Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg har hatt problemer på både Frostmane og Sylvanas, har nettopp startet på Grim Batol nå, så jeg skal ikke utale meg om hvordan det er der. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har vært på grim batol noen måneder nå og har ennå ikke opplevd kø, så det skulle ikke være noe problem. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Og det er? 1+ år siden? noe sånt ja... har ikke hatt noe problemer siden jeg migratet så Grim Batol er definitivt realm å satse på, som alliance. Nja, kommer med kuk'e comebacks når noen påstår at en realm lagger som faen når de ikke spiller på den, hvorfor tror du jeg anbefaler den? Den er laggfri, mange norske, den er full = veldig lett å skaffe pugs om man er interessert i det og INGEN kø for å komme inn. Endret 6. august 2010 av nagina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 nagina , da er den ikke full... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Såeh, dumt av meg å velge Horde? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Jah, ender bare å bli buttfucked av meg og resten av min crew :!: neida, tror faktisk det er ganske 50-50 der, er faktisk veldig usikker hvordan horde siden er men de aller fleste jeg kjenner til har valgt alliance. Endret 6. august 2010 av nagina Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hehe Jeg får prøve meg frem, så får jeg heller bytte til Alliance senere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hehe Jeg får prøve meg frem, så får jeg heller bytte til Alliance senere. Si nu hvor du quester, kan komme å ødelegge kvelden for deg :!: Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Oh, noes! You'll never get me! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvor er wowhead når du trenger det. :< Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) http://www.wowhead.com? Edit: Fungerte visst ikke det, nei. Endret 6. august 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Virker ganske nede for meg hvertfal. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jepp, det ser sånn ut. Det er en sånn in-game Add-On, som viser kommentarene på wowhead, den kan brukes som en kriseløsning (om det er quests du trenger hjelp til da)? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Så etter Warlock leveling spec. Virker som siden er oppe igjen nå, bare ganske treig. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Så etter Warlock leveling spec. Virker som siden er oppe igjen nå, bare ganske treig. http://www.wowwiki.com/Leveling_a_Warlock Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Hvorfor ikke bruke thottbot? Endret 6. august 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Når wowhead er nede tenkte jeg Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Åja Det tenkte jeg ikke på, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå