Lightningwolf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ja, det betyr at du har fått beta invite din heldige jævel. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kjøp spillet da Jeg må jo fortsatt laste det ned må jeg ikke? Jo... Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jo, men slipper å ærge deg over at 1 time har gått av 10 dager, og at du ikke kan stoppe trailen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Du er uansett cappet på lvl 71 når du spiller på wotlk trial Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Da har jeg planer om og starte opp igjenn etter nesten 1 år pause. Cataclysm ser ut til og bli en veldig bra tillegspakke, så må gjøre meg klar til den! Kommer til og være mange forandringer og greier og sette seg inni nå men. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 tipper enn del må oppgradere maskin til catalysm også, grafikken ser ut som å være meget godkjent, spesielt de som liker god grafikk, altså... kjøre på max settings. WoW ser jo ikke ut med low settings :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Du skulle prøvd Dungeons and Dragons Online på laveste grafikk. Monstrene har ikke lenger flytende animasjoner. En angrepsekvens er på 3-4 frames totalt. Ganske komisk å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 tipper enn del må oppgradere maskin til catalysm også, grafikken ser ut som å være meget godkjent, spesielt de som liker god grafikk, altså... kjøre på max settings. WoW ser jo ikke ut med low settings :!: Pfft, spilte med alt på max i starten av TBC, nå har jeg alt på low.. Hatt det sånn i eeeevigheter.. Hver gang jeg ser på en av kompisene sin pc på LAN osv, så blir jeg bare sur Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Blir sur for at dem har så god PC? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Misunnelse suger. Derfor skaffer du deg en god jobb slik du får kjøpt deg best PC til enhver tid. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 WoW krever ikke akkurat all verden, er som regel dårlig kodete addons som trekker ned maskiner. Jeg har kjørt alt på max(unntatt buggy shadows) i lang lang tid. Både i 1600x1200 og 1900x1080. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ja, må liksom ha maskin som drar spillet med addons, uten addons er wow ... halv-ferdig spill :!: går nok aldri tilbake til default UI for å si det slikt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 WoW er best uten addons. Addons bare gjør spille enklere og enklere til du like godt kunne spilt kabal. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 WoW er best uten addons. Addons bare gjør spille enklere og enklere til du like godt kunne spilt kabal. Haha. Vent, du er faktisk seriøs? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Folk som ikke spiller med addons har lett for å si slike ting UI'et jeg bruker er godteri for øyet, og gjør spillinga MYE mer oversiktlig. Jeg legger ut et screenshot om et par minutter Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 YAY! Ferdig med LK Kill videoen til guilden 2 timers arbeid XD musikk var det største problemet XD Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nei fanken heller, WoW er awesome med addons. Er jo bare interface changes jeg snakker om jaffal. Men, det finnes mange addons som gjør det samme, noen gjør det på en bra måte, noen gjør det på en dårlig måte(og dermed slower maskina). Hvis man kjører standard UI sitter man jo og glaner på det øvre venstre hjørnet, det er jo mongis, får jo ikke med seg hva som skjer da. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 WoW er best uten addons. Addons bare gjør spille enklere og enklere til du like godt kunne spilt kabal. Haha. Vent, du er faktisk seriøs? Addons er som en GPS, du vet hvor du skal, resten må du gjøre selv Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så nettopp At Cataclysm Beta lå under mine spill på Battle.net Vil dette si at jeg har fått en Beta invite? Holder i hvertfall på å innstallere det nå og har kopiert en karakter til relamet. Håper jeg får logge inn Dele? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Blir sur for at dem har så god PC? Såklart, misunnelse til tusen.. Sitter med firkanta hus og spells som ser ut som noen kvister som blir kasta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå