Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Ser min mainchar har drept 7561 critters. Hvor i huleste har disse komt fra? Jeg vet at Azjol'Nerub har vel en 50 stykk på første boss, men jeg er ikke DPS whore, så jeg gjør heller 8k på bossen enn 14k med critters.

Hvor kommer crittersene fra?!

Førstebossen i Azjol'Nerub sine adds teller vel ikke som critters? Selv har jeg 14544 Critterkills. Ikke at jeg kan telle hvert enkelt kill, men til sammenligning har jeg ca 291 070 vanlige "kills".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at du sa "etter ditt syn", egentlig hovedgrunnen hvorfor jeg sluttet med LOTRO, forbanna quests, epic quests var OKEY men de vanlige var så forpulte repeat repeat det samme og droprate, sucks.

Kom til lvl 32, eneste jeg brukte mye tid på var musikk greia på det spillet, det er/var mest epic :!:

men nok om wow-copy deluxe :blush:

Lenke til kommentar

Bra at du sa "etter ditt syn", egentlig hovedgrunnen hvorfor jeg sluttet med LOTRO, forbanna quests, epic quests var OKEY men de vanlige var så forpulte repeat repeat det samme og droprate, sucks.

Kom til lvl 32, eneste jeg brukte mye tid på var musikk greia på det spillet, det er/var mest epic :!:

men nok om wow-copy deluxe :blush:

Og det er ikke FLUSST av slike quest i WoW? Og spesiellt de første 30-40 levels?

Jeg har spillt begge spill og levelet karakterer til maks i begge.

Det er flere "kill X, gather X" osv i WoW enn det er i LOTRO..

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Nå er vel det flere quests generelt i WoW enn Lotro? :p

UANSETT: DDO er bedre enn Lotro.. :p

Neida. Hold dere til WoW-praten takk.

Jepp, pga. størrelsen på verden er det mye flere quest i WoW ja.

Enig, la oss holde oss til WoW praten :)

Jeg kommenterte bare et innlegg om LOTRO siden vedkommede trodde feil.

Lenke til kommentar

I was wondering...

Skaffet meg Shadow's Edge på char nummer 2 i går. På char nr. 1 har jeg aldri orket å starte på A Feast of Souls questet.

Jeg har sett diverse videoer og "taktikker" på nettet om at man kan soloe diverse mobs i starten av instancen, men at de nå er "fikset". Finnes det fortsatt noen måte man kan farme 1000 sjeler alene?

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...