Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Er dette mulig, eller er det bare jeg som er helt noob her nå?

Det er en bugg :p tror det er hvis du logger av med winterspring mounten på ally siden og kjøper faction change og gjør deg om til tauren, så blir du ikke dissmountet og du beholder den helt til du logger av/dissmounter.

har sett et par taurens med den

Endret av prez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang å starte på en ny server og yrker... Jeg laget en Troll priest for å oppleve litt Horde content før Cata. Med mindre man lager en DK for å farme, så må man være litt smart for å bli rik. Det jeg gjorde var å ta opp herbalism og skinning så fort jeg kunne, og selge alt jeg samlet på AH. Før jeg var lvl 10, og bare hadde spilt i tre dager, hadde jeg litt over 50 gull. Dette er nok ikke noen revolusjonerende nyhet for de som har spilt en stund, men det er nok noe en del nybegynnere ikke er klar over. Det går ganske treigt med penger de første lvl'ene om man ikke vet hvordan man skal tjene penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Aja lol. Vil gjerne ha tiger som horde egentlig. Synd Horden skal fremstilles som "onde" og skal ha mounter som står i samsvar med den troen, ikke bare hvordan de egentlig er.

Forøvrig, wtb ny mount til Blood Elf, hater strutsen.

Lenke til kommentar

ZOMG! Ble litt intrigued av alt RP-snakket og laget en char på Argent Dawn for å sjekke det ut. Det var ikke mer enn to minutter etter jeg begynte at en fyr /w meg og spurte om dette var min første char på serveren. Ja, svarte jeg, og så åpner han en trade og GIR meg 437 gull! :dribble: Da tror jeg at jeg blir på denne serveren, om folk er så snille.

Lenke til kommentar

ZOMG! Ble litt intrigued av alt RP-snakket og laget en char på Argent Dawn for å sjekke det ut. Det var ikke mer enn to minutter etter jeg begynte at en fyr /w meg og spurte om dette var min første char på serveren. Ja, svarte jeg, og så åpner han en trade og GIR meg 437 gull! :dribble: Da tror jeg at jeg blir på denne serveren, om folk er så snille.

O.o

Lenke til kommentar

:ohmy: Jeg starta også en der for å sjekke dette "maset" for noen dager siden, men det skjedde ikke meg! :hrm::ermm::roll:;)

Lenke til kommentar

Spilte noen level på AD nå, og dette var en helt ny opplevelse. Ikke nødvendigvis RP-greiene, men FOLK! Jeg har stort sett kun spilt på Vashj, og der kan man lett ha en hel sone for seg selv. På AD var det haugevis med folk som snakket i både /1, /w og /s. Aldri vært med på noe lignende, at det har vært så mye liv utenfor en hovedstad. Nå skjønner jeg plutselig hvordan noen kan si at de spiller WOW for den sosiale delen. På Vashj finnes det knapt en sosial del.

Jeg har virkelig gått glipp av noe. 3 år har jeg spilt på den samme karakteren, og jeg har bare 5 stk på vennelisten. Det er kun de siste månedene at jeg har innsett at det er serveren jeg bruker det er noe galt med, og ikke spillet. Merker jeg er irritert på de vennene mine som fikk meg til å spille på en drittserver, for så å slutte under et år seinere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Morsomt at mange prøver ut Argent Dawn :wee:

Jeg er storfornøyd med den serveren, har prøvd ut noen andre servere, men det blir ikke det samme.

Si ifra hvis dere spiller Alliance der, alltid morsomt å bli kjent med nye folk. Charen en finner meg mest på er Bendeis.

Lenke til kommentar

Jeg skal starte en på AD for å teste. The Sha'tar er min eneste server, så det skader ikke med forandring. :)

Så… Hvilken klasse skal jeg velge? :p

EDIT: Er det noen som har prøvd både The Sha'tar og AD som kan fortelle meg de grunnleggende forskjellene i RP-miljøene?

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar

Blir Alliance selvfølgelig. Men har det samme problemet. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal spille.

Hunter - Min main er Hunter. Og en lvl 60 Nelf jeg skal overføre til Horde. Så er ikke lysten på en til Hunter.

Druid - Har en lvl 63 Druid som jeg ikke har spilt på en stund. Druid er morsomt å levle, men jeg orker ikke class questene om igjen. Det var så mye styr med dem sist. :p

Paladin - Letteste class å levle, men utrolig kjedelig. Er jo bare faceroll hele veien nesten. Siste Pallyen jeg spilte kom til lvl 24, så sletta jeg henne fordi jeg ikke gadd mer pga at det var så kjedelig.

