Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg mangler noe som helst trespekt for deg Slimada ( :) ) men hva er det du egentlig vil fram til via denne diskusjonen? At de som bruker addons er noobs fordi de ikke har mye erfaring? What so ever. La folk ha det de vil for å gjøre WoWingen deres enklere. Og ja, jeg ser poenget ditt, men ikke poenget i å diskutere det :)

Peace out!

Endret av Hugol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingenting imot folk som bruker addons, det er tross alt deres spill og hva de gjør det til.

Det jeg har noe imot, er folk som standhaftig mener at man ikke kan raide uten addons, ikke er en "verdig raider" eller lignende utsagn. Guilds som krever at man bruker addons er en styggedom.

Lenke til kommentar

Slimda, theorycraftern (Team Robot) min sier du skal gjøre 15878 dps på en statisk bossfight i ICC. Vis meg at du gjør noe liknende på f. eks Saurfang, så skal jeg vurdere muligheten for at det er mulig å gjøre det uten addons når man står helt stille.

Alt jeg har sett til nå er en upload fra 10man der du gjør 8700 dps på halion.

Lenke til kommentar

For på halion stopper man ikke dps? I tillegg til mangler av raidbuffs? Og den DPSen spreadsheets gir deg kreves at man spiller med en plettfri rotasjon i tilegg til maksimum luck når deg gjelder crits.

Det fra halion er det eneste jeg hadde å gå ut ifra, siden det er den eneste loggen guilden hans har lagt ut.

Nei, jeg brukte ikke spreadsheet til å kalkulere dpsen, jeg brukte en simulator. Jeg kjørte 300 runs på 5 minutter på en vanlig raid boss, der det er gjennomsnittet av alle som teller.

Lenke til kommentar

Ingen har vel sagt at man ikke kan raide uten addons.

25mann Lich King endelig nede, yay! Og jeg feilet litt for mye på defile. Men shit au, han døde.

Ja, dette forklarer vel det meste, hadde du brukt DBM, og vært litt mer vant til å bruke det hadde du nok ikke feilet såpass men det er nu så.

Jeg fortrekker også dottimers, CCtimmer for å holde bedre styr på mine dots som shadow priest, men jeg klarer meg LETT uten dem, men bruker de for at det gjør ting så mye enklere og bedre.

Grid, klarer også meget lett uten det, men tror ikke jeg hadde vært så effektiv som jeg kan være med grid... den er bare for god addon til healere.

menneh, joa, denne diskusjonen fører ingen vei skal jeg si dere :p

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Knofle angående holdning til addons, men jeg er også enig med Nagina..tror ikke det er noe vits i å diskutere dette noe mere ettersom det i bunn og grunn kommer an på hva man foretrekker personlig.

En ting jeg lurer på...selv om disse 2 trinketene ikke kan sammenlignes i og for seg, lurer jeg på om noen vet hva forskjellen i dps er? Jeg har Banner på min PvP Warrior da jeg ikke har fått tak i DBW enda :)

http://www.wowhead.com/item=47214 - Banner of Victory

http://www.wowhead.com/item=50362 - Deathbringer's Will

(btw, linkingen funket ikke, må være en slags bug med reply funksjonen på forumet)

Lenke til kommentar

Ingen har vel sagt at man ikke kan raide uten addons.

25mann Lich King endelig nede, yay! Og jeg feilet litt for mye på defile. Men shit au, han døde.

Ja, dette forklarer vel det meste, hadde du brukt DBM, og vært litt mer vant til å bruke det hadde du nok ikke feilet såpass men det er nu så.

For å sitere ene offiseren min i guilden dagen etterpå. "What happened Arin? You usually don't fuck up that much."

Det var en dårlig dag, og det gikk dessverre ut over raidet. Det har jeg nevnt flere ganger. Kan også nevne at det var mange andre i raidet som også feilet med Defile, SELV om de satt med DBM.

Lenke til kommentar

Slimda, theorycraftern (Team Robot) min sier du skal gjøre 15878 dps på en statisk bossfight i ICC. Vis meg at du gjør noe liknende på f. eks Saurfang, så skal jeg vurdere muligheten for at det er mulig å gjøre det uten addons når man står helt stille.

Alt jeg har sett til nå er en upload fra 10man der du gjør 8700 dps på halion.

16k DPS sier du?

Alright. Skal huske å logge torsdag eller fredags oppkommende ICC25, så skal vi se hvor mye jeg får på F.eks Saurfang uten addons.

Det er vel den eneste fighten i ICC hvor jeg får stå i fred og DPSe.

Den Halion-loggen har forresten ikke killet. Drepte Halion 25 igår, og endte opp med 10k DPS. Gidder ikke å logge fighten dog, siden bare halve raidet er med. Andre halvparten er jo utenfor.

Lenke til kommentar

Jeg spiller nå en hunter, og syns det er veldig greit. Er det andre klasser som er like greie å spille; som ikke har altfor mange evner å holde styr på? :)

Hunter er da forholdsvis avansert i forhold til mange andre klasser, hvertfall som Survival er det mye som må passes på. Arcane Mage er enda enklere :p

I og for seg består dps rotasjonen deres av 2 spells: Arcane Blast, og Arcane Missiles

I tillegg har de cooldowns som brukes av og til selvfølgelig, men rotasjonen er mildt sagt faceroll.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...