Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Faen. Her går jeg og gjør icc 10 og 25man med guilden i månedsvis, med lite progress (serveren vår er ikke den beste). Så kommer typen inn i et PuG (10 man) og gjør 10 (nesten 11) av 12 bosser på en jævla kveld. Det irriterer. Og jeg er fulllt klar over at slikt kanskje er helt normalt på de andre seerverne som AD eller Ravencrest. Men på vår server skjer slikt veldig sjeldent. Med guildet har ikke gruppa mi engang lagt prof i 10man. :hrm:

 

Og btw, et spørsmål:

 

Jeg har lyst på et nytt UI. Et minimalistisk helst, men det må bruke Dominos. Jeg er virkelig avhengig av en del keybinds som jeg ikke kan ha med bare få Actionbars. Hadde det ikke vært for akkurat det hadde jeg brukt Tukui. Veldig fint oppsett, men ikke nok actionbars. Noen som vet om et slikt?

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, 10-20 tar nok litt lar du lengre tid enn 1-10, men nå hvertfall prøvd begge deler, så da trenger du ikke være i tvil om hva du vil satse på :)

Selv valgte jeg Gnome Mage da jeg byttet faction rett og slett fordi jeg ser det komiske i at en bitteliten mann kan drepe motstandere som Taurens osv :p

Lenke til kommentar

Hehe, 10-20 tar nok litt lar du lengre tid enn 1-10, men nå hvertfall prøvd begge deler, så da trenger du ikke være i tvil om hva du vil satse på :)

Selv valgte jeg Gnome Mage da jeg byttet faction rett og slett fordi jeg ser det komiske i at en bitteliten mann kan drepe motstandere som Taurens osv :p

Joda, lvl 10-20 tar jo lengre tid, men det ser ut som om Draenei-området er lagt opp mye bedre, ikke så forferdelig mye løping hit og dit. :)

 

Gnome Mage er morsomme, jeg må alltid stoppe å se når jeg ser en Gnome (uansett hva den er) slår livskitten ut av en større motstander. Kostelig!! :)

Lenke til kommentar

Hehe ja >.< Første jeg gjorde som Gnome var å kjøre en runde Wintergrasp.

Der møtte jeg etterhvert på 5-6 Horde spillere med Tenacity buff, og der 4 av dem var Taurens. Når da bittelille meg klarte å overleve alle sammen med god margin (drepte dem ikke, ble nødt til å rømme), lo jeg godt for meg selv ^_^

 

 

Tenacity er en buff som gir spillere mer hp, healing done og damage done btw :)

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Enchanting er en oppskryt proffesion , ivertfall med take på og tjene penger , er stor konkuranse på og utføre enchats og nesten altids noen som gjør de gratis for skillpoints , greit di kan ikke alle spellsa men det begrenser nå hva man kan tjene penger på .

 

dissenchating ødela blizzard for oss , og det og selge ferdig enchata scrols er mere gambling en noe annet

 

ivertfall sånn livet er på daggerspine

 

Med Mongoose, +15 agi x2, og diverse andre twink enchants kan man lett tjene mange tusen gull i uken med enchanting.

Lenke til kommentar

Lurte på enda en ting, når man laster ned Trial versjonen kan man bare oppgradere til månede på det spillet? Eller varer bare det spillet 10 dager så er det ferdig.

Du kan bare oppgradere kontoen til standard konto, så er den klar til bruk.

 

 

Ja okey. Eg trodde kanskje spillet ble avinstallert etter 10 dager. sånn at eg må kjøpe det. Betalte jo nettopp 300kroner for Aion så rett etter så fant eg ut at det var gratis å laste ned. Gidde ikke å gå på de igjen.

Lenke til kommentar

Hehe ja >.< Første jeg gjorde som Gnome var å kjøre en runde Wintergrasp.

Der møtte jeg etterhvert på 5-6 Horde spillere med Tenacity buff, og der 4 av dem var Taurens. Når da bittelille meg klarte å overleve alle sammen med god margin (drepte dem ikke, ble nødt til å rømme), lo jeg godt for meg selv ^_^

 

 

Tenacity er en buff som gir spillere mer hp, healing done og damage done btw :)

Sånt er jo bare helt herlig!! :) Nå spiller jeg bare PvE, men skal nok prøve meg på PvP etterhvert også. Nå må det spilles litt; universitetet starter opp til uka, så da blir det nok mindre spilling....sukk....

Lenke til kommentar

Lurte på enda en ting, når man laster ned Trial versjonen kan man bare oppgradere til månede på det spillet? Eller varer bare det spillet 10 dager så er det ferdig.

Du kan bare oppgradere kontoen til standard konto, så er den klar til bruk.

