Mato Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Blir jo litt lettere nå da. Spirit blir vel ren healer-stat i cata. Nja , shadow priests får tallent som konverterer spirit til hit . Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Som jeg har ønsket meg før. 2-300kr server, 18 eller 25 års grense, må sende ID til blizz som er lik konto for å spille der. mmm / must have In before "omg there's also retards thats over 18!!!!11one" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da var den nye charen på AD i boks. Lagde henne i går kveld, siden det ikke ble raid på meg allikevel. Ble en Pally after all. Så prøvde jeg meg på litt RP i går, og endte opp i en gruppe på 4 som RP'et sammen. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd dette før, det var jo helt rått! Har ikke hatt det så gøy i WoW siden jeg var i levelingsstadiet med min main. Jeg er fremdeles level 1, men level har visst ikke så mye å si for RP. Skal levle henne likevel though, er ikke så gøy å bare gå/løpe hele tiden. Hadde ikke hatt noe imot en mount. Og jeg lærte en hel del i tillegg. Mye jeg ikke visste om RP, mange regler å forholde seg til. I førstningen var jeg litt skeptisk, siden jeg ikke helt visste hva jeg hadde i vente. Jeg var ganske nervøs til å begynne med, men etter hvert som RP'en gikk sin gang ble jeg mer og mer selvsikker. Det var virkelig som noen sa tidligere her i tråden: "Ikke oppsøk RP, men la RP komme til deg". Eller noe i den duren. Og det var nettopp slik det skjedde. Det eneste som mangler nå, er en backstory for charen min. Skal se hva jeg kan snekre sammen etter hvert. Har ihvertfall funnet ut én ting: hun er allergisk mot katter. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Meh, irriteret på meg selv da jeg sløste vekk 1.3k gold på en ubrukelig staff i GDKP run, Nibelung. Hvilken class? 1300 gold er jo ikke så mye, og Nibelung er jo ikke helt shit utenfor ICC. @Therawyn: Så nice! Jeg har ikke RP'et selv i WoW på lenge(gjorde det lite selv om jeg var på RP-PVP og RP realms en stund), men alltid gøy å lese om andres positive opplevelser. Morsomt trekk med allergi mot katter=) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da var den nye charen på AD i boks. Lagde henne i går kveld, siden det ikke ble raid på meg allikevel. Ble en Pally after all. Så prøvde jeg meg på litt RP i går, og endte opp i en gruppe på 4 som RP'et sammen. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd dette før, det var jo helt rått! Har ikke hatt det så gøy i WoW siden jeg var i levelingsstadiet med min main. Jeg er fremdeles level 1, men level har visst ikke så mye å si for RP. Skal levle henne likevel though, er ikke så gøy å bare gå/løpe hele tiden. Hadde ikke hatt noe imot en mount. Og jeg lærte en hel del i tillegg. Mye jeg ikke visste om RP, mange regler å forholde seg til. I førstningen var jeg litt skeptisk, siden jeg ikke helt visste hva jeg hadde i vente. Jeg var ganske nervøs til å begynne med, men etter hvert som RP'en gikk sin gang ble jeg mer og mer selvsikker. Det var virkelig som noen sa tidligere her i tråden: "Ikke oppsøk RP, men la RP komme til deg". Eller noe i den duren. Og det var nettopp slik det skjedde. Det eneste som mangler nå, er en backstory for charen min. Skal se hva jeg kan snekre sammen etter hvert. Har ihvertfall funnet ut én ting: hun er allergisk mot katter. Kjempebra! Det er helt sant, la RP komme til deg. Var selv innom AD her om dagen, men gjorde ikke mer enn å queste ferdig Elwynn. Måtte bare komme meg langt unna ERP-village Goldshire. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Lurer på en ting når det gjelder RP. Levler dere karakterene til 80 og gjør raids? Eller er det bare "tull og vas" hele tiden uten fokus på lvling? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Argent Dawn er jo en særdeles vellykket PvE-server da, så ja, RPere raider og levler de også. Isteden for å løpe rundt i ring i Dalaran og rope "ololol" på trade, så tar de heller en RP-runde på pubben. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 OK, men hvordan foregår raids? RP`er man her også? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kommer ann på. De fleste som jeg raidet med hadde lett RP mellom pulls, men var raid-fokuserte under kampene. Dvs: Vi diskuterte taktikker og slikt i /raid, mens vi pratet RP-piss i /say og /yell. Det var ikke noe hardcore RP-greier. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ei venninne vil absolutt ha meg til å overføre karakterene mine fra Chamber of Aspects til Doomhammer (for det er der hun er). Noen som har noen formening om det er et dumt eller smart valg? Hun sier det er en bra server, men det kan hun jo si bare for å få meg dit Og hvor lang tid tar en overføring? Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Marekatten: Fra CoA? Hva heter du der/horde eller ally? Har en 80 Tauren DK på CoA, men spiller ikke atm. Tenker på å ha pause til jeg får ny PC. - Dumt eller smart valg, ja. hm. Hvis du kjenner folk på CoA kan det være dumt å gjøre det. Selv bytta jeg som Alliance - Silvermoon til Horde - CoA. Det skjedde for en del måneder siden, og jeg angrer fordi jeg kjenner enda ingen på CoA. Det kan være uflaks, ettersom jeg alltid finner noen å snakke med til vanlig, men kan også være fordi CoA ikke er særlig vennlig. Så tenk over på det om du har folk på CoA du kjenner/snakker mye med før du bytter. Nå er jo RealID også her, men ikke lurt å gi den bort til alle. Min overføring tok kanskje en uke, hvertfall en del dager. Men det var gratis overføring, så kan ha vært en del som flytta over. Til gjengjeld fikk jeg bytta ally > horde på under 1 minutt. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Marekatten, du går jo glipp av at vi har WG 24/7 Har spilt en stund på CoA og kan jo medele at det finnes en del arrogante spillere på serveren, men det er vel tilfelle på andre også vil jeg tro. Jeg kjente ingen da jeg begynnte på CoA, men jeg ble kjent med folk etter en stund og er med i en sosial raiding guild nå. De som er med i guilden er veldig hyggelige og greie folk. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Spiller både horde og Ally på CoA. Har karakterene Gorgonsol (Ally 80), Gorgonia (Ally 41), Cristagorg (Ally 10) og Grimgorg (Horde 10). Kjenner ingen på CoA (spiller kun solo og random dungeons) så det er ikke noe problem. Lurte hovedsaklig på om det var noen som hadde erfaring med Doomhammer, eventuelt til og med i forhold til CoA. Koster jo litt penger, så surt om jeg bare ender opp med å flytte tilbake til CoA etter en stund Ser at Blizzard antar "several days" og "up to five days" som normalt for en transfer. Men på account-sidene nå står det "estimated 1 hour". Siden gikk ned akkurat det jeg trykte continue for å prøve én transfer, så kom ikke lenger enn dit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er veldig få spillere du møter i WoW som du stifter et dypere vennskap med. Så om du skifter server, vil du nok miste kontakten med de du spiller med nå, men i gjengjeld få nye venner/bekjente. Har selv skiftet servere alt for mange ganger, og det er null problem å bli kjent med folk du spiller med, uansett server. Og nå som du har RealID, er det enda enklere å holde kontakt med de du vil. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Marekatten, du går jo glipp av at vi har WG 24/7 Hehe, hva er det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 WG = Wintergrasp, PvPområde som åpner opp et PvE-raid til den som eier Wintergrasp. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ah, har ikke hørt om det engang, så tviler på at jeg kommer til å savne det Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Det er veldig få spillere du møter i WoW som du stifter et dypere vennskap med. Vet ikke om du mener slik at man møter dem IRL, men da jeg spilte på Silvermoon ble jeg veldig lett kjent med folk i forhold til Chamber of Aspects. Den ene er lederen/officer av et guild og de to andre er et par finske fyrer. Snakker veldig mye med han ene av dem via Steam/MSN. Det avhenger jo egentlig mer om hvordan du går frem på folkene. Marekatten: Aldri hørt om WG?! Endret 9. august 2010 av Ariston Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er veldig få spillere du møter i WoW som du stifter et dypere vennskap med. Vet ikke om du mener slik at man møter dem IRL, men da jeg spilte på Silvermoon ble jeg veldig lett kjent med folk i forhold til Chamber of Aspects. Den ene er lederen/officer av et guild og de to andre er et par finske fyrer. Snakker veldig mye med han ene av dem via Steam/MSN. Les hva jeg skrev en gang til. Veldig få spillere. Når jeg mener dypere vennskap, mener jeg selvsagt folk som kan møtes IRL, folk som diskuterer og snakker sammen om ANDRE TING enn WoW, utenfor spillet. Og som du selv sier, "snakker veldig mye med han ene av dem". Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Du er ikke særlig god til å ta imot kritikk du, Nagina...du driver med spydigheter så fort noen har andre erfaringer enn det du har, akkurat som sist gang jeg hadde en diskusjon med deg. Give us a break. Anyway, over til saken, så har jeg spilt Alliance på Grim Batol selv. Var i guilden Bound by Blood, og opplevde blant annet Dalaran som et håpløst sted å oppholde seg. Lagget veldig mye, og det hadde ingenting med maskinvare eller internett å gjøre. Edit: Glemte å nevne at på Grim Batol var det ofte login kø og server lagg på de typiske raid dagene. Sist det var kø var vel da icecrown ble releasa, ikke noe nå. Håper de forbedrer serverne til catalysm så det ikke er 1500kø rundt release. edit: var en del sider bak her fant jeg ut Endret 9. august 2010 av Sink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå