Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol... hadde en i et icc 10 pug som failet litt på og ninja loote, Den boe dps ringen droppet og de rollet for den, en ret paladin vinner den og Raid leadern sier at han skal equipe den.

etter et liten stund så tar han og equiper den og tar den rett av igjen og leaver gruppen og bruker hs og logger av.

fail :p

Lenke til kommentar

Hei. Netopp laget meg en Rogue. Er ny innenfor Melee så det er litt vanskelig fremdeles. Har noen spørsmål som jeg håper noen kan besvare. Er som sagt ny innenfor Rogue systemet med antall prikker som er på Target som gir høyere Crit. Da har jeg altså noen spells som er "Finnishing attacks" Noen av de gjør damage over time mens andre gir en slags haste på dualwielden. Er disse finishing spellsene nødvendig når jeg går PvP eller lvler? Er jo bare waste med prikker i stede for å kjøre attack angrep eller? Hadde vært fint om noen (med peil på Rogue) kunne sagt litt om LvLing roation :)

Takker på forhånd

Lenke til kommentar

Hei. Netopp laget meg en Rogue. Er ny innenfor Melee så det er litt vanskelig fremdeles. Har noen spørsmål som jeg håper noen kan besvare. Er som sagt ny innenfor Rogue systemet med antall prikker som er på Target som gir høyere Crit. Da har jeg altså noen spells som er "Finnishing attacks" Noen av de gjør damage over time mens andre gir en slags haste på dualwielden. Er disse finishing spellsene nødvendig når jeg går PvP eller lvler? Er jo bare waste med prikker i stede for å kjøre attack angrep eller? Hadde vært fint om noen (med peil på Rogue) kunne sagt litt om LvLing roation :)

Takker på forhånd

"Prikkene" er combo points, og øker ikke crit sjansen din. Når du oppnår 5 combo points kan du ikke tjene opp nye før du har fjernet de eksisterende med en finishing move. Slice and Dice er ikke nødvendig ved levling, men Eviscerate og Envenom er.

Lenke til kommentar

Du har generelt sett to type moves. Angrep som gir combo points (prikker) og angrep som bruker combo points som en ressurs for å gjøre damage. Sistnevnte gjør mer damage/har lengre effekt jo flere combo points du har oppe, samt fjerner den alle comob pointsene når du bruker de.

For å ta et enkelt eksempel; Hvis du bruker fem sinister strikes har du nå 5 combo points på targetet ditt, og dette er maximum. Du kan nå enten ignorere det og fortsette å spamme sinister strike, eller bruke et finishing move. Du kan f.eks bruke Eviscerate for å gjøre masse damage, slice and dice for å få mer meelee haste eller andre moves du får etterhvert. Et fem-poengers eviscerate gjør utrolig mye mer damage enn sinister strike, så disse angrepene er veldig nødvendig i f.eks pvp, og er det som nogenlunde definerer klassen og gjør den unik.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Jo, bruk evicerate når du har 5 Combo points på et target. Og Rogues får sitt første AoE angrep i level 70-80 en eller annen gang så er ikke noe å tenke på med det første.

Men mobs i lvl 20 rekker jeg ikke kjøre 5 combo points på :p

Lenke til kommentar

Jo, bruk evicerate når du har 5 Combo points på et target. Og Rogues får sitt første AoE angrep i level 70-80 en eller annen gang så er ikke noe å tenke på med det første.

Når jeg spiller på min low-level rogue pleier jeg å kjøre ca. to points før finishing move for å drepe mobben raskest. Brukt eviscerate hvis det kun er damage du er ute etter, Slice and Dice og andre buffs (husker egentlig ikke om det er flere enn den akkurat nå :hmm: ) er ikke så viktige før du begynner å komme inn i rotasjoner og slikt. Hvis du kjører instancer anbefaler jeg deg å gå bak moben og heller bruke backstab istedet for Sinister Strike.

(Har kun en low-level rogue og en epicfailrogue i 55 så om jeg tar feil på noen punkter så si ifra!)

Lenke til kommentar

Fikk med meg mye Argent Dawn hysteri her nå på forrige side og kjenner at jeg plutselig ble interessert i å prøve litt RP :p

Hvilken faction er det mest liv på, eller er det rimelig balanced der? Spiller nemlig alli til vanlig, har gjort det en stund nå og savner horde litt :)

Evt. andre rp / rppvp servere som er å anbefale hvor det er rimelig balanced mellom factions og mulighet til å prøve ut litt rp?

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Når jeg spiller på min low-level rogue pleier jeg å kjøre ca. to points før finishing move for å drepe mobben raskest. Brukt eviscerate hvis det kun er damage du er ute etter, Slice and Dice og andre buffs (husker egentlig ikke om det er flere enn den akkurat nå :hmm: ) er ikke så viktige før du begynner å komme inn i rotasjoner og slikt. Hvis du kjører instancer anbefaler jeg deg å gå bak moben og heller bruke backstab istedet for Sinister Strike.

(Har kun en low-level rogue og en epicfailrogue i 55 så om jeg tar feil på noen punkter så si ifra!)

Backstab er ikke noe særlig nå. Var bra i Vanilla og blir sannsynligivis bra i Cata igjen men ikke atm.
Lenke til kommentar

Fikk ikke svar sist jeg spurte, så jeg prøver igjen :)

Hvilke professions er best å velge til en Night Elf Priest? Om det er av betydning har jeg to andre karakterer med mining og skinning.

hadde hjulpet hvis du haddde sagt hvilket spec du var men jeg anbefaler engineering. beste proffesion ever!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Duden på forige side som ikke klarte å velge klasse:

Gå for priest i mitt syn. Man trenger alltid en priest i både pvp og pve (buffs og pro heal, hvem sier nei?).

Er også vanvittig gøy å spille shadow, og du har gode overlevelses muligheter!

Erfaringen med min priest på lvl 70 var fantastisk, har lyst til å levle opp min til lvl 80 selv, men etter pala og rogue på lvl 80, så orker jeg ikke enda.

Og, priest er møkk å levle, men blir mye gøyere i lvl 40 når du får shadowform og en rotasjon :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...