Warrior har jeg rett og slett ikke lyst å spille, Rogue har jeg prøvd før og for å være ærlig er det ikke helt min greie. Priest, Mage og Warlock er greie nok, men er ikke så fan av cloth-klasser. Tar mye dmg og er derfor vanskeligere å soloe enkelte quester. Shaman har totems. Jeg liker ikke totems. :p Og Death Knight er selvfølgelig out of the question.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Vil påstå at det er mye fordommer du har, Therawyn. Jeg som lock kan feare, mage kan slowe og trappe, priest kan også slowe.

Totems er lett å bruke.

Lenke til kommentar

Vil ikke si jeg har fordommer. Jeg er bare litt kresen når det gjelder klasser. Favorittene er Hunter og Druid, men som sagt: jeg har to Huntere fra før, og har ikke lyst å levle opp enda en. Druid er gøy å levle, men class questene er jeg ikke lysten på.

Jeg har prøvd meg på alle klassene, og erfaringene jeg har med dem fører til at jeg rett og slett ikke har lystpå noen av dem. Spilte en Warrior til lvl 45 som endte opp som bank char fordi jeg ikke hadde lyst å fortsette. Spilte en Warlock til lvl 42, men sletta henne fordi jeg heller ikke likte å spille lock. Har en Troll Mage som jeg har tenkt å spille opp (er lvl 12), så ikke noe vits med en til. Jeg spilte en Troll Priest (digger Troll) til lvl 15 før jeg fant ut at det heller ikke var noe for meg. Ga også opp en Rogue etter 21 lvler fordi jeg ikke gadd mer. Og min Shaman kom til lvl 17. Som sagt, Pally er for faceroll for meg. Og DK er ikke aktuelt fordi jeg ikke har lyst å skippe 55 lvler på et RP realm siden RP er en helt ny opplevelse for meg, og jeg har lyst å begynne fra begynnelsen.

Greit, kanskje jeg bare ikke er tålmodig nok med klassene. Men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal velge. :p

Lenke til kommentar

Jeg har virkelig gått glipp av noe. 3 år har jeg spilt på den samme karakteren og jeg har bare 5 stk på vennelisten.

Ikke for å være frekk men tror faktisk i ditt tilfelle så er det du sjøl som er problemet, ikke realmen :ermm:

Therawyn

Go priest go priest!

Alltid wanted og grei class å spille :thumbup: (men cloth)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Jeg har virkelig gått glipp av noe. 3 år har jeg spilt på den samme karakteren og jeg har bare 5 stk på vennelisten.

Ikke for å være frekk men tror faktisk i ditt tilfelle så er det du sjøl som er problemet, ikke realmen :ermm:

Selvfølgelig må man oppsøke folk og være utadvent, men siden jeg liker å reise rundt i Azeroth og gjøre Achievements og den slags, så møter jeg skjeldent på folk. De gangene jeg har vært i instance og guilds, så har jeg ikke vært videre imponert over folkene. Det finnes enkelte som er hyggelige, selvfølgelig, men når jeg stadig møtte på idioter og folk som knapt nok kunne et ord engelsk, så hadde jeg ikke lyst til å være med på den delen av spillet.

Lenke til kommentar

Hva er dette for noe tull?

I dag gikk spilletiden min ut, og så skulle jeg kjøpe ny. Skulle til å skrive inn Visa koden og alt det der, continue og så kom det error opp. Javel tenkte jeg og så prøvde jeg på nytt. Error igjen, invalid number. Jeg er 100% sikker på at jeg skrev alt riktig.

Ja da var det kanskje noe galt med mitt kort, så jeg fikk min bror til å prøve om det funket på hans. Skrev inn alt og trippelsjekket det om det var riktig. Men neida da kom følgende melding opp:

"Three Attempts

You have reached the maximum number of attempts (3) to enter your card/account information within a day. For security reasons no further attempts are possible at this time. It could be that your bank is not accepting the payment attempts, and you could contact them to check if there are any issues with the details."

Som sagt jeg skrev alt 100% riktig, jeg har betalt med kortet mitt x antall ganger og kan så og si alt i hodet også kommer erroren opp, det samme skjer med min brors kort.

Også kommer denne erroren som sier at jeg må vente en hel dag for å få lov til å betale igjen. Snakk om bra kundeservice altså. Dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...