. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 HAHA EID... Går det ann å bli eid så jæævig? ikke vær så treg, snakker du chatten om å vote noen ut så gjør det, og hvis personen voter deg etc så vil jo alle vote ja hvis det har det vært snakk om det.... så i det her tilfellet så var du treg. Ingen som sjekker ka dem voter Det var jo for å prøve å få reroll da. Hadde glemt at 95% av puggerene ikke leser hvem dem vote r på. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 etter at GS kom så har jeg funnet ut at folk med mer GS = mer respekt i noen pugs (morsomt nok O.o). sefølgelig utnytter jeg dette til det fulle og prøver å la folk med low GS være i gruppe / anbefale dem og kjefter på alle som begynner med "LOL! 4k GS NUB!". 1 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fins det noen addons som gjør at man kan "track mobs" ala hunteregenskapen "track beast", "track gigants" osv. ?? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nope. Men det finnes en potion. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg gjør. Har flere ganger irritert meg over at noen i gruppa er blitt vota ut fordi de hadde 50 gs for lite elns. Trykker i slike tilfeller alltid nei. Trykker derimot ja om det er en i gruppa som oppfører seg verre enn en treåring det gjelder. Samme her. Selvfølgelig sjekker jeg hvem som blir kicket. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Serverbytte! Noen som veit om en god pvp server for horde? Ikke stormscale, though (Allie, knowknow) Men skal være brukbar i pve og, men ikke veldig viktig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 balnazzar! Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Herregud, Balnazzar suger maks....hvertfall battlegroupen. Hva du enn gjør, ikke flytt dit. 2 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 24/08/10 14.99 EUR Upgrade to Standard Account Pending 14/08/10 N/A 10 Day Referral Trial Active Vil det si at accounten blir oppgradert den 24, eller bare blizzard som venter 1-72 timer? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Vil tro det betyr at du får alle features med en gang, men at spilletiden du har betalt for ikke begynner å bli brukt før den 24. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fant meg ganske bra Ulduar25m raid i kveld. Tatt alt av hardmodes så langt, er på Freya nå. Hun går ned veldig snart. Tar nok neppe alt i natt, men fortsetter neste lørdag. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Vil tro det betyr at du får alle features med en gang, men at spilletiden du har betalt for ikke begynner å bli brukt før den 24. Phew, da er det bare blizz som er treg da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fant meg ganske bra Ulduar25m raid i kveld. Tatt alt av hardmodes så langt, er på Freya nå. Hun går ned veldig snart. Tar nok neppe alt i natt, men fortsetter neste lørdag. Da var Freya nede, og vi bestemte oss for å ta resten neste lørdag, da skal vi også prøve oss på Yogg-Saron med 1 keeper. Burde forsåvidt nevnes at dette var en pug, så en kan så absolutt få gode pugs på AD. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Måtte bare komme på her og si at jeg har sålangt tjent opp 160 gull på lvl 1-22 på hunteren min. Har vanlig riding og mount også. Takk og lov for bank characters. Fant akkurat en idiot som hadde lagt ut 20 stacks med Linen Cloth for 4 sølv buyout, og så selger de for 1-2g per stack hele dagen. :!: Tjener også fett på Shadowgem, Malachite, Titanium Bar osv. Edit: Som dere sikkert forstår, så har jeg ikke en lvl 80. Hunteren er mainen min. Brukte ca 40 silver, og jobbet meg oppover. Endret 14. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) ......... Jeg bøyer meg i støvet, bra jobbet Endret 15. august 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Herregud, Balnazzar suger maks....hvertfall battlegroupen. Hva du enn gjør, ikke flytt dit. Må visst joine realmen du er i, aboslutt alle realms suger, yy! Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Cataclysm log in screen musikken. http://www.youtube.com/watch?v=N-bVd9t2XA0 OMG så sinnsykt bra, kan ikje vente på cataclysm nu. Hele tracket e epic men det beste e fra 10:25 fra uldar <3 Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Endelig fikk jeg Swift Zulan Tiger. Tok bare et random run i dag tili så droppa den faan me! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Haha, grats, you lucky bastard! Har farma dritten i evigheter nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå