Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det vil de nok.

Var noe om at Sil, main-tanken til Method her på Sylvanas fikk tilbud om å joine Curse-gaming. De hadde tydeligvis kjøpt en ny account, levlet en warrior til 60 og gearet ham opp optimalt, og alt de trengte var at Sil spilte ham til daglig.

Vet ikke om det er sant, men utrolig fett om det er det.

Lenke til kommentar

Ha ha ha. Må nesten flire litt av visse personer.

Spiller warlock på test-serveren nå(må jo "teste" om det skjer noen bugs med shadowbolt eller andre spells :green: ), og duellerte mot en mage. Tok på Zandalarian Hero Charm bare på tull, så var jeg heldig og critta rundt 2700 med shadowbolt, og etterpå så var det bare en Death Coil og han var satt ut av spill. Han sa "noob igni" for så å ignorere meg etterpå. :!:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

yay, var i aq20 pug i natt. vant bracers of brutality, manual of battle shout og tome of frostbolt fra ossirian +slime kickers fra buru. aldri vært så heldig med rolls før ^^ nå gjør det ikke så mye at jeg tapte roll på wrath helmet i onyxia pug'en i går

*happy* xD

Lenke til kommentar

Jeg la ut en polearm på AH med +5 weapon damage pris 15g - 20g BO.

En fyr whispra meg litt før på dagen og sa at jeg skulle selge den til han for 8g, siden det var en annen polearm på AH han kunne bruke om 3 lvls til 8g..

Jeg kunne ikke svare annet enn "Then buy that then, and wait 3 lvls so you can use it?" han svarte "No i need yours since im lvl 20 now, plz sell me it for 8g"

Svarte. Well i cant see any reasons that makes it justify me loosing like 10g on dealing with a complete stranger. And those polearms has lately gone for around 20g without +5 weapon damage enchant.

Da får jeg tilbake "youre an asshole" og han putta meg på ignore.

Herregud mye rart i wow.

Det hører med til historien at Polearm ble solgt for 19g senere på dagen.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvem er han fyren? :p

300 sider med wow prat forresten.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Pfsj, ingen som sender glodsebasser til Mjool er tilbakestående.

6546323[/snapback]

Var ikke basert på det jeg kalte ham tilbakestående, altså. Heller alle eskapadene hans mens han var med i Excidium, forum-trollingen og generelt idioti som gjør at han fortjener den tittelen :)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...