Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

det kommer sikkert nye servere, men de gamle vil fortsatt funke som normalt. Noe annet vill vært idiotisk

6536454[/snapback]

Det hadde vært idiotisk ja, men er du sikkert på at det at de ikke lager bare nye servere? er du 100% SIKKER?

6536462[/snapback]

Nye servere kommer det hele tiden etter hvert som flere spiller. At det kommer nye servere bare på grunn av BC, tviler jeg på.

6536504[/snapback]

Ja du tviler men du er ikke sikker?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det kommer sikkert nye servere, men de gamle vil fortsatt funke som normalt. Noe annet vill vært idiotisk

6536454[/snapback]

Det hadde vært idiotisk ja, men er du sikkert på at det at de ikke lager bare nye servere? er du 100% SIKKER?

6536462[/snapback]

Nye servere kommer det hele tiden etter hvert som flere spiller. At det kommer nye servere bare på grunn av BC, tviler jeg på.

6536504[/snapback]

6536528[/snapback]

Jeg er ikke sikker på at det blir opprettet nye servere bare pga. BC nei, men at det kommer servere etter BC er jeg sikker på (med mindre Blizz går konkurs, noe oddsen er liten for). Så spørs det om du vil begynne og spille på dagen det kommer ut, eller du kan vente noen uker/måneder.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

6536454[/snapback]

6536462[/snapback]

du vil fortsatt kunne spille på gamle chars og serverne etter BC, og de serverne vil bli patchet opp til å kunne støtte BC så ikke noe forskjell

Lenke til kommentar

Hihi, ingenting er så idiotisk som når folk prøver å ganke deg, men feiler....

er shadowpriest og står å farmer litt rep med timbermaw hold, og har under 50% mana igjen i det en rogue med ganske greit gear (en del tier2 var det jeg så) angriper.

bare shield, Sw:p, devouring plague, litt MB og MF..

Det hadde nok ikke den roguen ventet seg :p

Lenke til kommentar

6536454[/snapback]

6536462[/snapback]

6536504[/snapback]

6536528[/snapback]

Jeg er ikke sikker på at det blir opprettet nye servere bare pga. BC nei, men at det kommer servere etter BC er jeg sikker på (med mindre Blizz går konkurs, noe oddsen er liten for). Så spørs det om du vil begynne og spille på dagen det kommer ut, eller du kan vente noen uker/måneder.

6536583[/snapback]

Jeg begynte å spille for lenge siden jeg. Er undead warlock :thumbup:
Lenke til kommentar

Må grinde 3k rep for argent dawn, hva blir den raskeste måten?

Jeg er honored og skal bli revered. Jeg vil ha denne ringen:http://www.thottbot.com/?i=53530

Er det noe mulighet for å kombinere questen for den ringen og rep? Skal jeg bare drite i å bli revered og prøve å få den på honored? Får ringen på revered trengs: -7 Insignias of the Dawn og 7 Insignias of the Crusade. Men på honored kreves det 30 av hver :o!

Endret av Darx*
Lenke til kommentar
hvilket proffesion burde jeg ta til Mage?

jeg har tatt Tailoring nå, trenger 1 til.

6538396[/snapback]

Har du en main med masse penger, eller er dette den første på serveren? Du bør vel ta et gathering profession dersom du ikke driter penger. Tailoring vil kreve at du grinder en del på humanoids, så skinning er kanskje ikke like aktuelt. Du får heller kjøpe det du trenger av skinn. Jeg hadde satsa på herbalism eller mining, om du ikke har noen spesiell interesse i noen av de andre grenene.

edit: fy fader så genialt å ha jente-char fremfor gutte-char :) Får gaver stadig vekk, får hjelp når jeg ber om det, og har folk som fotfølger meg rundt over alt :)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
hvilket proffesion burde jeg ta til Mage?

jeg har tatt Tailoring nå, trenger 1 til.

6538396[/snapback]

Har du en main med masse penger, eller er dette den første på serveren? Du bør vel ta et gathering profession dersom du ikke driter penger. Tailoring vil kreve at du grinder en del på humanoids, så skinning er kanskje ikke like aktuelt. Du får heller kjøpe det du trenger av skinn. Jeg hadde satsa på herbalism eller mining, om du ikke har noen spesiell interesse i noen av de andre grenene.

edit: fy fader så genialt å ha jente-char fremfor gutte-char :) Får gaver stadig vekk, får hjelp når jeg ber om det, og har folk som fotfølger meg rundt over alt :)

6538431[/snapback]

nei fy faen..valgte mail så jeg får være i fred jeg :hrm: . siden jeg faktisk ER jente^^ . lite kult å bli spamma med "er du våt?" o.l når man er i et dungeon..riktig nok andre steder også . spess når de maser om msn og sånt..da er det slitsomt. En gang maste en fyr om nakenbilde . og jeg sa med caps lock tilbake : neeei! du får ikke noe nakenbilde for faen! også oppdaget jeg at jeg sa det til feil person..nemlig guild-lederen :cry:

Lenke til kommentar
nei fy faen..valgte mail så jeg får være i fred jeg  :hrm:  . siden jeg faktisk ER jente^^

6538476[/snapback]

.Så du sier nei takk til gratis bagger, gratis hjelp til quests, en gang i blandt gratis loot og hvertfall masse gratis gull?

lite kult å bli spamma med "er du våt?" o.l når man er i et dungeon..riktig nok andre steder også . spess når de maser om msn og sånt..da er det slitsomt. En gang maste en fyr om nakenbilde .

6538476[/snapback]

/ignore

og jeg sa med caps lock tilbake : neeei! du får ikke noe nakenbilde for faen! også oppdaget jeg at jeg sa det til feil person..nemlig guild-lederen  :cry:

6538476[/snapback]

Det er det man kaller "A burn that burns" :wee:
Lenke til kommentar
nei fy faen..valgte mail så jeg får være i fred jeg  :hrm:  . siden jeg faktisk ER jente^^

6538476[/snapback]

.Så du sier nei takk til gratis bagger, gratis hjelp til quests, en gang i blandt gratis loot og hvertfall masse gratis gull?

lite kult å bli spamma med "er du våt?" o.l når man er i et dungeon..riktig nok andre steder også . spess når de maser om msn og sånt..da er det slitsomt. En gang maste en fyr om nakenbilde .

6538476[/snapback]

/ignore

og jeg sa med caps lock tilbake : neeei! du får ikke noe nakenbilde for faen! også oppdaget jeg at jeg sa det til feil person..nemlig guild-lederen  :cry:

6538476[/snapback]

Det er det man kaller "A burn that burns" :wee:

6538499[/snapback]

hehe..joda :blush: . men ignorere..det gjør jeg. bare syns det kommer flere hele tiden^^ . og nei til gratis bagger? nei..seff ikke . men jeg sier ikke ja til å bli spamma med sex-prat^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...