 

 

Ja okey. Eg trodde kanskje spillet ble avinstallert etter 10 dager. sånn at eg må kjøpe det. Betalte jo nettopp 300kroner for Aion så rett etter så fant eg ut at det var gratis å laste ned. Gidde ikke å gå på de igjen.

Er du sikker på at det er gratis å oppgradere en trial versjon av Aion da? Nå har jeg aldri vært i nærheten av det spillet, men det er garantert ikke gratis å spille til det fulle om det kostet 300 kroner å kjøpe et annet sted. Eller, det tviler jeg veldig på, i såfall kan du lett anmelde forholdet vil jeg tro :p

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på et nytt UI. Et minimalistisk helst, men det må bruke Dominos. Jeg er virkelig avhengig av en del keybinds som jeg ikke kan ha med bare få Actionbars. Hadde det ikke vært for akkurat det hadde jeg brukt Tukui. Veldig fint oppsett, men ikke nok actionbars. Noen som vet om et slikt?

 

Om du ikke er klar over det så kan du adde flere actionbars. Kan ha to rekker med 24 knapper nede, eller 3 rekker med 12 om du modder litt. I tillegg kan du ha 2(3?) actionbars på høyre side.

En annen fiffig ting som jeg oppdaget er at du kan keybinde items, macroer og spells direkte, uten å putte dem på en actionbar.

 

Edit: Og du kan jo bruke Bartender/dominos e.l. i tillegg til tukui.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar

Lurte på enda en ting, når man laster ned Trial versjonen kan man bare oppgradere til månede på det spillet? Eller varer bare det spillet 10 dager så er det ferdig.

Du kan bare oppgradere kontoen til standard konto, så er den klar til bruk.

 

 

Ja okey. Eg trodde kanskje spillet ble avinstallert etter 10 dager. sånn at eg må kjøpe det. Betalte jo nettopp 300kroner for Aion så rett etter så fant eg ut at det var gratis å laste ned. Gidde ikke å gå på de igjen.

Er du sikker på at det er gratis å oppgradere en trial versjon av Aion da? Nå har jeg aldri vært i nærheten av det spillet, men det er garantert ikke gratis å spille til det fulle om det kostet 300 kroner å kjøpe et annet sted. Eller, det tviler jeg veldig på, i såfall kan du lett anmelde forholdet vil jeg tro :p

 

Det eg mener er at det er gratis å laste ned Aion fra NCSoft men du må selvsagt betale månedspris.. Men selve spillet er gratis. Var det eg lurte på om WoW var også. Har ikke så mye penger at eg kjøpe spill som eg egentlig ikke trenger å kjøpe

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på et nytt UI. Et minimalistisk helst, men det må bruke Dominos. Jeg er virkelig avhengig av en del keybinds som jeg ikke kan ha med bare få Actionbars. Hadde det ikke vært for akkurat det hadde jeg brukt Tukui. Veldig fint oppsett, men ikke nok actionbars. Noen som vet om et slikt?

 

Om du ikke er klar over det så kan du adde flere actionbars. Kan ha to rekker med 24 knapper nede, eller 3 rekker med 12 om du modder litt. I tillegg kan du ha 2(3?) actionbars på høyre side.

En annen fiffig ting som jeg oppdaget er at du kan keybinde items, macroer og spells direkte, uten å putte dem på en actionbar.

 

Edit: Og du kan jo bruke Bartender/dominos e.l. i tillegg til tukui.

Kan man det? Jeg trodde kanskje det ville ødelegge oppsettet. Jeg leste på siden om Tukui at man ikke burde ha noen andre UI-mod addons i tillegg til Tukui. Jeg prøvde jo en sånn actionbar addon (Macaroon!) og det fucka opp hele greia. Men, hvis jeg virkelig kan bruke Dominos i tillegg så er det jo ikke noe problem. :wee: Og jeg vet at man kan få flere actionbuttons med Tukui ved å redigere .lua filen, men de 2 bottombars (24 buttons) og 3 sidebars dekket ikke behovet halvveis engang. Det er kanskje en uting å være vant med så mange actionbuttons, men jeg kan ikke hjelpe for det. Har spilt med Dominos så lenge nå at jeg er blitt avhengig av så mange.

 

Hvordan kan man keybinde macros og spells og slikt direkte? Det hadde vært perfect for en keybind-freak som meg. :p

 

Takk for svar. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

/hb så holder du bare musa over den knappen/spellen/itemet du vil binde og trykker ønsket knapp.

 

Brukte bartender en periode i tillegg til tukui. Måtte stresse litt for å få actionbars nøyaktig der de var i tukui (for at de skulle matche frames og slikt), men det var full mulig. Det går sikkert an å fjerne bakgrunnen, evt. lage til alle actionbars, men det er litt utenfor min lille kjennskap til lua. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...