Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Omnicron2; siden du ikke er level 80 enda, så skal jeg gi deg en kjapp pekepinne på hva slags stats hver klasse "trenger".

 

Death Knight, Warrior og Retribution/Protection-paladin = Strength.

Holy Paladin = Intellect.

 

Hunter og Enhancement-shaman = Agility

Elemental/Restoration-shaman = Intellect

 

Rogue og Feral-druid = Agility

Balance/Restoration-druid = Intellect

 

Priest, Mage og Warlock = Intellect

 

Dette er "hovedtrekkene" når du spiller og levler klassene. Når du når nivå 80 og skal begynne å finpusse karakteren, begynner critical strike rating, armor penetration rating, hit rating, expertise rating, og så videre å gjøre seg viktig. Men opp til 80, fokuser på de jeg skrev ned først.

Hjertelig takk; denne lagrer jeg! :)

 

Fant plutselig ut at det er gøy å prøve litt forskjellig, og med en forkjærlighet for Night Elf prøver jeg nå ut en druid. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, druid kan være artig det sikkert, men det er den ene klassen jeg ikke har orket å levle opp til 80 etter 5 år med oppsamlede characters. Har en på lvl 71 som var en tidligere TBC main, men på et eller annet tidspunkt i TBC skjedde et eller annet, og jeg husker ikke hva, som gjorde at jeg fikk totalt avsmak for Druid klassen :)

Men, Balance ser rimelig gøy ut for tiden, så jeg vurderer sterkt å pusse støv av han igjen, for nostalgi-messig er karakteren absolutt verdt det ^_^

Lenke til kommentar

Omnicron2; siden du ikke er level 80 enda, så skal jeg gi deg en kjapp pekepinne på hva slags stats hver klasse "trenger".

 

Death Knight, Warrior og Retribution/Protection-paladin = Strength.

Holy Paladin = Intellect.

 

Hunter og Enhancement-shaman = Agility

Elemental/Restoration-shaman = Intellect

 

Rogue og Feral-druid = Agility

Balance/Restoration-druid = Intellect

 

Priest, Mage og Warlock = Intellect

 

Dette er "hovedtrekkene" når du spiller og levler klassene. Når du når nivå 80 og skal begynne å finpusse karakteren, begynner critical strike rating, armor penetration rating, hit rating, expertise rating, og så videre å gjøre seg viktig. Men opp til 80, fokuser på de jeg skrev ned først.

Hjertelig takk; denne lagrer jeg! :)

 

Fant plutselig ut at det er gøy å prøve litt forskjellig, og med en forkjærlighet for Night Elf prøver jeg nå ut en druid. :)

 

Skal dog også vere sagt at når en kommer litt opp i level finner en items med +spellpower på. Alle classes Slimda har ført opp med intellect som best stat, er også gla i slike items.

Lenke til kommentar

Som sagt, det bare en rimelig generell pekepinne før man blir høy level. Attackpower og Spellpower blir uansett knyttet inn mot sine respektive stats. (Int gir SP, Str/Agi gir AP) (I cataclysm)

 

Med mindre man er så heldig å være enhancement shaman og får AP av både agility, strength og INT. :D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det er bare dual spec, hadde lett kjøpt 3 til slots om de kostet 1000g per stk, er så jævlig irrterende når man havner i et eller annet situasjon hvor pvp spec hadde vært fint, men da må man helt til ironforge for å gjøre det + skifte glyphs...

 

gah....

Lenke til kommentar

Men nå spør ikke Blizzard deg heldigvis. :)

 

Ikke si at du liker specs som det er nå, og at du ikke har vært borti i noe det jeg nevner :blush:

 

Hvordan legger jeg til WoW på Steam? Nettopp installert det. Ikke "Activate a product on Steam", håper jeg? Jeg aner nemlig ikke hvor jeg har CD keyen for WoW.

 

Games -> add an non-steam game to mylibrary?

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Men nå spør ikke Blizzard deg heldigvis. :)

 

Ikke si at du liker specs som det er nå, og at du ikke har vært borti i noe det jeg nevner :blush:

 

Hvordan legger jeg til WoW på Steam? Nettopp installert det. Ikke "Activate a product on Steam", håper jeg? Jeg aner nemlig ikke hvor jeg har CD keyen for WoW.

 

Games -> add an non-steam game to mylibrary?

WoW kommer ikke opp i lista. :hm: Ikke kan jeg registrere produktet heller.

Lenke til kommentar

Man registerer ikke non-steam spill med cdkey. Du velger "Add non-steam game", blar deg til folderen spillet ligger i (du kan bruker windows utforsker, sant?) og velger wow-ikonet der. Så ser alle steam-vennene dine hva du spiller og du kan bruke steam-chat ingame med shift-tab som vanlig.

 

Steam scanner ikke gjennom og lager noe slags liste over spill du har installert ellers, de må du peke på selv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...