Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg fikk Winterspring Frostsaber-mounten fikk jeg litt smaken på det med mounts. Jeg har inntrykk av at de fleste litt sjeldne/spesielle mounts er drop fra bosser i ulike dungeons. Fins det noen mounts som man kan gå etter når man spiller solo; som ikke alle har? Det gjør meg ingenting om det er ting som tar litt tid, eller at det er mounts som dropper med lav droprate. :)

 

Albino drake (krever 50 mounts, det er i grunn bare snakk om å få exalted med nok fraksjoner) og red drake (exalted med Wyrmrest Accord) kan jo være et alternativ. Jeg liker ikke utseendet på netherwing-dragene, men du kan jo se om en slik er aktuell også.

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

Hei. Dinga nettop 30 med Roguen. Er møkk lei av Duskwood, og jeg mener bestemt at jeg skal begynne å gå mot St. Vale, men er møkk lei det stedet også! noen andre steder jeg kan grinde? :)

 

Takker

1k Needles eller Arathi?

 

1k Needles ja (ørkenområdet der), Arathi er litt høyere lvl imo. Du bør ikke gjøre quests som er orange/rød, det er bare tøv.

Hillsbrad Foothills kan du sjekke (hvis du ikke allerede har gjort det).

 

Du kommer uansett ikke utenom St. Vale, men du tjener på å vente 2-3 lvls før du drar dit.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp gratis 10-days trial for WOTLK, men får ikke spilt før det er ferdig nedlastet.. Og nettet mitt er tregt som !¤#"%", så jeg vil heller vente til i morra med å laste det ned, og heller spille vanlig til jeg laster det ned. Men får melding om at jeg må laste ned før jeg kan logge inn å spille. Men jeg vil vente med å laste det ned, og spille nå!

 

Hva gjør jeg? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...