Foxboron Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ser du/dere bruker begrepet IC? Interactive Communication? IC = In character OOC = out of character Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Ah Beklager spørsmålet, men jeg har aldri prøvd RP og aner ikke hva de forskjellige begrepene står for i den sammenheng ^_^ Men, en slik IC-økt om man kan kalle det det, hvordan startes de? "LFM IC session"? Endret 5. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det spørs. Arrangerte events, plutselig møte noen på et verthus og starte en samtale, og så videre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nå kjenner jeg at jeg savner hunteren min litt. Allergisk for pels- og fjærkre og livredd for alternativene. Ting tar tid ... *bilde* Gjør nok det, men har du fått lasta ned den europeiske versjonen? For jeg har kun US som nedlastningsversjon på min beta. Dessverre, men jeg satser på at det går likevel. Hvis ikke blir jeg litt grinete. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Ah Beklager spørsmålet, men jeg har aldri prøvd RP og aner ikke hva de forskjellige begrepene står for i den sammenheng ^_^ Men, en slik IC-økt om man kan kalle det det, hvordan startes dem? Ofte i Rper at du bruker /e (Emote) for å uttryke hva karateren din gjør. som: /e looks over the blue sky after the dragon he have been hunting after for so long. da kommer: Mortenius looks over the blue sky after the dragon he have been hunting after for so long. Så det blir en blanding av Emote og noe sånt som Hello/Greetings/etc. eller kanskje at du gjør noe du ikke skal? kanskje du har yppet på deg noen banditter ? Endret 5. august 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Err, Juletreduden, den emoten din var veldig dårlig. Hvordan vet en person at det er en spesifikk drage du leter etter når du titter opp? Noe bedre ville vært: /me gazes over the blue skies. /say Ah, where are you, my blue fiend... Where are you hiding today? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Enig med Slimda. JuletreDuden, den emoten var UTROLIG cheezy. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 var et eksempel. men ikke alle eksempler er like gode XD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Før i tiden, brukte jo RPere addons som "FlagRSP" eller noe slikt, for å beskrive hvordan karakteren så ut. Jeg uninstallerte da jeg passerte en person som beskrev at "når du ser på sverden, skjønner du plutselig at det står i demonisk skrift at blablablabla". Det kalles "Power RP" eller "God RP", og det sees ned på. Husk, all RP skal være frivillig, du har ikke makt til å tvinge noen til noe som helst. /me punches your head off. <-- not good /me sends his fist flying towards your face. <-- better Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Før i tiden, brukte jo RPere addons som "FlagRSP" eller noe slikt, for å beskrive hvordan karakteren så ut. Jeg uninstallerte da jeg passerte en person som beskrev at "når du ser på sverden, skjønner du plutselig at det står i demonisk skrift at blablablabla". Det kalles "Power RP" eller "God RP", og det sees ned på. Husk, all RP skal være frivillig, du har ikke makt til å tvinge noen til noe som helst. /me punches your head off. <-- not good /me sends his fist flying towards your face. <-- better LotRO har en innebygd lignende funskjon, og man så titt og ofte på Laurelin (RP-serveren) "Isthilon is the son of Aragorns mother and a balrog. When you look at his face, you will become insane and follow his orders. He is the next king of Gondor and Rivendell". Heldigvis var det mange seriøse RP-ere også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) FlagRSP var en morsom addon dog, var mange gode beskrivelser der. Som min hunter hadde beskrevet: "Zumda is clothed in rotting animals skins, and has a rather foul stench surrounding him..." PS: Han var ikke særlig smart. Endret 5. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Før i tiden, brukte jo RPere addons som "FlagRSP" eller noe slikt, for å beskrive hvordan karakteren så ut. Jeg uninstallerte da jeg passerte en person som beskrev at "når du ser på sverden, skjønner du plutselig at det står i demonisk skrift at blablablabla". Det kalles "Power RP" eller "God RP", og det sees ned på. Husk, all RP skal være frivillig, du har ikke makt til å tvinge noen til noe som helst. /me punches your head off. <-- not good /me sends his fist flying towards your face. <-- better LotRO har en innebygd lignende funskjon, og man så titt og ofte på Laurelin (RP-serveren) "Isthilon is the son of Aragorns mother and a balrog. When you look at his face, you will become insane and follow his orders. He is the next king of Gondor and Rivendell". Heldigvis var det mange seriøse RP-ere også. Mulig jeg tar feil, men er ikke LOTRO satt lenge før hendelsene med Frodo og gjengen? Eller forveksler jeg bare med Knight of the old Republic nå? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Meg med et dumt lvling spm. nok en gang! Virker som jeg er ferdig med alle questene i Loch Modan i lvl 12. Har 1 quest igjen men moben er lvl 17 og jeg 12 så det ser ut til å bli vannskelig. Hva skal jeg? Allie btw Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 i lvl 12 så er vel Westfall er godt sted å lvle for Alliance. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ferdig med alle questene i Loch Modan som level 12? Det er jammen meg bra gjort. Selv har jeg vært rundt 15-16 når jeg fullførte den sonen, i "gamle" dager uten XP-boost. Men ja, som de andre sa, stikk til Westfall og få gjort Deadmines-questene. Så tar du en tur innom Deadmines og får litt blått utstyr. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Før i tiden, brukte jo RPere addons som "FlagRSP" eller noe slikt, for å beskrive hvordan karakteren så ut. Jeg uninstallerte da jeg passerte en person som beskrev at "når du ser på sverden, skjønner du plutselig at det står i demonisk skrift at blablablabla". Det kalles "Power RP" eller "God RP", og det sees ned på. Husk, all RP skal være frivillig, du har ikke makt til å tvinge noen til noe som helst. /me punches your head off. <-- not good /me sends his fist flying towards your face. <-- better LotRO har en innebygd lignende funskjon, og man så titt og ofte på Laurelin (RP-serveren) "Isthilon is the son of Aragorns mother and a balrog. When you look at his face, you will become insane and follow his orders. He is the next king of Gondor and Rivendell". Heldigvis var det mange seriøse RP-ere også. Mulig jeg tar feil, men er ikke LOTRO satt lenge før hendelsene med Frodo og gjengen? Eller forveksler jeg bare med Knight of the old Republic nå? Nei. I LOTRO så møter du de forskjellige karakterene etter hvert som du avanserer. Først Aragorn i Bree. Så Frodo, Gandalv, Elron etc. i Rivendell osv. Huff....fikk lyst å spille LOTRO igjen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja, for det er jo helt i tråd med Tolkien's lore at alver og hobbiter flyr rundt i The Shire eller Rivendell og slakter alt dyrelivet i flere mils omkrets for å få erfarenhet Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ser min mainchar har drept 7561 critters. Hvor i huleste har disse komt fra? Jeg vet at Azjol'Nerub har vel en 50 stykk på første boss, men jeg er ikke DPS whore, så jeg gjør heller 8k på bossen enn 14k med critters. Hvor kommer crittersene fra?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå