Colado Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hadde blitt ganske så tight da spillemessig. Som å spille CS på de_dust2 hele dagen. Aldri spilt CS så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hadde blitt ganske så tight da spillemessig. Som å spille CS på de_dust2 hele dagen. Du sier det som om det er noe negativt.. Gjorde det i over et år før jeg prøvde ut andre maps, jeg. + Jeg kun spilte dd2 under tiden som gamer.no admin Finnes ikke bedre map, ihvertfall ikke i mix! Hmf, ot så savner jeg wow litt, noen uker sia sist.. ferie uten nett er boring. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Spilte CS:S i 1.5 daglig og jeg spilte 90% av tiden på De_dust2 only servere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Source sin dd2 er så rar, synes jeg. Spilte den selv i over et år, men har gått til 1,6 for en god stund tilbake (starta med source når gamer.no annonserte servere, og slutta når de tok de bort, pga vennene splitta seg, og alle 1,6 vennene var mer aktiv med mic osv) Men nok om det Noen som veit hvilket specc som blir "pvp"speccet i cata? Synes ikke sub er noe særlig for tiden i pvp, egentlig.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Alkohol + WoW + Ventrilo + Full Nordmann = oops. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Uansett. Det blir så sperra og ensformig etter en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Alkohol + WoW + Ventrilo + Full Nordmann = oops. Haha, alltid like gøy med folk med litt for mye alkohol i blodet når de er på ventrilo Takk gud for at man kan senke volumet på enkeltpersoner Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Faktisk bruker jeg å være ganske så "ok" på lyd, er bare at jeg ble litt vel... revet med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 om du sier det, så! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg er Offiser og snakker ganske så mye på VT (mye mer enn jeg burde), og jeg har aldri fått klager på volumet. ...bare på denne videoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har hørt deg en gang, og alle mine kilderer sier det motsatte! Jeg er cs spiller, og sitter for mye på VT selv.. fra jeg kommer hjem til jeg legger meg, for det meste.. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Irriterende å være officer i en RP-guild. Jeg har INGEN idéer for nye events. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Faen i helvete. Finnes det en battlegroup uten retards, selv når det er call to arms? Er faen meg lei Blackout Horde nå, faen i helvete. Flamefester og idioter hele veien. Vurderer å finne et skikkelig realm og transfere low-level druiden min dit kun for BG. Takler ikke dette jævla skvipet lenger, satan. tl;dr: Gode battlegroups uten tolvåringer? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Irriterende å være officer i en RP-guild. Jeg har INGEN idéer for nye events. vurderer en god Rp Guild på AD. tar dere imot DK'er :3? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Irriterende å være officer i en RP-guild. Jeg har INGEN idéer for nye events. vurderer en god Rp Guild på AD. tar dere imot DK'er :3? Vi er på The Sha'tar, dessverre. Vi er en Neutral Evil guild, og lederen er DK. Så ja, DK's er velkomne. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Faen i helvete. Finnes det en battlegroup uten retards, selv når det er call to arms? Er faen meg lei Blackout Horde nå, faen i helvete. Flamefester og idioter hele veien. Vurderer å finne et skikkelig realm og transfere low-level druiden min dit kun for BG. Takler ikke dette jævla skvipet lenger, satan. tl;dr: Gode battlegroups uten tolvåringer? Nei Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Som jeg har ønsket meg før. 2-300kr server, 18 eller 25 års grense, må sende ID til blizz som er lik konto for å spille der. mmm / must have Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Faen i helvete. Finnes det en battlegroup uten retards, selv når det er call to arms? Er faen meg lei Blackout Horde nå, faen i helvete. Flamefester og idioter hele veien. Vurderer å finne et skikkelig realm og transfere low-level druiden min dit kun for BG. Takler ikke dette jævla skvipet lenger, satan. tl;dr: Gode battlegroups uten tolvåringer? Godt spm. Når det ikke er skoleferie og klokka er over tolv så kan man møte på noen gode grupper Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Meh, irriteret på meg selv da jeg sløste vekk 1.3k gold på en ubrukelig staff i GDKP run, Nibelung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå