Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller nå en hunter, og syns det er veldig greit. Er det andre klasser som er like greie å spille; som ikke har altfor mange evner å holde styr på? :)

Hunter er da forholdsvis avansert i forhold til mange andre klasser, hvertfall som Survival er det mye som må passes på.

Er det kanskje derfor så mange spiller MM? På min server er det ihvertfall veldig få som spiller SV hunter. Jeg er en av dem. Jeg syns SV er det absolutt kjekkeste speccet for hunter, siden jeg gjør en del dmg pluss at det ikke er typisk faceroll. Har prøvd meg på MM, men syns ikke det var like morsomt.

 

Vil dog anbefale å spille på Draenei-øya. Rett og slett fordi der er de beste oppdragene og belønningene.

Kunne ikke vært mer enig. Draenei øya (Azuremyst og Bloodmyst Isle) er absolutt det beste startområdet. Har mye mer varierte quests enn de andre, pluss at questene er morsomme å gjøre. Min favoritt quest-line på Azuremyst Isle er den med de totems som man får på Azure watch (eller hva det heter). Spesielt det med gullvingene syns jeg er gøy. :wee:

 

En annen ting er at ulikt de andre startområdene, kan man levle der til 20 siden en øy er 1-10 og den andre er 10-20. Trenger ikke løpe så mye rundt som i de andre områdene (gud, så lei jeg er av Westfall! :p). Man levler til 10-11 i Azuremyst, så er det rett over til Bloodmyst for å levle til 18-20. Så kan man hoppe rett over til Duskwood. :wee:

 

Edit: Selvfølgelig måtte jeg finne en eller annen feil med innlegget. :hrm:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Grunnen til Draenei-plassen er bedre er rett og slett fordi Elwynn og de andre områdene ble designet i 2003-2004 perioden, mens Azuremyst og Bloodmyst ble designet flere år etterpå, med langt mer erfaring på "baken". Etter det kom jo Death Knight området, og vi vet jo alle hvor genialt det området er.

Lenke til kommentar

Du burde titte innom Quel'Thalas Grizzler. Der blir det ikke pugget lengre enn 4 første i ICC25. kanskje Heroic Lootship. RS er bare å drømme om.

Nett det samme på Boulderfist Horde. Har vært med i ett ICC25 pug hvor vi tok 11/12 med et par på HC, og det var med alts fra top guilds på serveren, ellers er det 4/12.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ser ut til at jeg må pugge ICC10 denne uka, ikke akkurat gøy å bare gjøre 6-7/12 når jeg vet jeg kan gå lengre.

 

Maeriwen, du har ikke en god ICC10 pug du da? Som tilfeldigvis trenger en DK dps/tank? :p

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg må pugge ICC10 denne uka, ikke akkurat gøy å bare gjøre 6-7/12 når jeg vet jeg kan gå lengre.

 

Maeriwen, du har ikke en god ICC10 pug du da? Som tilfeldigvis trenger en DK dps/tank? :p

 

Spørs hvor mange heroic modes du vil gjøre :) Druiden og paladinen har grupper som gjør 11/12, men hvis du vil gjøre litt fler normal modes kunne jeg jo dratt igang en gruppe med discopriesten ;) Får poke meg ingame da vettu! ^^

 

@Therawyn: Grunnen til at mange velger MM er at ved et visst punkt med ugemmet ArP (rundt 45% og sånt), samt et visst gjennomsnitt på itemlevel på gear blir MM rett og slett bedre :)

Jeg elsket survival, men etter å ha blitt ICCgearet respeccet jeg og gjør nå mye mer dps enn med SV :p

Men hver sin smak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...