DontTouchMyPhone Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ikke at jeg har noe særlig greie på gearscore, men burde jeg ikke ha litt høyere når jeg er lvl 66? Det er jo ikke så langt til 80, og der har jo folk 6000 osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Ingen bryr seg om gearscore før lvl 80. Alt før det er bare leveling gear som byttes ut kontinuerlig uansett. Gearscore ses på i raids, ikke før det egentlig. Når du går i random dungeons blir folk satt sammen helt vilkårlig i dungeon finder og ingen kan nekte deg å være med. Endret 9. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Ikke at jeg har noe særlig greie på gearscore, men burde jeg ikke ha litt høyere når jeg er lvl 66? Det er jo ikke så langt til 80, og der har jo folk 6000 osv. Gearscore er det som sier hvor bra gear du har. Min char Mortenius har 6072 GS ca og har dette gearet: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Mortenius Du skal fint få 5,4k GS når etter du har vert i 80 en uke men husk dette: (engelsk) "Gearscore is like a bikini, what is shows is suggestive, what it hides is far more important!" Endret 9. august 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Takker for svar! Da får jeg bare la være å se på gearscore før lvl 80, og ikke ta det så tungt. Man blir litt opphengt i detaljer iblant.... Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ikke at jeg har noe særlig greie på gearscore, men burde jeg ikke ha litt høyere når jeg er lvl 66? Det er jo ikke så langt til 80, og der har jo folk 6000 osv. De fleste har GS mellom 2 og 3k når de dinger 80, uansett. Så det er ingenting som tilsier at du har mer crap leveling gear enn andre. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ei venninne vil absolutt ha meg til å overføre karakterene mine fra Chamber of Aspects til Doomhammer (for det er der hun er). Noen som har noen formening om det er et dumt eller smart valg? Hun sier det er en bra server, men det kan hun jo si bare for å få meg dit Og hvor lang tid tar en overføring? Doomhammer er et kult realm Langt i fra så masse GS-hysteri og achievement-noobs som på diverse andre realms (*host* Talnivarr *host*). Da jeg transferet DK-en min tok det bare ti minutter ca. edit: Jeg har hørt hos noen at Doomhammer har mest goldseller-spam av EU-realmene. Vet ikke om det stemmer, men anbefaler uansett å installere BadBoy for å fjerne det. Jeg er alliance på Doomhammer og kan skrive under på det med goldsellers. BadBoy er et must her. Når det gjelder raids og GS-hysteri så er ikke det det Marekatten driver med likevel, så ingen fare der:) Men når det er sagt, hos alliance er det ikke like flott altså, mas om gearscore hele tida. 5400 for 10man 4-bosses og slikt, latterlig. Er kjempemanko på tanks også virker det som, hardt å finne tanks til pugs, healers er litt bedre, men ikke mye. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hadde heller spillt på en nuube server en å bli spammet med goldselling yells.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Doomhammer er en flott server ja Ville ikke ha spilt alliance på Blackout om du bryr deg om pvp da pga BGer må være en helt forferdelig opplevelse. Btw, her om dagen (1-2 uke siden) så var jeg i WSG og møtte en 'premade' på 7-8 stk fra Doomhammer. Puggen min vant 3-0 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg så en lvl 12 draenei mage hoppe rundt på en mount. Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nei, jeg dobbeltsjekka. Derfor jeg spør her Lenke til kommentar
smy Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 tenk meg det quest du får når går til bloodmyst island for advare de andre plass du har quest for en invasjon elns ? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Etter at jeg fikk Winterspring Frostsaber-mounten fikk jeg litt smaken på det med mounts. Jeg har inntrykk av at de fleste litt sjeldne/spesielle mounts er drop fra bosser i ulike dungeons. Fins det noen mounts som man kan gå etter når man spiller solo; som ikke alle har? Det gjør meg ingenting om det er ting som tar litt tid, eller at det er mounts som dropper med lav droprate. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 In before "omg there's also retards thats over 18!!!!11one" Det skulle også vært " Are you a retard? Yes / No " Når man la inn spillet. Jeg hadde håpet å slippe lutfattige unger som må legge seg under lk-fighten siden klokka da er 9 eller ikke har penger til å aktiviere kontoen / råd til bedre data / internett. Suller rundt med 8 lvl 21 og spammer om boost. 300kr server og eller x-aldersgrense hadde fått bort noe vil jeg tro. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Etter at jeg fikk Winterspring Frostsaber-mounten fikk jeg litt smaken på det med mounts. Jeg har inntrykk av at de fleste litt sjeldne/spesielle mounts er drop fra bosser i ulike dungeons. Fins det noen mounts som man kan gå etter når man spiller solo; som ikke alle har? Det gjør meg ingenting om det er ting som tar litt tid, eller at det er mounts som dropper med lav droprate. Talbuk, Netherdrake og Nether Ray som jeg kommer på. Det er snakk om repfarming her. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har ingen boss-mounts, skaffer bare de jeg kommer over og har ca 70 +- . ZG har en, kara har en, TK har en, achievment har vel en osv. TBC har de som nevnt over, netherwingrep går kjappt, i første Qline får man 40k rep av ett q. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 ZOMG! Ble litt intrigued av alt RP-snakket og laget en char på Argent Dawn for å sjekke det ut. Det var ikke mer enn to minutter etter jeg begynte at en fyr /w meg og spurte om dette var min første char på serveren. Ja, svarte jeg, og så åpner han en trade og GIR meg 437 gull! Da tror jeg at jeg blir på denne serveren, om folk er så snille. Jeg starta også en der for å sjekke dette "maset" for noen dager siden, men det skjedde ikke meg! Horde eller alliance? Jeg kan donere litt til deg. Jeg har ikke spilt på mine der etter at de ble hacka uansett. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 http://www.wowhead.com/item=13335 Stygg som fy, men relativt sjelden. Er 2 i Zul'gurub også, blant annet en råkul tiger. Men de går ikke å soloe i lvl 66 da, og Deathchargeren er vel ikke lett å skaffe i det lvlet heller. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Takker for alle svar angående mounts; nå går jeg å leser litt!! Må forøvrig si at jeg er godt fornøyd med Winterspring-mounten; selv om jeg ikke kommer til å besøke Winterspring i overskuelig framtid....blir jo LITT lei av å gjøre det samme hele tiden.....Men skal nok klare noen flere slike rep-mount-opplegg bare det er andre steder. Endret 9. august 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå