Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ja takk. Guildwebsida går ned hver gang Wowhead går ned -.- Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvilket profession bør jeg ha i tillegg til Enchanting? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvilket profession bør jeg ha i tillegg til Enchanting? Tailoring om du er cloth user. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Neh. FÅr ikke så mye ut av det som jewelcrafting. 3x +39 spellpower, 2x +23 på ringer fra ench. Eller 3x +34 haste, whatever you need. Pluss at de to yrkene kan du tjene en slant på. Du kan lage enchants og gems til alle, men har enda til gode å se en warrior be om cloth. Om det var armorsmith som laga alt av leather og cloth også, så hadde det vært samme sak. PLuss at oppskriftene koster godt. Endret 7. august 2010 av Slettet-QjT4b9 Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Tenker først og fremst på hvordan man skal levle Enchanting uten tailoring. DET er ikke enkelt uten tilgang til store mengder gold. Cloth av diverse typer dropper over alt. Craft tailoring items, disenchant, skill enchanting. Edit: Det går heller ikke fram noe sted at han spiller Warrior Endret 7. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Nei, men tailoring er bare for å lette enchanting? Teit. JC tjener du også på uansett klasse. Kan få +50 stam, eller armor pen (husker ikke hvor mye, 34 kanskje?) Og på mange servere er det store penger på de to sammen. Hamstre inn Eternal Earth, lage ringer i JC, disenchante de, får hauger med inf dust og greater cosmic. Selge på AH. Masse gull å hente på rett server Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Som Warrior ville jeg mye heller hatt BS+JWC da i såfall. Og jeg oppfattet dette spørsmålet som en nystartet char, siden han lurte på hvilket profession han burde ha sammen med enchanting. For en nystartet char ville jeg absolutt gått tailoring sammen med enchanting og heller levlet opp et profession nummer 2 i etterkant. Da betaler man bare for skilling av jwc/whatever, ikke både enchanting og det andre. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Kjedet meg og ville få liv i /2. Så jeg skrev ""the Kingslayer" is the new "the Patient"". Skulle jeg ikke ha gjort... Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Kjedet meg og ville få liv i /2. Så jeg skrev ""the Kingslayer" is the new "the Patient"". Skulle jeg ikke ha gjort... Fortell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Forteeeeell Forøvrig, på Kul Tiras er det bare å begynne med *Insert random talent here**insert random text here* så holder alle i trade på i en times tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Men hva faen skjer med Wowhead da? Wowhead tooltips er ubrukelig (og dermed også alt av guides, guildsiter osv) når ikke Wowhead klarer å kjøpe servere på andre plasser enn ebay -.- EDIT: Nei lol. Ofc. De har jo AT&T sikkert. Ikke rart det ikke fungerer. Endret 7. august 2010 av Slettet-QjT4b9 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg er Rouge, så jeg er ikke cloth-bruker, antar jeg. Bør jeg fortsatt ta tailoring? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg er Rouge, så jeg er ikke cloth-bruker, antar jeg. Bør jeg fortsatt ta tailoring? du er Leather bruker. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg er Rouge, så jeg er ikke cloth-bruker, antar jeg. Bør jeg fortsatt ta tailoring? Nei, ta enten mining, herb eller skinning, hadde gått for mining. Å levle enchanting og tailoring samtidig, det koster FLESK, og jeg antar det er din først karakter, du vil garantert komme tilbake hit senere å spørre om tips om levling av profession så drop det der. Ta enchanting og mining etc, så kan du skifte mining senere når du er 80 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvorfor fungerer ikke Wowhead? Twitter has the answer! De holder på med serveroppgraderinger siden igår, og det har ikke gått så utrolig bra... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Lol, å levle tailoring sammen med enchanting koster jo ingenting om man tar det fra starten... Greit nok at en rogue bør ha andre professions, men å si at det koster flesk er helt feil >.< Jeg har levlet disse to yrkene sammen på en Warlock jeg levlet, og nei, det kostet meg så og si ikke noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det er vel ikke det at enchanting koster penger, men heller at du ikke FÅR penger av å selge grønne og blå items til vendorene. Mye tapt inntekt der. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Joda, det kan jeg være enig i, men de pengene man ikke tjener hos vendor, sparer man på enchanting levling da ofc Billigste professions å levle om man har tålmodighet må vel da være Mining + JWC/BS/Engineering Edit: Skrivefeil Endret 7. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Mining er lett og lvle ja. Har det på 450 på to 80's og etter det får man ikke spesielt lyst til og mine mer. Vil si JC er ganske lett ved siden av. Du får alle materialene du trenger fra mining. Slipper og kjøpe noen små ting hos vendor. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Samme her...levlet mining til 450 fordi jeg tenkte jeg skulle bruke det til å tjene penger...Har ikke hatt en eneste runde mining ever since.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå