Hugol Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei. Dinga nettop 30 med Roguen. Er møkk lei av Duskwood, og jeg mener bestemt at jeg skal begynne å gå mot St. Vale, men er møkk lei det stedet også! noen andre steder jeg kan grinde? Takker Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Etter at jeg fikk Winterspring Frostsaber-mounten fikk jeg litt smaken på det med mounts. Jeg har inntrykk av at de fleste litt sjeldne/spesielle mounts er drop fra bosser i ulike dungeons. Fins det noen mounts som man kan gå etter når man spiller solo; som ikke alle har? Det gjør meg ingenting om det er ting som tar litt tid, eller at det er mounts som dropper med lav droprate. Albino drake (krever 50 mounts, det er i grunn bare snakk om å få exalted med nok fraksjoner) og red drake (exalted med Wyrmrest Accord) kan jo være et alternativ. Jeg liker ikke utseendet på netherwing-dragene, men du kan jo se om en slik er aktuell også. Endret 9. august 2010 av Henrik B Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Husk å sjekk linken min da for mounts, jeg har mange enkle og vanskelige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei. Dinga nettop 30 med Roguen. Er møkk lei av Duskwood, og jeg mener bestemt at jeg skal begynne å gå mot St. Vale, men er møkk lei det stedet også! noen andre steder jeg kan grinde? Takker 1k Needles eller Arathi? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei. Dinga nettop 30 med Roguen. Er møkk lei av Duskwood, og jeg mener bestemt at jeg skal begynne å gå mot St. Vale, men er møkk lei det stedet også! noen andre steder jeg kan grinde? Takker 1k Needles eller Arathi? 1k Needles ja (ørkenområdet der), Arathi er litt høyere lvl imo. Du bør ikke gjøre quests som er orange/rød, det er bare tøv. Hillsbrad Foothills kan du sjekke (hvis du ikke allerede har gjort det). Du kommer uansett ikke utenom St. Vale, men du tjener på å vente 2-3 lvls før du drar dit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tja, han kan jo starte helt ved grensa til Hillsbrad og kverke de Defiasene som henger der ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 25mann Lich King endelig nede, yay! Og jeg feilet litt for mye på defile. Men shit au, han døde. Så kommer en nub-hunter og vinner Polearmen ifra meg! D'oh! Samme hunter feilet på alt. <.< Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tja, han kan jo starte helt ved grensa til Hillsbrad og kverke de Defiasene som henger der ... Det er da vel Alterac Mountains du tenkter på da? Å de questene plukker man opp i Hillsbrad Foothills Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nope, de er for høye. Det henger noen defiaser rundt et hus i Arathi som er ca 32 eller noe. Questene får man hos ally questhub som jeg ikke husker hva heter i farten. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Marekatten: Aldri hørt om WG?! Joda, men ikke det jeg ble fortalt her Doomhammer er et kult realm Doomhammer er en flott server ja Da bestemte jeg meg for å prøveoverføre én av karakterene mine til å begynne med. Så får vi se da Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ble litt forvirret nå jeg. Hvor skal jeg stikke hen å lvle i 30? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 http://www.wowwiki.com/Zones_by_level Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg fikk nettopp gratis 10-days trial for WOTLK, men får ikke spilt før det er ferdig nedlastet.. Og nettet mitt er tregt som !¤#"%", så jeg vil heller vente til i morra med å laste det ned, og heller spille vanlig til jeg laster det ned. Men får melding om at jeg må laste ned før jeg kan logge inn å spille. Men jeg vil vente med å laste det ned, og spille nå! Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva du gjør? Du laster det ned! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Men da får jeg ikke spilt i natt, og jeg må power-levle i natt Jeg gidder virkelig ikke legge meg nå... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da slit du, kan ikke spille uten spillet /doh Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Faen så pissed jeg ble nå... går jo ikke å avslutte den 10-dagers trailen heller... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Vi lever i 2010 atm, regner med at folk har noe raskere enn ISDN eller modem, har selv sluttet å kjøpe støvsamlere, (cd/dvd covere) er evig takknemlig for at man kan laste alt fra nettet nå. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Så nettopp At Cataclysm Beta lå under mine spill på Battle.net Vil dette si at jeg har fått en Beta invite? Holder i hvertfall på å innstallere det nå og har kopiert en karakter til relamet. Håper jeg får logge inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå