Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Hadde blitt ganske så tight da spillemessig. Som å spille CS på de_dust2 hele dagen.

Du sier det som om det er noe negativt.. Gjorde det i over et år før jeg prøvde ut andre maps, jeg.

+ Jeg kun spilte dd2 under tiden som gamer.no admin :p

Finnes ikke bedre map, ihvertfall ikke i mix!

Hmf, ot så savner jeg wow litt, noen uker sia sist.. ferie uten nett er boring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Source sin dd2 er så rar, synes jeg. Spilte den selv i over et år, men har gått til 1,6 for en god stund tilbake (starta med source når gamer.no annonserte servere, og slutta når de tok de bort, pga vennene splitta seg, og alle 1,6 vennene var mer aktiv med mic osv)

Men nok om det :p

Noen som veit hvilket specc som blir "pvp"speccet i cata? Synes ikke sub er noe særlig for tiden i pvp, egentlig..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Alkohol + WoW + Ventrilo + Full Nordmann = oops.

Haha, alltid like gøy med folk med litt for mye alkohol i blodet når de er på ventrilo :p

Takk gud for at man kan senke volumet på enkeltpersoner :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har hørt deg en gang, og alle mine kilderer sier det motsatte! :p

Jeg er cs spiller, og sitter for mye på VT selv.. fra jeg kommer hjem til jeg legger meg, for det meste..

Lenke til kommentar

Faen i helvete.

Finnes det en battlegroup uten retards, selv når det er call to arms? Er faen meg lei Blackout Horde nå, faen i helvete. Flamefester og idioter hele veien. Vurderer å finne et skikkelig realm og transfere low-level druiden min dit kun for BG. Takler ikke dette jævla skvipet lenger, satan.

tl;dr: Gode battlegroups uten tolvåringer?

Lenke til kommentar

Faen i helvete.

Finnes det en battlegroup uten retards, selv når det er call to arms? Er faen meg lei Blackout Horde nå, faen i helvete. Flamefester og idioter hele veien. Vurderer å finne et skikkelig realm og transfere low-level druiden min dit kun for BG. Takler ikke dette jævla skvipet lenger, satan.

Nei :(

Lenke til kommentar

Faen i helvete.

Godt spm. Når det ikke er skoleferie og klokka er over tolv så kan man møte på noen gode grupper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...