Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Det er veldig få spillere du møter i WoW som du stifter et dypere vennskap med.

Vet ikke om du mener slik at man møter dem IRL, men da jeg spilte på Silvermoon ble jeg veldig lett kjent med folk i forhold til Chamber of Aspects. Den ene er lederen/officer av et guild og de to andre er et par finske fyrer. Snakker veldig mye med han ene av dem via Steam/MSN.

Les hva jeg skrev en gang til. Veldig få spillere. Når jeg mener dypere vennskap, mener jeg selvsagt folk som kan møtes IRL, folk som diskuterer og snakker sammen om ANDRE TING enn WoW, utenfor spillet. Og som du selv sier, "snakker veldig mye med han ene av dem".

Spiller ikke så mye lenger, men jeg har i ettertid stiftet vennskap med 6-7 norske guildies, som jeg ofte drar og henger med når jeg har fri fra skole. Trenger ikke å spille WoW eller data i det hele tatt.

 

Jeg har også møtt en 4-5 engelske guildies, og har hengt med dem uten tanke på WoW i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig få spillere du møter i WoW som du stifter et dypere vennskap med.

Vet ikke om du mener slik at man møter dem IRL, men da jeg spilte på Silvermoon ble jeg veldig lett kjent med folk i forhold til Chamber of Aspects. Den ene er lederen/officer av et guild og de to andre er et par finske fyrer. Snakker veldig mye med han ene av dem via Steam/MSN.

Les hva jeg skrev en gang til. Veldig få spillere. Når jeg mener dypere vennskap, mener jeg selvsagt folk som kan møtes IRL, folk som diskuterer og snakker sammen om ANDRE TING enn WoW, utenfor spillet. Og som du selv sier, "snakker veldig mye med han ene av dem".

"Snakker sammen om ANDRE TING enn WoW" - ettersom du caps lock'a ANDRE TING, kan jeg si: sa jeg noe om hva vi snakka om?

Snakker veldig mye med "han ene av dem", ja, men det betyr da ikke at jeg ikke snakker med de andre?

Lenke til kommentar

"Snakker sammen om ANDRE TING enn WoW" - ettersom du caps lock'a ANDRE TING, kan jeg si: sa jeg noe om hva vi snakka om?

Snakker veldig mye med "han ene av dem", ja, men det betyr da ikke at jeg ikke snakker med de andre?

Det var ikke ment som en kommentar om hva du snakket om, men heller som hva jeg mente med et "dypere vennskap" enn hva man vanligvis får i WoW.

Det er mulig å få dype vennskap i WoW, ikke noe problem. Jeg også har en del slike liggende rundt om kring.

 

Men mesteparten... Mesteparten av folkene du spiller med forsvinner om du slutter å spille eller skifter server.

Lenke til kommentar

Meh, irriteret på meg selv da jeg sløste vekk 1.3k gold på en ubrukelig staff i GDKP run, Nibelung.

Hvilken class? 1300 gold er jo ikke så mye, og Nibelung er jo ikke helt shit utenfor ICC.

 

Har 2x level 251 på meg fra før, og tenkte egentlig ikke etter når jeg bydde på den . Men valkyr greia virket kul. Den har jo ikke noe haste/crit/hit ..

 

Characteren min er Angwena @ Ravenholdt hvis du vil se. (Kan ikke linke da jeg er på jobb)

Lenke til kommentar

Ei venninne vil absolutt ha meg til å overføre karakterene mine fra Chamber of Aspects til Doomhammer (for det er der hun er).

 

Noen som har noen formening om det er et dumt eller smart valg? Hun sier det er en bra server, men det kan hun jo si bare for å få meg dit ;)

 

Og hvor lang tid tar en overføring?

 

Doomhammer er et kult realm :) Langt i fra så masse GS-hysteri og achievement-noobs som på diverse andre realms (*host* Talnivarr *host*). Da jeg transferet DK-en min tok det bare ti minutter ca.

 

edit: Jeg har hørt hos noen at Doomhammer har mest goldseller-spam av EU-realmene. Vet ikke om det stemmer, men anbefaler uansett å installere BadBoy for å fjerne det.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...