Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Wipe på marrowgard Det har skjedd meg en gang, og det var når ene tanken DCet rett etter pull.. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Wipe på marrowgard Det har skjedd meg en gang, og det var når ene tanken DCet rett etter pull.. vi hadde regelrett 3 healers..... den fjerde telte ikke...... 3000 SIDER! :new_woot: :new_woot: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Marrowgar er kjip å wipe på. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tank DC er rått, Dcet i LK fighten, bare til å heale det så kan han bare fortsette der han slapp når han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Nå har jeg installert Tukui igjen. Men teksten passer ikke riktig inn i chatvinduet. Det ser nå slik ut: Sånn var det ikke i går. Resolution er 1280x1024, men det skal da passe. Det hadde jeg i går også når jeg prøvde det første gang, og da var det ikke sånn. Hvordan fikser jeg det? Det ser jo helt mongo ut. Endret 12. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 bare ha musen litt over chatten, så kommer det opp en "general" tab, høyreklikk på den og trykk "unlock frame", så flytter du den der du vil, og "lock frame". Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Ah, selvfølgelig. Huff så dum jeg er. Jeg tenkte ikke på at man kunne flytte chat frames med Tukui. Takker. Edit: Wohoo, to innlegg på side tre tusen. Nå vil jeg bli husket som dummingen som postet på side tre tusen. Endret 13. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Men siden vi er inne på tukui, noen som vet hvor i lua jeg kan legge inn på det panelet nederst, der det står hvem som er på i guilden, Spell power osv, der vil jeg gjerne ha % inn i lvl, siden jeg bruker den til alts også. Noen som vet hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Nå kan noen svare på MITT spørsmål ? Hvor skal jeg migrate? lvl 74 orc DK, aldri raidet før osv. Helst en PvP server, ikke noe RP (kan være PvE). Need some help right here.... Edit: Tenkt litt på Sylvanas, doomhammer og Outland, noen som kan noe om disse? Endret 12. august 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sylvanas er vel Alliance server deluxe iallefall som jeg vet, er vel der det gamle gode guildet Method var? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når kommer det pre-patch cata? Er digg med world event ting som går til helvette Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ah, selvfølgelig. Huff så dum jeg er. Jeg tenkte ikke på at man kunne flytte chat frames med Tukui. Takker. Dumming! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ingen som kan hjelpe dakar Konkulf :'(? Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Skal skifte server, er alt for få pvp's på min server, noen som har noen forslag? (grim batol atm)! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 bah av og till vill jeg bare migrer vekk fra daggerspine , jeg er i d 3 beste ally guildet der og vi har ikke nede sindi på normal en gang ... og de andre guilda er super sære ^^ for og ikke snakke om at serveren er ca dau ! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ok nå er jeg confused. Stakk til Stranghltorn Vale (Skriveleif leth) nå i 33, men det viser seg at jeg kun får noen av questene der. Ser også ut som jeg er i litt feil lvl for å queste der. Hvor skal jeg hen egentlig? (allie btw) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Gå hit ,hit eller http://www.wowhead.com/npc=733 hit EDIT: linking fail Endret 12. august 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå