Smågal Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Enchanting Det er kult, gøy og nyttig! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Engineering>Enchanting Om du er av typen som liker å min/maxe characteren din, så vil jeg anbefale å velge det som er det optimale for klassen din. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Støtter også engineering her! -Nitro boots (24 crit) -Gloves enchant ~ 240 haste i 12sec. -27 spell power cloak + parachute -MOLLE (portable mailbox) -Jeeves (repairbot med bank) -Wurmhole (free teleport i northrend) -Gnomish army knife Og enchanting? 23sp på begge rings, that's it Greit nok at du kan enchante dine ting, men synes alt er så jævlig billig via AH og man har alltid en eller annen kompis som kan gjøre ting for deg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Enchanting er en oppskryt proffesion , ivertfall med take på og tjene penger , er stor konkuranse på og utføre enchats og nesten altids noen som gjør de gratis for skillpoints , greit di kan ikke alle spellsa men det begrenser nå hva man kan tjene penger på . dissenchating ødela blizzard for oss , og det og selge ferdig enchata scrols er mere gambling en noe annet ivertfall sånn livet er på daggerspine Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg gjør mye PvP, og fra mitt ståsted finnes det ikke noe bedre profession enn Enchanting. Pyro-rockets på gloves. Gjør 1700 damage non-crit, 2-3k crits. 45 sec CD. Frag belt - 5 min cooldown granat man kan kaste ut som stunner alle innenfor en viss radius. Rocket boots - den aller kuleste "enchanten" jeg har hatt noensinne. 300% movement speed i 6 sec er nok til å komme unna hvilken som helst vanskelig situasjon. 3 min CD. Når du kombinerer alle disse sakene med en mage, har du en character som svært sjeldent vil dø Har overlevd 6+ fiender takket være rocket boots gang på gang. Frost nova - blink - rocket boots - invisibility = win. For PvP er 35 spell penetration fortsatt bedre enn engineering cloak enchant, men joda, den er veldig bra for PvE. Jeg har forøvrig både Enchanting og Engineering på min mage, noe som gjør at jeg får alle godsakene fra Engineering + 46 spellpower på ringene. Endret 12. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Rocketboots + parachute cloak har redda meg fleire ganger i AV. =) hopp av et tårn, ei bru eller liknande, og aktiver parachute =) Synd eg ikkje har det lengre. =| Btw, å levle som MM hunter. Gøy som F i dungeons, men å queste? Pet'et kunne like gjerne vore companion. =P Overaggroer med autoshot. (Har ulv, og det er ikkje aktuelt å bytte). Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Rocketboots + parachute cloak har redda meg fleire ganger i AV. =) hopp av et tårn, ei bru eller liknande, og aktiver parachute =) Synd eg ikkje har det lengre. =| Btw, å levle som MM hunter. Gøy som F i dungeons, men å queste? Pet'et kunne like gjerne vore companion. =P Overaggroer med autoshot. (Har ulv, og det er ikkje aktuelt å bytte). Levlet som Survival jeg, fra 70-80. Trenger jo ikke pettet egentlig, Explosive Shot ++ burster jo ned targets fortere enn de kommer til deg anyway. BM har jeg aldri vært spesielt fan av å levle som, det blir litt for kjedelig for meg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har vurdert å gå surv, men er ikkje overbevist om at eg fikser det. Er ikkje dpsen avhengig av å legge ned diverse traps? (Im "new" to hunter). Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har vurdert å gå surv, men er ikkje overbevist om at eg fikser det. Er ikkje dpsen avhengig av å legge ned diverse traps? (Im "new" to hunter). Nei langt ifra. Survival har litt bedre traps enn andre specs bare (lavere CD osv), men de brukes aldri i noen dps rotasjoner. Serpent Sting skal alltid være oppe. Deretter er prioriteringen: Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Steady Shot Om jeg ikke husker feil da. Har ikke spilt Survival på lenge. Når man quester vil ikke denne rotasjonen være noe brukbar selvfølgelig. Da er det bare å peise på med Explosive Shot, Aimed Shot og lignende. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nå har jeg prøvd både human mage og draenei mage; blir nok den sistenevnte som jeg levler med. Er det noen professions som er godt egnet for draenei, eller skal jeg gå for skinning/herbalism slik jeg pleier..? Prøvde forøvrig å lære meg skinning hos en trainer i Azuremyst Isles, men det gikk ikke gitt. Hvorfor ikke mon tro?? Jeg ville gått Tailoring og Enchanting jeg Cloth dropper overalt. Bruk cloth til å lage tailoring ting, disenchant dem med enchanting og gjør enchants for materialene du får Tailoring gir en fin cloak enchant, mens enchanting er fint jevnt over samtidig som du etterhvert får muligheteh til å enchante hver ring med 23 ekstra spellpower. Jeg har nå bestemt meg for å beholde skinning som èn av yrkene; rett og slett fordi PvE ofte handler om å drepe mobs noe som gjør skinning rimelig enkelt/lite jobb å utføre. Så da står det igjen ett yrkesvalg. Hva ville du/dere gått for? Er altså en draenei mage. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Nå har jeg prøvd både human mage og draenei mage; blir nok den sistenevnte som jeg levler med. Er det noen professions som er godt egnet for draenei, eller skal jeg gå for skinning/herbalism slik jeg pleier..? Prøvde forøvrig å lære meg skinning hos en trainer i Azuremyst Isles, men det gikk ikke gitt. Hvorfor ikke mon tro?? Jeg ville gått Tailoring og Enchanting jeg Cloth dropper overalt. Bruk cloth til å lage tailoring ting, disenchant dem med enchanting og gjør enchants for materialene du får Tailoring gir en fin cloak enchant, mens enchanting er fint jevnt over samtidig som du etterhvert får muligheteh til å enchante hver ring med 23 ekstra spellpower. Jeg har nå bestemt meg for å beholde skinning som èn av yrkene; rett og slett fordi PvE ofte handler om å drepe mobs noe som gjør skinning rimelig enkelt/lite jobb å utføre. Så da står det igjen ett yrkesvalg. Hva ville du/dere gått for? Er altså en draenei mage. Det "logiske" å gå for sammen med Skinning er jo Leatherworking. Men leatherworking på en mage er relativt bortkastet. Muligens ville jeg valgt Enchanting, Jewelcrafting eller Engineering, men alle disse 3 alternativene blir mye enklere å skille med hhv Tailoring, Mining og Mining som andre profession. Ville unngått Skinning som mage om jeg var deg, men smak og behag Edit: Det er nesten like enkelt å samle cloth som leather. Alle beasts gir leather, de aller fleste humanoids gir cloth. Endret 12. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg vil anbefale Tailoring. Tailoring krever også lær av og til til diverse oppskrifter, og passer da ypperlig sammen med skinning. Og det har den samme bonusen som skinning, at det får du tak i når du dreper mobs. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når er det man kan bruke eller gi level til kompisen sin, tenker på trippel xp greia..? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når er det man kan bruke eller gi level til kompisen sin, tenker på trippel xp greia..? Når som helst, men du kan ikke grante til en character som er høyere enn deg selv, og maks lvl 60- Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det er kun den som blir RAF-et som kan gi levler, ikke motsatt, og per RAF char til 60 får den personen kun 30 levler å gi bort. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Enchanting er en oppskryt proffesion , ivertfall med take på og tjene penger , er stor konkuranse på og utføre enchats og nesten altids noen som gjør de gratis for skillpoints , greit di kan ikke alle spellsa men det begrenser nå hva man kan tjene penger på . dissenchating ødela blizzard for oss , og det og selge ferdig enchata scrols er mere gambling en noe annet ivertfall sånn livet er på daggerspine Må si meg helt enig i dette, etter at disenchanting kom så har økonomien min gått til h*****. Men kan alltids lage en JC Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er i tvil om dette, men tror kanskje jeg går for tailoring. Skinning har jeg ikke lyst til å gi opp; er godt vant med det og det gir gode penger seinere i spillet. Tenkeboksen.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Som jeg sa, tailoring passer ypperlig med skinning. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Som jeg sa, tailoring passer ypperlig med skinning. Jepp, det blir nok sånn. Fant forøvrig ut at det var enklere å levle i draeneis startområde enn i Stormwind; slik det ble påpekt her på forumet i går. Levla to stk. mage til level 10.....i dag tenker jeg at jeg bare skulle bestemt meg for draenei med èn gang, så hadde jeg våkna med en level 20 mage i dag. Jadda.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå