Slimda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ser min mainchar har drept 7561 critters. Hvor i huleste har disse komt fra? Jeg vet at Azjol'Nerub har vel en 50 stykk på første boss, men jeg er ikke DPS whore, så jeg gjør heller 8k på bossen enn 14k med critters. Hvor kommer crittersene fra?! Førstebossen i Azjol'Nerub sine adds teller vel ikke som critters? Selv har jeg 14544 Critterkills. Ikke at jeg kan telle hvert enkelt kill, men til sammenligning har jeg ca 291 070 vanlige "kills". Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ja, critters er sånt som: Rotter Kaniner Kakkerlakker Ormer Ekorn etc http://www.wowwiki.com/Critter Endret 6. august 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg vet hva critters er, men har ikke tenkt på hva slags klassifikasjon addsa i Azjol-Nerub har. Dreper uansett alle critters jeg ser. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Svaret mitt var myntet på Toppris. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Men da så. Sitér neste gang, så ser man det enklere. Endret 6. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Pfft, ork da gitt *sitte i LFD med level30 roguen sin* Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvor burde jeg lvle som Horde i lvl 28? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Som level 28? Da er du nesten klar for Stranglethorn Vale og det området. Er ikke Arathi Highlands rundt 28-30-området, eller husker jeg feil nå? Hva med sørlige delen av Thousand Needles? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja, for det er jo helt i tråd med Tolkien's lore at alver og hobbiter flyr rundt i The Shire eller Rivendell og slakter alt dyrelivet i flere mils omkrets for å få erfarenhet Skjønner ikke hvilken relevans det har til hva jeg kommenterte... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det har ingenting, det er bare at Bytex ikke liker at ringenes herres fantasiverd blir redusert til et "kill x number of rabbits to level up". Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hehe ja skjønte vel egentlig det. Dog, questene i LOTRO er etter mitt syn mye "bedre" enn i WoW. Bedre i den forstand at veldig mange quester har en god bakgrunnshistorie og gir faktisk mening. I tillegg har du jo Epic quest lines som er helt fantastiske. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Bra at du sa "etter ditt syn", egentlig hovedgrunnen hvorfor jeg sluttet med LOTRO, forbanna quests, epic quests var OKEY men de vanlige var så forpulte repeat repeat det samme og droprate, sucks. Kom til lvl 32, eneste jeg brukte mye tid på var musikk greia på det spillet, det er/var mest epic :!: men nok om wow-copy deluxe Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Bra at du sa "etter ditt syn", egentlig hovedgrunnen hvorfor jeg sluttet med LOTRO, forbanna quests, epic quests var OKEY men de vanlige var så forpulte repeat repeat det samme og droprate, sucks. Kom til lvl 32, eneste jeg brukte mye tid på var musikk greia på det spillet, det er/var mest epic :!: men nok om wow-copy deluxe Og det er ikke FLUSST av slike quest i WoW? Og spesiellt de første 30-40 levels? Jeg har spillt begge spill og levelet karakterer til maks i begge. Det er flere "kill X, gather X" osv i WoW enn det er i LOTRO.. Endret 6. august 2010 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nå er vel det flere quests generelt i WoW enn Lotro? UANSETT: DDO er bedre enn Lotro.. Neida. Hold dere til WoW-praten takk. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nå er vel det flere quests generelt i WoW enn Lotro? UANSETT: DDO er bedre enn Lotro.. Neida. Hold dere til WoW-praten takk. Jepp, pga. størrelsen på verden er det mye flere quest i WoW ja. Enig, la oss holde oss til WoW praten Jeg kommenterte bare et innlegg om LOTRO siden vedkommede trodde feil. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) I was wondering... Skaffet meg Shadow's Edge på char nummer 2 i går. På char nr. 1 har jeg aldri orket å starte på A Feast of Souls questet. Jeg har sett diverse videoer og "taktikker" på nettet om at man kan soloe diverse mobs i starten av instancen, men at de nå er "fikset". Finnes det fortsatt noen måte man kan farme 1000 sjeler alene? Endret 6. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fikk en mail der det sto at jeg var mistenkt for selling/trading av konto og jeg må logge inn og "verify" konto. Dette er vel bare tull? Det er en link og grier jeg skal gå på. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fikk en mail der det sto at jeg var mistenkt for selling/trading av konto og jeg må logge inn og "verify" konto. Dette er vel bare tull? Det er en link og grier jeg skal gå på. Maks tull. Lenke til kommentar
gamer1001 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kan man sende leveling gears fra ally til horde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå